"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Как привилегията да бъда бял ме бърка за историята на Майкъл Джексън


Въпреки статия, датираща от Коледа 2014 г., да намеря достатъчно интересна и достъпна за извличане го и донесе го тук. Постепенно стават по-ясни концепции и погрешни тълкувания. Може би един ден скоро всички ние стигаме до същото заключение като автор на тази статия. Това е да се анализира и да мислят повече за себе си, а не да се задвижва от инерцията на средствата за масово осведомяване.



"Култът към славата е да служи като отвличане на вниманието от нещата, които наистина имат значение. Когато Майкъл Джексън се опита да говори за неща, които имат значение, ние казвахме, превръщайки дори по-рязко в обратна посока."


Чрез Aric Clarck 
12.26.2014






Първата музика, имах беше касета на албума "Bad" на Майкъл Джексън. Имах един будилник, който задвижи лента, така че може би за около 3 години на моето юношество се събудих всяка сутрин с "The Way You Make Me Feel", "Човекът в огледалото" и "Smooth Criminal". Последното беше моят фаворит. Аз си спомням ясно, че този албум беше първият ми обяснение на жаргон. "Bad" наистина означава "велик". Някои думи могат да бъдат използвани, за да изразят точно обратното на това, което те означават ( "Bad" означава "лош" в първия смисъл на думата). Той ме остави зашеметени. . Аз нося, че лента Шест години по-късно бях на 14 и Майкъл освободен "HIStory: минало, настояще и бъдеще, Book I". С това, репутацията му е била малко по-тежко от пресата, и аз бях толкова зрял и ... аз съм не чух "Bad" в продължение на месеци, най-малко. В къщата ми, становището на този албум е, че Джаксън е нестабилна, художник в упадък, и може да се направи с този запис. По-специално, майка ми каза, че дефектът на новата си музика е, че Джексън е бил ядосан. Този път думите означават точно обратното на това, което те изразяват. Ядосан, моите 14 години предназначени болни, ирационално ... луд. През следващото десетилетие, тази гледна точка изглеждаше потвърдено. поведението на Майкъл Джексън стана още по-ексцентричен и пресата стана още по-щастлив унищожава репутацията му. Никога не съм чувал "HIStory" внимателно. Само през миналия месец, подтикнато от приятели, които е публикувал видео на "Те не се грижи за нас" в контекста на протестно движение "Черно Lives Matter" (Народът на Race Черно Matter), I аз започнах да осъзнавам колко погрешен е той. Тази песен е приет нов резонанс. Изведнъж разбрах какво е и какво е предизвикало отново погледна назад, за да видите цялата история те ми казаха, и аз приех без да се анализира. Това е, което аз научих: "Pissed" ( "Anger") е расист термин, когато се използва за описание на човек на цвят. Тъй като белите започнаха да пороби черни хора, страх от черна ярост е дошъл, за да контролира сърцата на белите. Ние можем да видим днес, когато гранд журита отказват да вмени на полицията, който застреля невъоръжен черен тийнейджър, и безгрижно приеме идеята, че един полицай обучени и въоръжени трябва да се страхува за живота си, когато той е изправен пред тийнейджъра няколко метра. Обаждането на Майкъл Джексън "ядосан", че това е начин да се маргинализира, белязан призракът на един ядосан черен мъж. Тук е полезно сравнение доказва расистките последици от факта на обадите на Майкъл Джексън "ядосан". През същата година, че "историята" е публикувана певец на име Аланис Морисет издаде своя албум "Jagged Little Pill". Хареса ми песента "Ти Тряб'а Know" от този албум, и аз си спомням ясно, че мислех, гневът му творчески ресурс. Тази песен е добра, защото тя е била да се счупи и го направи с гняв, но не чак толкова глупав. Защо музиката на Аланис Морисет ще работи добре с ярост и не на Майкъл Джексън? Знаеш ли какво?, Помислих си аз. Майкъл Джексън е бил бесен и, за съжаление, не мисля да чуя собствените си описания на защо той се разсърди. И това не започна с историята. Яростта се криеше зад много от неговите песни: "Разкарай се", "Billie Jean , " целия албум "Bad", което ми хареса толкова много, и "Dangerous" в най- началото на деветдесетте години, той е имал "черно или бяло" и споменатата по-горе история, който беше песента "Scream". Разбира се, някои от които гняв, изглежда да дойде от теглото на славата, но това също е съвсем ясно, за да го системна несправедливост и расизма, че го засегна. Разберете текстовете на песни като "черно или бяло", както по същество е продукт на умствена нестабилност, произведен от славата, тя трябва да бъде умишлено неудобно. Ние също трябва да приемем, че ние знаем причината за гнева си по-добре от себе си. Така че, когато медиите ни продават на мнение, че Майкъл Джексън се разпадаше, дори ако то е отчасти вярно, имаше и зловеща цел. Целта е била да се отвлече вниманието от законното му гняв, тяхната сериозен социален дискурс, като се фокусира върху неговите лични неуспехи. Култът към славата е да служи като отвличане на вниманието от нещата, които наистина имат значение. Когато Майкъл Джексън се опита да говори за неща, които имат значение, ние казахме , превръщайки дори по-рязко в обратната посока. Ние се рови в вашата козметична хирургия, по негово Neverland Ranch в начин на живот поп звезда, нищо, за да разсее чернокож изразявайки недоволство от състоянието на света. Чувствам се объркан, и пропусна възможността да sensibilizarme по темата за расизма много преди в живота ми за един художник, който ми хареса толкова много, че буквално се събуди ми пее неговата музика всеки ден в продължение на години. Тази вечер се гледа видео на Спайк Лий "Те не се грижи за нас", отново и отново, докато семейството ми ме погледна объркан чудите къде е отишъл коледна музика. Погледнах еднакво зашеметена, докато наблюдаваше хореография и текстове белязан всичко от препълнената задържането, полицейско насилие, да водят неравенство.Как съм могъл да пропусна това? За привилегията да бъде бяла, с



http://mjhideout.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен