"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Дали Майкъл Джексън на Modern Day пророк?

Screen Shot 18/01/2016 в 6.53.23 PM
Writer Чаз Harris е публикувал следната статия в блога си, Over The Rainbow:
Дали Майкъл Джексън съвременен пророк?
Да намеря себе си смутен, докато седя тук мисля за това как тя е една година и днес, тъй като ненавременно, трагичната и неочаквана смърт на Майкъл Джексън. Миналата година, когато бяха обявени концертите в Лондон, се уверих брат ми говореше по телефона билети ден влезе в продажба и вместо да се опитва за датите юли правото на разстояние от целта, аз му казах да получите билети за една от датите в септември, което той успя да направи.
Бях много развълнуван  у дома за шоуто, както аз винаги съм искала да видя Майкъл Джексън извършване на живо и се разхождах из странно състояние на недоверие по време на дните след това се е случило. Мисля, че повечето хора очакваха тя да бъде огромен рекламен трик за насърчаване на турнето и че MJ ще се появи отново и ни увери, че той е добре ... но този момент така и не дойде.
Каквото и да мислите за него, то трябва да се признае, че той е смятан и вероятно винаги ще бъде един от най-влиятелните фигури в забавление. покачване на Майкъл Джексън по популярност е важна част от пост ерата на гражданските права в САЩ и отвори черни шоумени да масовите пазари като никой друг художник има. Той също е имал възможността да притежавате етап като никой друг - точно както е направил с това представяне и в 1993 Superbowl.
Дори и чрез съдебни дела спорни, Спомням си, че винаги ги отхвърля като златни-изкопаване родители, които просто искат да спечелят от неговата щедрост, той винаги се натъкнах като непретенциозен и някой, който винаги видя най-доброто в хората. Човекът израства едно дете-звезда и пропусна имащ детство, но аз не вярвам в него, че е педофил, дори ако той се появи, за да "отговарят на профила". Това се усложнява и от безбройните коментарите и почит, че знаменитост приятели и екипа му прави, след като той почина миналата година, включително и Donna Summer, който каза на предполагаемите обвинения, "Аз дори не мога да си представя, че [Майкъл] някога ще се опита да боли дете. Чувствах се по-скоро като това е експлоатация, лично, от други хора. Аз не знам дали това е вярно или не. Аз просто - вие знаете, аз просто мисля, че той е бил мишена на моменти ".
Докато бях обратно във Великобритания, беше обявено, че това е Той щеше да бъде направена и освободен и си спомням, е малко колеблив и циничен за това, което щеше да се види. Въпреки това, когато аз влязох и видях филма на премиерата, бях издухан и удоволствието да открият, че Джексън запазва блясъка и прах в очите на 50, което той извърши, преди всичките тези години в '93. Като че ли няма време е минало и тя ще трябва без съмнение е един от най-око-пръкват и зрелищни концерти някога.
На DVD, има цял раздел, посветен на различните носии и един от тях е с костюм пълен със светлини, вградени в нея, така че тя може да светне и да стреля цветни лъчи надолу по ръцете и краката. Той е трябвало да се използва, когато той извършва Billie Jean. Щеше да е епична и се чувствах смесица от вълнение и меланхолия гледате този филм.
Странното за мен е, как е послание за мир, любов и спасяването на планетата за децата и децата на нашите деца последователно на Майкъл Джексън. И все пак, човекът е бил преследван, неразбрани и се третира като един бездомник от много медийното внимание, че помогна за създаването на този спектакъл на първо място.Защо хората се обръщат за тези, които се опитват да се разпространи положителни послания в света? Да си мислим, че имат някакъв скрит дневен ред?
Ако съм вярвал в Бог, тогава бих казал, Джаксън е най-близкото нещо имахме в последно време за съвременен пророк. Неговите последователи и фенове са повече от всеки друг съвременен религиозен или публична фигура и той винаги се разпространи посланието си за изцеление, любов, мир и приемане. Когато то се свежда до това, аз знам, че определено вярвам в MJ и посланието му, защото имам доказателство, че той е реален.
Трагичният въздействието, което виждаме от бедствието BP е връщането обратно охлаждане снимки на Земята Song. Всеки път, когато Джаксън говори за бедствия това е като че знае нещо по-лошо е точно зад ъгъла. Цитат от това е, той казва всичко "Уважавам тайните и магията на природата. Ето защо това ме кара толкова ядосан, когато виждам тези неща, които се случват в света: че всеки втори чувам големината на футболно игрище е разрушена в Амазонка. Такива неща наистина ме притеснява. Ето защо аз пиша тези видове песни, вие знаете, за да получите някои чувство за осъзнаване и пробуждане и се надявам да се хора ", тогава Джаксън продължи с думите:". Планетата е болен, като треска. Ако ние не го оправя сега е в точката, от която няма връщане. Това е последният ни шанс да решите този проблем, който имаме, или това е като влак беглец ... Дойде времето, това е Той. Тя започва с нас. НАС. или иначе никога няма да се направи. "
Думите децата му казаха на паметника през август миналата година са били достатъчни, за да заличи всички съмнения (ако има такива), които имах за невинност на Джексън, когато дъщеря му Парис каза "татко беше най-добрият баща ти може да си представи". Някои хора не са съгласни с децата му бъде позволено да се говори, но усещах, че е искрена и нещо, което тя се чувстваше като тя трябва да се каже. В края на краищата, Jackson нарязани на баща му от неговата воля над предполагаемата злоупотреба той страдал като дете, защото той никога не е искал да види собствените си деца минават през това. Защо някой би допуснал, че той е виновен, само защото статистически е имало предложения на жертви на малтретиране на деца повтарят, че поведението? Има ли без изключения?
Ще ви оставя с раздялата трогателните думи на един от любимите ми MJ песни. В действителност, те почти звучи като те биха могли да бъдат сватба някой обеща: "В най-тъмните ни час в най-дълбоката си отчаяние, ще ви все още е грижа? Ще бъдеш ли там? В моите проучвания и моите изпитни. Чрез нашите съмнения и разочарования. В моя насилие, по мое турбуленция. Чрез моя страх и моите признания. В моята мъка и болка ми. Чрез моя радост и тъга ми. В обещанието на друг утре, аз никога няма да ви позволи да се разделим, за да си винаги в сърцето ми. "
Дали Майкъл Джексън съвременен пророк? Защо човечеството имат склонност да атакува или да се обърне срещу тези, които се опитват да се разпространява съобщение на любов, приемане и изцеление?
RIP Майкъл Джексън - Краля на попа
Чаз Harris @Over Дъгата
mjjjusticeproject.wordpress.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен