"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Thumbtzen история на Татяна, момичето в клипа "Начинът, по който ме карат да се чувствам"


Вто 18-ти Август 2009 17:39
През 1987 г. подписах новия си договор с агенция, Джоузеф Heldfond Рикс, които по това време са били група с прекрасна мощност. Джули, моят агент ме изпрати на прослушване за видео на Майкъл Джексън , The Way You Make Me Feel. Но аз се не каза кой видеото. Знаех, че след това, когато видях, че имаше двеста момичета в отливката. Когато се обадих, те казаха, че е трябвало да ходи, показващ някои нагласа. Сцената беше на улица в опасен квартал. Една група от момчета започнаха да играят роля, след, като ме нарече "Ей бебе, това се случва!" Тя се превръща от това на същото Аз наистина просто се случи, когато отидох да леене. Някои момчета ме бяха последвани надолу по улицата, искам да кажа, че вече се получава. Правя теста на няколко минути и се записва , че всички. А няколко дни по-късно аз цитиран да докаже различни дрехи. Това е, когато разбрах, че видеото е даMichael Jackson . Аз влязох в една стая с видео хореограф, Винс Патерсън.Майкъл беше там, но на мен ми беше толкова срам, че на първо аз не смеех да го погледне. Патерсън ме научи какво да прави, и не го перфектно.В на края гледах Майкъл. Бях там с червена риза, клатеща се на ритъма на музиката с огромна усмивка на лицето си. Видях се обърна към човека до него да каже нещо в ухото му. Тогава Давид каза банки, един от авторите на видеото, Майкъл беше казал , " Това е й. Останалите са аматьори." Аз щеникога не забравя, когато ми агент, наречен да ми каже, че е имал работа.Изкрещях толкова силен, че всички от Холивуд трябва да са ме чули. Това беше изключително постижение за мен, аз се почувствах най-накрая бях намерила и скоро да излети кариерата ми. Стрелбата продължи пет дни, а последният е посветен на първата си плосък. Вторият ден ние разчупи леда Майкъл и мен. Той е бил в по средата на една сцена, в която бях, и аз трябваше да вляза вътре изоставен в по средата на улицата колата. Роклята беше толкова здраво, че аз трябваше да се обърнеш, за да отида. По време на излитане, когато се обърнах, петата на ботуша бях закачен на тапицерията и не можел да излезе. Майкъл сложи си ръка на крака ми, бедрото и след това до ми помогне. Аз не прегреят малко, предполагам, и най-накрая освободен. Аз паднах на разстояние от колата и падна на моязадник на пода. Аз потупа по задника за мен чиста и ние бяхме като се започне от смях и двете. Тогава ние заключена очи за миг. След това започна топла и приятелска връзка между двете ... По време на почивките снимките, Майкъл започна да се чуди за живота ми. Понякога план флиртува с мен, тъй като, когато той каза, че ходи много добре. Казах "Е, аз съм като всички останали." Аз й се усмихна и ми каза: "Не, вие имате начин да ходят много секси." Малко след края на производството на видеото, Крейг, асистент на Майкъл, който беше станал мой приятел, ми се обади и ми каза "Знаеш ли, Майкъл говори за теб през цялото време. аз питам как си и исках да ви кажа здрасти. мисля, че той обича наистина. той казва неща като колко невероятно красива сте и как сладко си , Крейг предложи тя може да отиде и да направи посещение на снимачната площадка още видео Майкъл прави. Мислех, че ще е добра идея, така че той каза Крейг MJ, и дни по-късно е поканен да се спре от там. Беше забавно да сте там и видя Майкъл отново. Той ми показа около снимачната площадка, гледах по време на снимките, а след това отиде да яде нещо с него и мениджъра му да на камиона. В на края на деня, аз осъзнах, че не е имал начин да се прибера вкъщи. Току-що се премества от Ню Йорк, и е имал лиценз не водача. Таксито да на студиото ми струва повече, отколкото си мислех, и имаше достатъчно, за да се върне. Крейг ме насърчи да го да попитам Майкъл да ме вземе у дома. Аз се нарязва директно кажа на Майкъл, така че аз му казах какво се е случило с Мико Брандо, син на Марлон Брандо и Майкъл е дясната ръка в момента. Аз попитах дали мога да ме остави нещо, или ако те могат да вземат мен Той казал на Майкъл и не е имал проблем като мен в лимузината. А няколко минути по-късно той е бил на път за вкъщи, който седи до Майкъл върху големите си черни Mercedes, с Мико при на колелото. Отначало Майкъл изглеждаше нервен и се размърда като дете. Ние говорим за много, най-вече за нашите семейства. По едно време ние хвана ръката. Когато напуснах дома си, аз му благодари и каза, надявах се да се видим ли отново. "Виждам , " отговори той. Малко след това, аз сенае да изпълнява в Bad Tour, играе същата роля в клипа, но на сцената, концерти на живо Канзас Сити и Ню Йорк. Ако мина добре, а след това те ме наеме за повече изяви на турнето. Естествено, за мен беше удоволствие да работя отново с Майкъл. Направихме концертите в Канзас Сити и когато стигнахме до Ню Йорк имаше три концерта в Madison Square Garden. За мен имах една идея за изпълнението си мислех, че ще се подобри. След следната момичето Играх горещо и интензивен, в края всичко, което той направи, беше да ми даде прегръдка. Мисля, че публиката беше разочарован. Хората ме приближиха и ми казаха "Ако Майкъл е толкова затвори нагоре на това момиче, защо го направи проста прегръдка при накрая?" Исках да говоря за това с Майкъл и ме попита дали това е ОК, за да му даде една целувка вместо просто прегръдка. Но по време на турне, всеки бях толкова зает, че не може да види или да говоря с него, но когато вече са действали. Така че в края на втората вечер, в на края на прегръдката повдигнах ми лицето и я целуна по лицето. Публиката пощуря.Майкъл изглеждаше изненадана, но се усмихна. Нито един от мениджърите ми каза нищо, но "страхотно шоу", както обикновено. На следващия ден беше последното нещо, което той трябваше да действа, и призова секретарят да видя дали мога да говоря с него. Той ми даде номера си, но ми каза, че не се забавляват много, той е бил много уморен. Говорих с него и му благодари за предоставената ми възможност да работя с него. Аз също му казах, че аз се надявах малката ми целувка не си правят труда. Той ме увери, че всичко е наред. Попитах " Мога ли да взема още една стъпка тази вечер?" А той каза: "Да, това ще бъде страхотно." Благодарих му отново и затвори. Бях толкова нервна, че през нощта, когато напуснах сцената. Аз продължавах да си мисля кокосово ме яде, ако аз трябва да го целуне или не. Той знаеше, че обществеността ще се радва, но също ми даде впечатлението, както за времето, когато тя бе прекарал с Майкъл, за това, което бях казал на други хора, че Майкъл е бил луд по мен. Бях забелязал от както сме гледали, жестове, прегръдки, сладки малки неща, които са използвали или казаха ... Стигнахме до края на изпълнението, и аз стоях пред него. Имах моите ръце на раменете й и го погледна право в очите. Той имаше, че изглежда супер секси. Тя прехапа устни. Отидох при него и сложи ръце на кръста си. Ние прегърна и тогава ние целуна по устните. Публиката пощуря ... напуснах сцената, и Майкъл остави да пее и се смее, с повече живот в гласа му, че никога не бях чувал преди. Когато имам зад кулисите, всички танцьори ме поздравиха за колко голяма е шоуто и колко щастлив е бил с мен Майкъл. Обичах този прекрасен отговор. Но за мен това е повече от просто представление. Наистина ми хареса, и аз знаех, че не съм го харесвал. Разбрах, че има нещо между нас. Когато се върнахме в хотела, Джон Дрейпър, управителят на обиколка, дойде да открие мен и отиде с него до рецепцията, за да плати стаята ми. Докато бяхме на гишето, Мико Брандо дойде от нищото и започва да крещи на всички той може да ми: "Как по дяволите смееш да направя, че да Michael !!! **** По дяволите, какво са типравиш !!! Как можете да се възползвате на него по този начин в предната част на всички тези хора !!! " Той продължи добре, и това беше ясно, че няма представа, че Майкъл и бях говорил преди това. Тя е, че опушен. Тогава той дойде заедно мениджър на Майкъл, Франк Дилео. След като всички изпълнения, Франк ме беше даден потупване по рамото и ми каза колко голяма е действащ. Тази нощ не каза нито дума за мен, и ми даде най-зъл поглед, което съм виждал през живота си. До този момент аз все още нямам представа какво съм направил толкова ужасно, но тази нощ турнето приключи за мен. Не бе призован да действа повече концерти. Моето място бе заето от Sheryll Crow. Прибрах се вкъщи и се разплака като отчаян, като по този начин се губи възможността да работи като загуба на Майкъл.Майка му, Катрин, също е било много лошо за това какво се е случило.След известно време аз понякога поканен в дома им в Encino. Казах, когато бяхме на записване на видео, Майкъл попита какво може да направи с мен.Той ми каза, че харесва и почувствах нещо за мен. Тя му казала, за да изразят чувствата си, за да ми каже това, което той усеща. Той никога не е направил, въпреки че някои хора от вашия екип (телохранители, секретари, музиканти) ми беше казал. Единственото обяснение, което мога да си представя, е, че мениджърите ме вижда заплаха. The Bad турне е бил един от най-успешните промоции на кариерата си, и хората, които са работили за него не искат нищо да развалят, особено една връзка с момиче, той едва ли е знаел нищо. Вие може да се мисли за мен като луд фен, който мечтае да попадне в любов с суперзвезда. Майкъл беше направил клип на Dirty Diana с подобна история. За мен, така или иначе, чувствата между двама ни бяха взаимни. Чувствах е имало връзка между нас. Може би това е така, защото той изглеждаше също да си представим един свят, без да мисля за цветовете. Може да съм наивна, или не е наред или неразбрани неща, които са се случили между Майкъл и ме ... Дори все още, аз винаги ме аз се прояви напълно професионален начин. За съжаление, той е уволнен имаше ужасни последици, както психологически и професионални. Надявам се някой ден аз може да напусне този опит зад мен и да се премести, но в продължение на години, че ме преследваха. То е ясно, че илюстрира как шоу-бизнеса, парите и алчността могат да се разделят на две хора, които обичат един друг . "

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен