"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*HOWARD BLOOM публицист Майкъл Джексън и J5. спомени Майкъл

HOWARD BLOOM, публицист Майкъл Джексън и The Jacksons за победата Tour. Спомени за Майкъл. 
Как съм бил замесен в живота на Майкъл и братята му? Това е пролетта на 1983 г. и на Jacksons са на път да отиде на турне с Victory Tour. Управителят беше ме вика в продължение на четири месеца, за да работят за тях. Аз непрекъснато повтаряше не. Джексън не се чувствам, че имам нужда. Но мисля, че ако ти започваш да се каже не на някой, трябва да имате за смелостта да му каже в лицето. Така че, когато Джексън стигнаха до Ню Йорк и ме помолиха да ги посрещне на Хелмсли дворец, трябваше да отида. В мига, в който влезе в апартамента, две неща са очевидни. А ... езика на тялото на тези братя, може да се каже, че са най-честни, етични и открити хора, които биха могли да се срещнат. Две: Те са имали истински проблем. Те не знаеха какво го беше. Не знаех, че това, което той е бил. Но знам, че това: Имаше едно предизвикателство. Една грешка да се поправи. Невидима грешка. Една грешка всичко може да се почувства, но никой не може да постави на име. Имах да кажа да. " ... Но факт е, че нито Майкъл, нито съм израснал в нормална или конвенционална детство, нито един от нас са се увеличили до наред с други деца. Така че аз не знаех, че на обикновените ритуали на ежедневието ... Един от тези ритуали е ръкува с непознати. Знаеш ли, когато срещнете някой, който не е знаел преди. Вие се приближи до него, както и стиснем ръцете и да каже: "Здравейте, аз съм ..." Това е ритуал, който почти никога не се използва. Но когато Майкъл отвори стъклената врата към басейн дома, вървях към него, протегна ръка и каза: "Здравейте, аз съм Хауърд." Знаех какво ще се случи по-нататък. Статии в пресата бях обяснени. Майкъл ще хвърлят обратно импулсивно отказва контакт. Но това не е това, което се е случило. Майкъл протегна, разтърси ми ръката и каза: " Здравейте, аз съм Майкъл." Той беше толкова нормално и естествено, колкото може да бъде. истории в медиите бяха фалшиви. Но хиляди статии в пресата са cotorreado сякаш го беше вярно. С течение на времето, тези лъжи ще го убие. Но това е история за друг път. А няколко минути по-късно, Майкъл и аз отидох в малката стая, където Марлон имаше записващо оборудване. Бях написал съобщение за пресата и иска х одобрение от Майкъл. Четох го на глас. Докато го правех, Майкъл разтопи. Колко е хубаво ", каза той, когато свърших, " Ти си написал това ?" Факт е, да, и това не е трудна работа за мен, писането е изкуство. Но никой друг не е виждал скритата техника в тази работа и творчество, скрито в обикновените неща Майкъл го видя. По-късно, Джаксън е насрочил среща с артистичен директор на CBS, за да се реши  албум победа. Бях помолен да остана. Когато арт директора пристигна, той подаде папката на пет художници, направени с внимателен представяне и всеки от легендарния художник на върха на своята професия. Директорът достигна първата папка за Майкъл , Той отвори първата страница, бавно ... просто достатъчно, за да видите един сантиметър на изображението. Докато гледате произведението коленете му започнаха да се деформира, раменете му се поклониха и всичко, което би могло да се каже, беше " ooooohhhhh ." Мек, оргазмено " Oooooh ." В това една сричка и в езика на тялото си, бихте могли да се чувстват това, което той е бил, чувство е поемата на Уилям Блейк:? ноу ", за да видя света в една песъчинка, И небето в диво цвете, Acoge Infinity в дланта на ръката си, и за вечността в час ..." интензивния стремеж на това стихотворение, на силно желание за възхищение, Майкъл беше жив. Повече жив, отколкото нещо, което съм виждал. Майкъл видя Безкрайното в един инч. Както Майкъл отвори страниците, коленете и раменете наведоха все повече и повече и тяхната "ooohs" нараства по интензитет. Той е рамо до рамо с него можете да чувствам, че се откриват неща, които дори самия художник не са видели. По времето, когато тя се отвори страницата, за да завърши цялото ви тяло и глас изрази екстаз. Никога не съм виждал нещо подобно Майкъл усети красотата на страницата с всяка клетка на своето същество. '' El Saw чудото във всичко. Качеството му да се чудя отиде отвъд това, което всяко човешко същество може да зачене . " Има са две научни правила, включително изкуството и живота. 1) Истината на всяка цена, включително и собствения си живот. 2) Погледни нещата, които трябва, преди да сякаш никога преди беше виждал и прогресира от там. Много малко хора правят това. самият Майкъл, той персонифицирани във всеки фоликул на неговото същество. Майкъл беше най-близо никога не съм виждал по-светска ангел. светска светец. вие виждате, аз съм един атеист, но Майкъл не е. Той смята, че е получил таланта Бог. Той смята, че е бил даден на таланта и чудото рядко ние обикновено се предоставя за нас крехки човешки същества. Как Бог му е дал той вярва, че талантът трябва да се върне Но за Майкъл обратно към другите не е била част. - . нещо време необходимостта да даваме на другите присъства във всеки дъх на всеки ден от живота си. *** в нощта на 25 юни, докато правиш ми нощ разходка през Prospect Park, Brooklyn, минах няколко около 18 година седи на този самотен час на нощта. Момчето каза нещо да се случи. Обърнах се, свалих слушалките и го помолих да повтаря това Той каза: "Майкъл Джексън е мъртъв." Попитах защо каза това на мен. Чудех се дали знаят връзката ми с Майкъл Джексън. Не,  не е знаел това. Той казваше на всеки. Той не искаше никой да не обръща внимание на новините. I беше особено заинтересован като се уверите, че всеки, който се е случило , за да се спре знам. Смъртта на Майкъл Джексън, за него, е загуба за всички  нас, независимо дали  го знаеше или не. *** Изглежда странно да се каже това, но Майкъл винаги е част от мен. Няма друга звезда, с които съм работил и е докоснал влакната на сърцето ми, както той го направи. Майкъл отвори прозорец за възхищение, както всеки, който някога съм виждал през живота си. Това подарък беше задължен на него. Мисля, че всички ние го дължим. И все още сме така. Ние дължим честен поглед към това, което той наистина беше. Ние дължим, докато най-накрая били пометени притежателите боклук и ясно видим защо тези, които го обичат знам повече за него, отколкото който и да е журналист, който твърди, да са изучавали живота си в дълбочина. Тези журналисти и експерти не знаят Майкъл Джексън. но ако го обичаш, имате добър шанс да го направят. 
http://mjhideout.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен