"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Портретът на "Thriller" Dick Цимерман: "Майкъл имаше сълзи в очите"


Дик Zimmerman стана световен известен с въвеждането на стил на портретна фотография на знаменитости, които изглеждаха като една картина. През годините той  е снимал някои от най-големите имена в Холивуд, от Том Круз и Кидман и Никол ... Джон Траволта и губернаторът Арнолд Шварценегер.

За период от 13 години, Zimmerman също имаше три сесии с Майкъл, най-известни са през 1982 г., когато Цимерман засне корицата на албума "Thriller". Цимерман, които възлагат тези дни предлага маслената живопис портрети в цял свят, каза Матю Shepatin върху създаването на емблематичната портрета на MJ.

Матей: Разкажи ми за деня той снимана на корицата на Майкъл Джексън и неговата "Thriller".
Цимерман: В деня на сесията, дойде сам. Нямах никаква антураж. Имахме две рафтове на гардероба, подбрани от един от най-добрите стилисти в Лос Анджелис. Майкъл не ми пукаше изобщо това. Той каза: "Аз ще се използва нещо като това, което имате." Аз бях с бял костюм, че ден. Аз казах: "Е, ние сме за една и съща височина." Така че Майкъл всъщност използва бял костюм на корицата.

Какво се е случило с костюм?
Най-продавани на търг на Сотбис в продължение на години.Бях притеснен за сигурността на жена ми и аз, защото, по това време, имахме голяма къща и излезе от града много. ,Реших просто да се отървете от него.

Колко продадени ли?
Мисля, че получи $ 27.000 за костюм, и аз предполагам, че е било преди 10 години. Днес, аз вероятно биха могли да се получи един милион долара за него.

Разкажи ми за фотографиране на сватби изключителен портрет на Майкъл Джексън и Лиса Мари Пресли.
Ние направихме сесията в Trump Tower в апартамент Доналд Тръмп. В действителност той е затворен 5th Avenue в предната част на сградата, тъй като не е имало достатъчно пространство на тротоара за фотографи. Улицата беше пълна с фотографи.

Как успях да се покрай тълпата от фотографи?
Аз трябваше да се промъкне през служебния асансьор. След което направих, бях притеснен за живота си. Тези снимки са били на стойност много пари. Ние затворен снимка лаборатория за производство на изображенията в тайна.

След вземане на портрети на младоженците, тя се връща обратно до стаята Тръмп. Какво се случи след това?
Около полунощ: икономката ми нека в Майкъл и Лиса Мари апартамент и ми каза, че MJ ще бъде в рамките на няколко минути. Тридесет минути минаха и никакви признаци на Майкъл. ходене из стаята - това е достатъчно тъмно - и виждам аа човек през стаята облечен с мустаци и брада. Мислех, че е охранител. Аз се приближи до него и го попитах дали той е имал представа, когато Майкъл ще бъде тук. Погледнах го и изведнъж осъзнах, че е Майкъл. И двамата се засмя, когато костюмът бе отстранен. Той е чакал през цялото време, просто ме погледна, ме чака да се открият.

Какво се случи след това?
Той отвори бутилка вино и седна и погледна снимките. Ние говорихме и говорихме до 03:00 сутринта. Той говори за своите разочарования. Той току-що направих интервю с Даян Сойер, в която той води на обиколка в неговото ранчо Neverland. Той каза, че е честен със себе си, както всеки би могъл да бъде, а на следващия ден пресата беше на него. Той имаше сълзи в очите. Той каза: "Аз не знам какво друго да направя."

Смятате ли, че е изтълкувал погрешно?
Той бе разбрал. Те говореха за него, като педофил. Мога да ви кажа, че не е. Той беше много млад. Мислех, че е  нежен като пеперуда. Всички ние говорихме за бил бъдещите поколения деца, околната среда, качеството на въздуха. Неговият проблем е, че имаше твърде много бодигардове около него. Твърде много хора са били бутане във всички посоки, и със скрити мотиви.

Какво е неговото наследство като фотограф?
Когато дойдох в Лос Анджелис през 70-те години, фотографията е много кратко и сухо осветление и много стар стил. Видях много снимки на известни личности усмихнати. Аз се опитах да направя просто се усмихва.Смятам, че тези снимки. Това, което направих беше Донесох техники ми в Лондон, където той е живял в продължение на шест години, forografiando знаменитости.Аз създаде стил, който не се е случило по това време.Промених индустрията чрез въвеждане на изцяло нов външен вид - тя изглежда картини. Up качеството на този вид фотография. Аз знам. Q се постигне това се случи.

И сега се опитвате да насърчи себе си като художник?
Живопис е мястото, където аз започнах. Това е, което съм учил в училище. Винаги съм искал да се върне в него. Сега, аз съм художник.

Източник: nikkismjpage.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен