"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Вечен DEVOTION ~ родителство ... живот на любов и отговорност

Лондон ~ 23 юни 1992
~ Посрещнати от речи, дадени от деца от Турция, Испания, Италия и Великобритания, Майкъл доставено следното:за принц
"Нашите деца са най-красивата, най-сладка, и най-ценните от нашите творения. И все пак, всеки момент най-малко 28 деца умират. Днес нашите деца са изложени на риск от смърт от болести и от насилието на войната, пистолети, насилие и неглижиране. Децата имат по-малко права и никой да говори за тях. Те нямат глас в нашия свят. Бог и природата са ме благослови с един глас. Сега, аз искам да го използвате, за да помогне на децата да говорят за себе си. Аз основана на излекува WORLD ФОНДАЦИЯТА да бъде гласът на безгласните: децата. Моля, присъединете се с мен и децата, за да лекува света заедно. Родителите, общности, правителства, всички хора на света, ние трябва да поставят децата ни на първо място.да е все още сърцето ми днес дванадесет
Най-накрая и най-важното, искам да кажете на децата на света, всички вие сте нашите деца, всеки един от вас е МОЕТО ДЕТЕ И аз ви обичам всички.Благодаря ти много."
Майкъл Джексън
~ Герой ... водещ герой в една литературна творба, говорител на една идея или социална програма, принцип човек в движение, CHAMPION на каузаВЕЛИКОЛЕПНА PIC
"Понякога ми се иска да вземат всички деца по света в ръцете ми. Много бих се радвал да осиновяват деца. Мисля, че това е, което винаги съм искал да правя.Но, деца от всички раси. Арабски деца. Еврейски деца. Черен деца ... всички раси. "Billie Jean шест
Майкъл Джексън
Привилегията да е в състояние да достигне и да се даде, с безусловно се откаже, когато и където, дава възможност на нашето чувство за достойнство. Нашите тежки сърцата чувстват олекотени и ниеWOW FIVEсме истински живи. С липсата на квалификанти като:  О, има толкова много хора, които искат от мен да дам, къде да започна, или, проблемите са твърде големи, защо притеснява, или ние трябва да се грижим за нашите собствени ... духа на даване идва с блаженство. О, но има още.Знаейки това, което ние знаем, как се чувстваме ... докоснати от чувство на неотложност, ние сме принудени да достави съобщението на даване и изцеление на света.
"Трябва да получите съобщение от необходимостта да се излекува нашите деца и да излекува света ... да се признае, че ние се нуждаем един от друг и трябва да се грижим един за друг, помага ни вдъхновява да разработи този облекчение усилия за деца. ДА доведе до реална промяна, всички ние трябва да CARE и да се ангажира да бъде част от решението. "
~ От ... Super Bowl XXVII пресконференция Speech
Майкъл Джексън вярваше с цялото си сърце, че той е избрал да използва своите дарби и таланти, слава и богатство, за да донесе промяна и изцеление на планетата. Неговата богатото въображение и творчески гений намери незабавни корективни мерки, водещи до решения за страданието и Африка седемболката е станал свидетел. Може да се каже, че има много благотворителни начинания, достигащи за подобни цели. За този факт, ние сме дълбоко благодарни. Но, за Майкъл, неговия избор, неговите действия, извършвани  личниодеяла на любовта, за соул природата му донесе със себе си уникален разбиране: Той прегърна родителство.За Майкъл, да бъде баща извършва с него безусловна любов и отговорност за собствените си деца, Париж, Prince и одеяло ... И, безусловна любов и отговорност за всяко дете на планетата.
Какво да кажем и това, което правим заедно рисува портрет на това, което сме.Портрет на Майкъл разкрива герой по време на работа, вдъхновявайки хората, стремейки се да се излекува по-ранен планета. В центъра на тази кауза ние виждаме красивите лицата на всички деца. Тази седмица бележи осемнадесет рожден ден на най-големия син на Майкъл, Принс. С духа на баща си, този млад човек, сега достига мъжество, предлагат тези думи:  "Преди да навършат 18 години утре, аз наистина искам да благодаря на няколко души. Първо е очевидно баща ми. Той беше PRINCE TWOи е едно невероятно човешко същество. Не само, че той ми даде дара на живота, той ми даде една невероятна възможност да се направи нещо за себе си. На второ място, моята братовчедка / настойник, TJ Той е направил толкова много жертви, за да ми помогне заедно, и той е бил там, когато имаше нужда от него и помогна форма, което съм. Накрая, баба ми / настойник. Тя е била през толкова много. Тя е вдъхновение да продължи да функционира, без значение какво, и винаги е бил там за нас. Обичам ги всичките."
Той вдигна нас ощеръце и сърце
~ отразяване на баща му ... "Писахме много сценарии, баща ми ме научи как се пише скриптове, ми помогна да отключите мислене с дясната страна на мозъка ми.Гледахме звука след това и той ще покаже как звукът всъщност може да направи пауза или филм. Искаше да знае как правим в училище, как бихме могли по-добре света. Баща ми винаги е бил оптимист. Аз не мисля, че някога седна и не направи нищо. Ние винаги се работи, физически упражнения. Той щеше да ме научи как да управлява. Той винаги е бил най-добрият баща някой би могъл да има. Той ни повдигнат по правилния начин и няма нищо, всеки може да направи, за да BEAUTY FOREVER TWOни накара да забравим за него. Той винаги е бил загрижен за човечеството. Той помогнал на много благотворителни организации. В песните му посланието му беше проста-LOVE. Ние ще продължим да се разпространи посланието си. "
принц
~ Разсъждения за Майкъл като баща ~семейство фен
"Използвах да отиде в Neverland преди началото на процеса, и на няколко пъти по време на него, и имах много уникална възможност да гледате на Майкъл с децата си. И въпреки, че той иска да ги предпази от това ужасно преживяване той преживява, че е очевидно за мен, че те усети нещо се случва с баща им. В деня на оправдателните присъди, аз отидох в Опасен човек TWOНевърленд. Бях поканен на конференция на световната преса и реши да не отида.Чувствах, че наистина бе в Невърленд с Майкъл.Отидох в Невърленд и е бил в дома си и видя децата си просто прегръщат всички над него. Той им казал кой съм и те дойдоха матуритет тринад и всяка една ме прегърна.Това е уникален ден.Винаги съм имал много силна вяра, въз основа на моите наблюдения и чувствата ми за Майкъл, че той е най-великият баща, който някога е живял. Той е живял в продължение на децата му. Той искаше те да бъдат защитени от всяка възможност за опасност или отвличане или нещо подобно. Той направи на красота персонифицирани седеммного доброто, което можеше да направи.Той искаше да ги високо образовани.Той направи сигурни, че те са добре чете, че те разбират, че той е имал огромен колекция книга. Той искаше да знае за всеки обект. Той ги взе от цял свят да ги изложи на други култури. Той искаше да се приеме към всички етнически групи, религиозни групи, раси, култури.Той искаше да бъде хуманен и мил и искрен като той е бил. И, моето впечатление на децата му, беше, че те са имали най-голямо бащата на планетата ... чувствителен, мил, почтен. Той ги дисциплинирани, както добре. Той не щеше да им позволи да вилнея. Но, той ги иска да оценят света такъв, какъвто е, и да бъде много добре чете и добре образовани. Той направи най-доброто, което можеше да направи, предвид натиска върху него. Той беше прекрасен баща. И, мисля, че тези деца са просто страхотни. "
Том Mesereau февруари 2015уникален изпълнител
~ Отговорност за всички деца
Те ще завърже бебетата в лехите или веригата на децата надолу. Ние ще отида и да ги пускам на свобода. Бихме освободи всички тези бебета. Мразех го видя ... в страни като Румъния, Прага, Чехословакия, Русия. Трябва да видите това, което правят с децата. Вие ще бъдете шокирани. Те ги прикове към стените като те са животни и те ще бъдат голи, спят в собствените си изпражнения. Това ме накара да се разболеят. Така че, ние донесе дрехи и играчки и просто обичаше, обичаше, да ги обича. Върнах ежедневието, да ги посетите и да ги прегръща, които искат да ги вземат обратно с мен, за да Невърленд ".
~ Когато Майкъл намерени обекти с пусти, enchained деца, той се е убедил, условията там подобрени ... веднага.
"Когато отида в страна като във Филипините и в Тринидад и в Африка, наистина ми харесва да говоря с хората. Аз седя в техните малки колиби, техните картонени къщи и аз се направи у дома. Мисля, че е важно да се знае как различни хора се чувстват, особено в моята сфера на дейност. "
Майкъл Джексънкрасота персонифицирани четири
1988 ... Great Ormond улица Hospital, London
Грижа звезда, Майкъл Джексън избърса сълзите на някои от най-трагичните младежи във Великобритания, заменяйки ги с усмивки на радост. Той обиколи отделенията, нежно целува деформирани бебета по краката. Той дори седна на някои от най-болните деца на болницата на коляното си и им казал истории. След това Майкъл сияеше от радост, той раздаде десетки подаръци. Когато жестоко деформирани младеж, чака операция на лицето, през сълзи каза Майкъл от страховете си за получаване на операция, Майкъл стисна ръката му и го увери, че няма нужда да се притеснявате. Фен, на име Джоан, който едва ли може да се говори след операция на гърлото, се бореше и изрече думата "ТРИЛЪР" към удоволствието Джексън. Той казал на персонала как вдъхновено той е от смелостта на тези болни деца. "Някои от тях са златист костюммного зле, но те ​​успяват да се облича с усмивка." Един от помощниците отбеляза, че Майкъл е бил много развълнуван и очевидно обича децата. "Той е дал на нашите пациенти на ден те винаги ще помня."
Божествения дух в рамките на Майкъл доведе до пасивно божественост, винаги се предаде на по-висока октава. В рамките на своята дълбока и на творчеството, Майкъл превърна в любимец на сила, който е видял отвъд страданията и трагедия, разкривайки вместо оптимизма на надежда радост, упълномощено от широко разпространените му любов към всички. Parenthood да Michael означава вечен преданост към Париж, Prince и одеяло и, неизчерпаем ангажимент за всяко дете. "Всички вие сте нашите деца ... Всеки един от вас е МОЕТО ДЕТЕ."
"Когато сте били през тези трудни времена, вие никога няма да забравя събития като това. КРАСИВИ отвъд думите  Ако говоря с всеки, който е бил в Адис Абеба по това време, те всички ще знаят какво е" MICHAEL ХЛЯБ ". А, аз знам, че ще го помня до края на живота си. "
Етиопецът Elias Bessene 2009Африка и пет
Майкъл Джексън промени живота едно сърце в даден момент. Ние се чувстват това десетилетие свобода ездачи, в смисъл, че нашето вдъхновение идва от главния герой, който продължава да ни вдъхновява към един по-добър свят за най-ценният ни съкровище ... децата.Майкъл носеше лента за ръка върху неговите якета, които символизират тази истина ... тя ще остане с него, докато всяко дете на планетата е спасена от страдание и болка. Ние прегърне Париж, Prince и Одеяло с нашата безусловна любов и подкрепа. Ние се прегърнат и всяко дете живее на тази планета с нашата безусловна любов и подкрепа.  Това е живот на преданост към любов и отговорност, които почитаме, зачитане и запазване на наследството на Майкъл Джексън.
Jude
http://michaeljacksonchosenvoices.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен