"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*АЛБУМ НА СПОМЕНИТЕ на Майкъл Джексън. В първите дни на Jackson 5

24.06.2013
bluesaway
Преди няколко месеца аз намери това интервю с Уелдън Макдугъл, в които броят на ранно J5 и разговорите за книгата той пише през 1984: "The Michael Jackson Scrapbook" . Имах късмет, за да получите един и аз ще споделя тук с глави.





Майкъл Джексън лексикона ранните дни на The Jackson 5Уелдън A. Макдугъл III






Срещнах на Jackson 5, когато той е бил в Motown. Работил съм с Боби Тейлър и Vancouvers, успехът на момента е: "Има ли вашата Mama знаете за мен?". Когато Боби се присъедини Motown ние станахме добри приятели. Motown даде възможност да се превърне в производител и музикант. Той е бил в Чикаго, играе в един клуб, наречен висока Chaparral. В сряда вечер търсенето на таланти проведе и клубът беше препълнена. Имаше голямо очакване. Това помогна на нови групи, когато се сблъскват с голяма производителност. Изведнъж чух рев: "Уау, който ще бъде," казах аз. " Аз не знам, може би това е едно от момчетата в търсене на таланти , " каза той. Отидох до вратата и имаше толкова много хора, които не могат да видят на сцената добре. Собственикът на клуба погледна и каза: "О, са Jackson 5, тези деца са реално добро." "Кои са Jackson 5?" Казах аз. "Син на Гари, Индиана, и винаги давам максимума. Вие трябва да ги види. " Бях изумен от това колко възрастни смятат, че Jackson 5 са добри. В цялата група са млади момчета. Когато те започнаха, на Jackson 5 имаше братовчед с тях. Джони свири на барабани, и един приятел, Ronnie Ransom, играе клавиатури. И двамата са били важен инструмент в помощ на Jackson 5 музикално, защото, по това време, Рони имаше повече талант, отколкото всички от тях. Клавиатури знаеше, че е толкова млад. Но винаги съм си мислил за продажба на записи на първо място. Аз не знам дали хората ще купуват албуми на такава млада група, дори да знаят, че Петте Stairsteps се справят добре по това време. В петък се върна към най клуба с Боби Тейлър и Vancouvers и въведена тях две дискови жокеи. В същото време, Боби говореше с един господин, който научих по-късно бе Джо Джексън. Те говореха на писмо на Atlantic Records, които се интересуват от запис с Jackson 5. Те имаха диск с етикета Steeltown. Джо Джексън се интересува да дойде на Motown.Motown беше толкова успешна, по времето, когато повечето хора са явно заинтересовани. Боби ме запозна с Джо. " Аз щях да бъде щастлив да се въведе ли ," казах аз. " Вие По- имаме шанс." Но това беше само като говори любезно, защото очевидно не бях в една позиция до concertarles среща с Motown. The Jackson 5 извършва "I Feel Good" от Джеймс Браун. Аз ясно си спомням стъпките и песните от James Brown направиха. Майкъл правеше неговите стъпки и завъртания. Говорих с Джо Джексън и е много амбициозен. Тъй като аз бях от Филаделфия и е бил в музикалния бизнес за по- дълго време, можех да видя, че той е следният правилния път. Джо се правят нещата правилни; стъпка по стъпка. Той правеше договори за деца в цялата област. Те пееха всички над Чикаго. Те извършват в Regal. Отвориха за Джери Бътлър. Много различни художници от Чикаго щеше да ги поддържат. Боби Тейлър беше толкова развълнуван, той каза: "Слушай, ти си в отдела, може да ви говоря с Барни Алес група?".Говори добре от тях, тъй като по това време, през лятото на 1969 г., The Supremes, четирите върхове, Марвин Гей и Стиви Уондър са били на върха.



Майкъл готов да отиде в операция Push, програма Джеси Джексън в Чикаго на, Април 1971

Той е работил по време на турне през следващия месец и отиде да на Аполон в Харлем, където Jackson 5 появи откриване на събитието. Имаше много объркване на входа на сцената, когато пристигнах. служба за сигурност се използва , за да държи хората безплатен вход. Хората се опитвали да изглеждат над оградите, които се опитват да погледне нещо. Чудя се какво ще се случва.Отидох в и видя Кларънс Бърк, бащата на Пет Stairsteps. Аз говорех за управителя на сцената и беше ядосан. Отидох и поздрави Кларънс, но той е бил зает и не може да говори с него след това. Така че аз се качих горе и аз отидох до Майкъл Джексън. Аз казах: "Хей, човече, какво се правиш тук?". Това ми напомня на Чикаго. "Ние работим тук , " каза той много спонтанно. "Ще получите сода, ела с мен , " каза той. Така че ние, прекарано на сцената вход и крещяха всички момчета и полудя. Попитах: "Какво сте направили?". "Две предавания. Ние сме номер отваряне. " Тогава той каза: "Ела на баща ми е нагоре". И така, той ме заведе там и всеки ме поздрави като "човекът от Motown". Отидох до мястото, където Джо и поприказва. Той беше добър човек. Аз бях да видя първото шоу, защото исках да се види как те направиха да го пред обществеността на Аполон. Те сринат. Публиката полудя. Те имаха една звезда в пред тях. Майкъл направи онова, което трябваше да направя, когато той е действал. Това е като различен човек. Той се радва и се предава го на на обществеността. James Brown пееше въпроси и е действал като него. Това стана друг човек, че той е направил и много компетентен. Шоуто Apollo ме откачи. Наистина ме остави починал обществеността реагира на тях. В Чикаго хората полудяха. Бях очарован. The Five Stairstep бяха бесни, че Jackson 5 открадна шоуто. От момента, в който приключи на Jackson 5, хората викаха, "Jackson 5, Jackson 5". Тя е невероятно как публиката приема Харлем. Те станаха звезди в това, което обществото се отнася Apollo.




Те се използват , за да пътуват в един Volkswagen, че е доста проби. Те носеха нормални дрехи, но те ​​имаха кожени жилетки, които са използвали , за да се носят. Аз помня Майкъл ми показва на жилетката си. Петте братя са пътували в колата с двамата си братовчеди, баща му, Джо, и братовчед на Джо, който е на шофиране. След концертите Аполо и Чикаго, бях развълнуван и призова Motown. Аз казах: "Човече, там е група, която е чиста динамит. Мисля, че те ще се справят добре. " Обадих Al Клайн, който е вицепрезидент на Motown, отговарящ за продажбите и промоция. Той каза: "Добре, ще видим какво можем да направим.Но как ще записа? ". Ал е по-загрижен за диска, който се насърчава. The Jackson 5 са да действат в Uptown Филаделфия. Джорджи Woods, местен DJ, да ги наемат. Аз се казвам всеки във Филаделфия на тях. Имаше същите като в Аполо. Хората полудяха. 
Особено децата; Те се поклониха тях . Петте Stairsteps също действали. Това беше приятелски съперничество, защото те са от Чикаго и е чувал за тази група, че Гари е добре. Но Jackson 5 просто унищожено. Те винаги са били много професионално на сцената. Някои момчета не бяха на сцената, но на разстояние от него, да са нормални деца. Майкъл, например, може да е дявол, обажда по вратите на всички съблекалните и пита, "Здравей, как си? Какво правиш? ". Беше много любознателен. Той е излязъл, нагоре, навсякъде, на балкона. Аз си спомням, когато аз отидох да Uptown. Всички момчета са в гърба и Майкъл се наведе навън и казват: "Добре." Тя е много широко скроени по това време и на цялата група е много приятелски. Това беше първата му път във Филаделфия и хората го обичаха.


Майкъл, готов да отиде на сцената




Най-горе вляво, Rose Fine, обучаван Джексън В същото време, аз бях щастлив. Последното шоу в Uptown е в неделя. Моята работа е да отиде в различни градове, за да се насърчи албуми. Но аз бях толкова щастлив, че вместо да ходят на следващата ми среща в Атланта, решил да отиде по-добре Motown и кажи им как извънредно бяха Jackson 5. Знаех си, че може да продаде записи. Видях Al Kline в коридора и попита какво правя там. Аз казах: "Аз идвам да кажа ви за група". Той беше ядосан. Той попита: "Какво група?". Казах, "The Jackson 5". Той каза: "Аз не искам да чувам за The Jackson 5. Какво правиш в Детройт? Вие би трябвало да бъде в Атланта. " Имаме в дискусия по темата и каза , "Ще кажа на вас едно нещо, което уволнен, защото съм нает за насърчаване на албума, не за да се намери талант." Аз казах: "Ще уволня мен , защото аз казвам ви , че тази група ще се получи?". Той каза: "Аз не искам да чувам за него вече , " и това беше. "Вземи си нещата , " каза той, "и ще ви даде чек." Естествено, аз се почувствах зле и отидох да си взема нещо. Нашата компания представител е на друг етаж. Отидох там, за да говоря с моите приятели и да им кажа, че съм бил уволнен. Чувствах се зле. Надолу по стълбите видях Боби Тейлър. Аз казах: "Човече, аз говорех за групата и ...". Той отговори: "За съжаление, не се тревожи за това, че ще помогне. Нуждаете се от пари, ще помогне.Но слушайте, групата идва в града днес. " Той каза: "идват не само в града, но Бери иска да ги види. Те ще действат като у дома си. Аз се прибрах у дома , за да разберете това, което те щяха да действат за него. Аз се качих горе, за да видите Барни Алес, който ми каза, че Ал Клайн искаше да ме види. Той казва: "Слушай, ако можете да получите до Атланта в 3 следобед, забрави всичко. И ти не си Headhunter. " Благодарих му. Аз дойдох, за да Атланта и запази работата си. Но това е, как се запознах на Jackson 5.






За да се продължи ...
http://mjhideout.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен