"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*"Те не се грижат за нас" Michael Jackson: актуалността на песен antirepressione



те
Репресиите от страна на полицията на TA I-членки , особено небалансирана пътя към гражданите на чернокожата общност , това е проблем, за да бъде винаги чува, но достигна нива меко казано вбесена след нарастващия брой на неоправдани убийства от агенти (346 чернокожи убити само през 2015 г. и 97% от ченгетата дори обвинени), най-документирани на видео, и престрелката Далас , където снайперист уби петима полицаи.
1.jpg
Но преди 21 години, един американец, той се проявява значително срещу репресиите не само полицията, но правителството, с протестна песен, че с оглед на средата на 90-те години, е акт на смелост, не само ...

2Те говорят за "Те не се грижи за нас" на Майкъл Джексън.

Международната художник, противно на това, което може би си мислите средния слушател на музика, винаги е ангажиран, дори едва доловимо или крещящо,критични към компанията и настоящи правителства с въпроси antirepressive , околната среда , хуманитарна , пацифист , анти-расистко , с идеала разбрах, че съвременното общество не работи и трябва непременно да бъде промененв полза на активно участие, посветена на солидарността и социалното.

4
Майкъл Джексън дарява $ 600,000 в стипендии за млади чернокожи.

Ангажимент не само "на думи" , но много активна;Сега Майкъл Джексън е човекът, който дари най-много пари за благотворителност в света (това ще бъде надминат отБил Гейтс по време 

на смъртта му, като му милиарди наследство ще отидат предимно за благотворителност), с една фигура е трудно да се изчисли, но която надвишава Без съмнение най- ПОЛОВИНА милиарда долара , никога не дават в големи обичайните канали, но винаги подкрепящи първа ръка прякото реалността, като болници, библиотеки, природни резервати , или чрез създаването на асоциации (това също беше един от въпросите, за които художникът трябваше много врагове). 
Малки примери: общата колекция на "Dangerous Tour" се оттеглиха за благотворителност; проекта "САЩ за Африка" , с песента, написана от него"Ние сме светът" , бе един от неговите проекти.

Връщайки се към песента, тя се извлича от албума повече "ядосан" на певицата, "HIStory: Past настояще и бъдеще" на 1995 , той пристигна след първото обвинение на сексуален тормоз от по-малко от 1993 Джордан Чандлър , момчето, което обвини в момента певицата, след смъртта на
his.jpg
последния, вече пораснал, той призна, че баща муЕвън го накара да кажа лъжи и потвърди невинността на Джаксън), събитие, на която лежи зад огромни икономически интереси, които дърпат в защото двете хора че големите компании (не е причината статията обясни невинността на Джексън, много сложно, но може отчасти да се задълбочи  ТУК ). В театъра на лъжи и печалба при медии безпрецедентни, който ще се повтори през 2003 г., големи отговорности бяха приписани на същото управление, ако не тайно споразумение, властите в САЩ, просто мисля на окръжния прокурор на окръг Санта Барбара Томас Sneddon , който използва случая Джексън в съответствие с Евън Чандлър като политическа стълба, или към злоупотреби , извършени от полицията в двата търсениятаNeverland Ranch , че по лицето на Майкъл Джексън по време на ареста на 2003 година.

В този климат на медии унищожение (както вече бе споменато, подкрепено от няколко неправителствени актьори също срещу "неудобни" Jackson) се намира в албум "История" , където по-голямата част от песните на жалба и протест, или по друг начин се поставя в "интериор на този период от време, така че исторически уникален, международен, както и служители на певеца.
5.jpg
"Те не се грижи за нас", което  е музикално представена със скорост обикновено милитаристична, е ясна атака на правителството репресиите и изпълнен от полицията , особено на тази на расова, претърпени от чернокожи (членство, че черните хора, които Майкъл Джексън никога не ще се предадат, твърденията за "избелване" на кожата са, разбира се, унизителна за целите на журналистическа дейност; сега тя е известна, тъй като самият той многократно е потвърждавал, че той страда отвитилиго , заболяване, което причинява разрушаване на пигментацията).

6
Майкъл Джексън и Спайк Лий

На видеото музика , с режисьорСпайк Лий , съдържа силни сцени на репресия, посочени в американски затвор.  За да гледате това натиснете тук.

Както се очакваше, видеото е силноцензурирани , принуждавайки Майкъл Джексън и Спайк Лий, за да се произведе втори видео от посочения в фавели на Салвадор да Баия в Бразилия , които също се противопоставя на бразилското правителство, имайки предвид, че показа една от най-противоречивите страни на страната.  да го гледате, натиснете тук.
срещу песента, ние си спомняме, antirepressione и анти-расистка, също се освободи доста странен характер убийство; е обвинен в расизъм. 
В един стих от песента, казва той:

Евреин ми, ме съди, всеки ме направи, 

ме рита, Кике мен, нали черно или ме бяло.

Текстът беше умишлено погрешно, защото "Евреинът мен" ( "Дай ми евреина") и "Кике мен" (пренебрежителен термин за обозначаване на евреин), е даден списък на някои от класическите стереотипи на расизма и нетолерантността ; ненужен спор.
7.jpg
8.jpg
Но брадвата на цензура , отново от съображения за расизъм, бе вече се използва на Майкъл Джексън, точно на един от най-известните анти-расистки песни на всички времена,черно или бяло , през 1991 г. 

По това време на бунтовете на черните срещу полицията стават все по- най-голямата организирана, в резултат на използването на несъразмерно насилие и продължаващите убийства отагенти ; Именно през 1991 г. шокиращата  побой таксиметров шофьорРодни Кинг, спрян за превишена скорост ( кликнете тук за видеото ), и се извършва от повече от 8 агенти (също са включени в клипа на "Те не се грижи за нас" ).


прът
Родни Кинг след побоя от страна на полицията.

Полицаите бяха обвинени, но оправдани ; от тази неприемлива оправдателна присъда, той се освободи от "въстание от Лос Анджелис" през 1992 г. , когато градът е опустошен и цел повторно създадена с разполагането в продължение на 6 дни 13,500 мъже на Националната гвардия и армията, за да потуши въстанието, те остави на улицата54 мъртви и над 2000 ранени.

в тази рамка, се очаква в света на съвременното видео "черно или бяло"(с аудитория от половин милиард души), които в последната сцена, виждаМайкъл Джексън унищожи символи и на расистки лозунги, и след това да се превърне в пантера и затваряне с известната си цитат: "да се засягат е невежество", ". да се засягат е невежество"
за тази сцена, заедно с факта, че "черната пантера" също е символ и име на известния черен революционна организация, посланието на противопоставяне на расизма Джексън е бил използван като изкупителна жертва и етикетирани като "подбуждане към насилие и разруха" , приписват му някои от тези въстания; резултатът е цензурата на последните 4 минути.
Pre


душа
В "The Jacksons" на телевизионното шоу "Soul Train"

Обвиненията в расизъм, че на Майкъл Джексън фигура са нищо друго, освен усмивка (ако знаете историята ...); до 80 подава, музиката, като американската компания, са добре разделени и отделни "музика за черни"и "бели за музика" с различна сила. Това разделение е и в разпределението и използването, по телевизията имаше "Soul Train" за чернокожите,"MTV" (роден няколко години) за белите. Смесването, не бяха мислимо. 

С успеха на албума "Off Стената" през 1979 г., Майкъл Джексън бешепървият чернокож артист, за да влезе в класацията за бели, после единна; докато по телевизията, след като неразрешим и 
L-lawfuclhxaa3wx.jpg
uccesso албум"Thriller" през 1982 г. ​​(най-продаваната в света), с революционната си видео като"Billie Jean " и "Разкарай се" , същият е бил първият чернокож артист, за да бъде предава емитент за бяла MTV, но не само ... за реализацията на видеото на песента "Thriller" , MTV работи като поръчител, като се съгласи на "вземане на" изключителен; в това споразумение, Jackson специално попита управителя на MTV, че емитентът е април isse до други черни художници , като се има предвид нежеланието на част от нея ... 
Един значение, що се отнася до компанията, не просто забравени и винаги ...

С тези редове, ние се надяваме да се извади наяве един от най-важните страни на "Краля на попа" , но за съжаление той не спомена и че е създал много проблеми, за да си човек, а именно, че на " анти-расизъм и анти-репресия , като изразява съжаление, че въпреки десетилетията преминали, точно същите несправедливостите осъдиха под формата на песни, които приемате място, точно сега, в Съединените щати.
Colasanti Марчело

те-Dont грижи-за-us7.jpg

Преводът и текста на песента:

Те не се грижи за нас (Те не се грижи за нас)

Кожа Head 
Dead ръководител 
All Gone Bad 
Положението 
Влошаване 
All 
обвинение 
в апартамента 
по новините 
Всички Dog храна 
Bang Bang 
Death Shock 
Всеки е 
полудявам
Всичко, което искам да кажа е, че 
те не се грижи за нас 
Всичко което искам да кажа е, че 
те не се грижи за нас
Разбийте ми 
ме мразят 
Вие никога не може да ме пречупи! 
Desiderami 
Emozionami 
Вие никога не може да ме убие! 
Мен Нека 
Processami 
Всички ме карат да 
Заведи ме рита 
Удари ме 
аз не потъмнее или озарява!
Всичко, което искам да кажа е, че 
те не се грижи за нас 
Всичко което искам да кажа е, че 
те не се грижи за нас
Кажи ми какво се е превърнал живота ми! 
Имам жена и две деца, които ме обичат 
Аз съм жертва на полицейско насилие сега! 
Уморен съм, че са жертва на омразата 
Вие лишава от гордостта ми! 
О, за Бога 
аз гледам към небето за изпълни пророчеството си ... 
Освободете ме! 
Head одрани 
мъртъв Head 
Всичко е наред 
трепет 
Спекулациите 
All 
обвинение 
в апартамента 
на новините 
Всички 
кучешка храна 
черен Man 
Post черен 
Slap брат в затвора
Всичко, което искам да кажа е, че 
те не се грижи за нас 
Всичко което искам да кажа е, че 
те не се грижи за нас
Кажи ми какво е станало с правата ми! 
Аз съм невидим, защото вие ме игнорира?! 
Вашето изявление ми беше обещал свобода сега! 
Уморен съм, че са жертва на срам 
Те затръшна в категория с лошо име! 
Не мога да повярвам, че това е земята, откъдето идвам! 
ли, че аз наистина мразя да го кажа 
правителството не иска да види! 
Но ако Рузвелт беше жив 
, не биха позволили това да се случи, не, не! 
Head одрани 
мъртъв Head 
Всичко отиде лошо 
Положението 
Спекулациите 
All 
Процесуално 
ме бие 
по-силно Hit 
никога не ме изхвърли! 
Хит 
Заведи ме рита 
, че никога не може да ме има!
Всичко, което искам да кажа е, че 
те не се грижи за нас 
Всичко което искам да кажа е, че 
те не се грижи за нас
Някои неща в живота просто не искат да ги видят 
, но ако Мартин Лутер е жив 
Не позволявайте това да се случи
Head одрани 
мъртъв Head 
Всичко отиде лошо 
Положението 
Сегрегацията 
All 
обвинение 
в апартамента 
по новините 
Всички 
Dog Food 
Вземи ме да риташ 
Ела при 
мен не се обърка или надясно
Всичко, което искам да кажа е, че 
те не се грижи за нас 
Всичко което искам да кажа е, че 
те не се грижи за нас
2

Те не се грижи за нас

главата на кожата, мъртва глава 
Всеки отишло лошо 
Ситуация, влошаване 
Всички твърдения 
в апартамента, от новини, 
кучешка храна Всеки 
взрив взрив, застрелян 
на всеки се е побъркал
Всичко, което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас 
Всичко което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас
Разбийте мен, ме мразят 
Вие никога не може да се прекъсне мен 
ми Уил, тръпката ми 
Вие никога не може да убие мен 
ме евреин, ме съди 
Всеки направи ми 
ме ритат, ме Кике, 
не можете черно или бяло мен
Всичко, което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас 
Всичко което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас
Кажи ми какво е станало с живота си 
имам жена и две деца, които ме обичат 
Аз съм жертва на полицейско насилие, сега 
аз съм уморен от Bein "жертва на омразата 
Ти си отвличане" ми от моя гордост 
О, за бога 
аз гледам към небето, за да изпълни своята пророчество ... 
Освободи ме
главата на кожата, мъртва глава 
Всеки отишло лошо 
трепет, спекулации 
Всички твърдения 
в апартамента, на новини 
Всички кучешка храна 
черен Мъж, черен имейл 
Хвърли брат си в затвора
Всичко, което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас 
Всичко което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас
Кажи ми какво е станало с моите права 
ли съм невидим, защото вие ме игнорира? 
Вашият прокламация ми обеща безплатно свобода, сега 
аз съм уморен от Bein "жертва на срам 
Те ме хвърлят в един клас с лошо име 
не мога повярвам, това е земята, от която дойдох 
знаеш, че наистина е неприятно да се каже, че 
правителството не искам да виждам 
Но ако Рузвелт беше живееш 
Той не би позволил това да е, не, не
главата на кожата, мъртва глава 
Всеки отишло лошо 
Ситуация, спекулации 
Всички спорове 
ме бие, Баш ме 
Вие никога не може да кошчето ми 
ме удари, ножица мен 
Вие никога не може да ме вземе
Всичко, което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас 
Всичко което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас
Някои неща в живота, те просто не искам да видя 
Но ако Мартин Лутер бе живееш 
Той не би позволил това да е, не, не
главата на кожата, мъртва глава 
Всеки отишло лошо 
Ситуация, сегрегация 
Всички твърдения 
в апартамента, на новини 
храната Всеки куче 
Kick ми, Кике ме 
Не ви ли грешна или ме полето
Всичко, което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас 
Всичко което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас
Всичко, което искам да кажа е, че 
те наистина не се грижи за нас 
All I Wanna кажа е, че 
те наистина не се грижи за 
All I Wanna кажа, е, че 
те наистина не се грижи за 
всичко което искам да кажа е, че 
те не наистина е грижа за нас
 ilgiornaledelriccio.wordpress.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен