"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



MJBRASIL ИНТЕРВЮ: TRAVIS PAYNE



Вероятно сте чували за  Травис Пейн, велик хореограф, режисьор и продуцент, който American работи заедно с  Краля на попа в създаването на няколко невероятни изпълнения като  призраци  и  Dangerous.

Travis размениха няколко думи с нашия екип и говорихме за някои въпроси, включително екскурзии, посмъртно произведения, This Is It и повече. Малко повече за  Майкъл Джексън  за феновете. Вижте го!


Travis започна интервюто казва малко за това как той се срещна MJ, и като приятел е като човек.  "The първи път се запознах с Майкъл беше, когато той е работил върху краткосрочните си времето. Бях избран да бъде танцьорка за видеото и бях много благодарен, да се работи с моя любим художник на всички времена! Ние бързо се превърна в творческите сътрудници, така че аз се присъедини към турнето Dangerous след Запомни The Time. Аз скоро ще се превърне в един от неговите хореографи и ме види съвместно създаване на нова хореография на песента Dangerous. Ние го извърши много пъти по време на турне, а след това имах възможност да си сътрудничат отново в призраци и история турне ",  той  каза."През годините, Майкъл е споделил много истории за живота му расте, и аз направих същото. Щастлив съм да кажа, че се срещнах няколко пъти си прекрасна майка и, че Майкъл се срещна моята прекрасна майка на Хаваите по време на последната ми ефективност на HIStory турнето. Ние не идват за няколко години, но свързва отново във вселената за This Is It. Запознах се с прекрасни техните деца за първи път чувам и нови истории за живота си като баща им благодарен. Разбира се, това са специални моменти. За съжаление, ще бъде част от нашето минало, "добави той.

"Работа с Майкъл е една сбъдната мечта за мен. Той винаги е бил много творчески и пълен с идеи. Майкъл е живял, за да създадете и вдъхновява. Често ние coreografávamos нещо няколко пъти, преди той усети, че е постигната необходимата версия. Също така, много от идеите на Майкъл е продължило повече от година.Мислите са непрекъснати, които рядко са били завършени в рамките на една-единствена песен. Темите, използвани за да се простират върху няколко песни.Например, темата гангстер започна в Smooth Criminal и Dangerous и продължи да можете Rock My World. И техните послания за мир на земята са присъствали в състави, както ние сме тук, за да промени света, Heal The World, We Are The World, писна ни вече и (любимата ми), Earth Song. "

Наскоро, Travis работи върху посмъртната музикален видеоклип хореография на песента "A Place С No Name" от Xscape албум, така че ние го попитах какво е мнението ви за тези работи.  "Аз вярвам, че феновете на Майкъл оценявам слухови вашите идеи. Ние всички знаем, че щеше да има много различия, ако той можеше да завърши продукции. Като един от най-големите му фенове, аз съм винаги се радваме да чуем вашите идеи, независимо дали работи или не за него, "каза той.

С толкова много невероятно хореография, много фенове, които също обичат да танцуват като да знам повече за творческия процес и според Travis:  "The процеса на създаване на хореография винаги е бил предизвикателни и възнаграждаване!Майкъл настоя, че ние правим всичко възможно работа с всеки опит. Ghosts е особено предизвикателство, тъй като тя отне четири години, за да завърши. "

След темата за хореография, Travis работил с MJ в създаването на някои от най-популярните танци на света.  "Това е благословия да имате нашата работа се празнува от хора от цял свят, както и заради This Is It съм бил в състояние да бъде ментор на млади художници и ги вдъхновяват, и да споделят много от артистични дарби, че Майкъл споделят с мен. "също  попита за това как се чувства, за да видите много хора се вдъхновена от танци, които са създадени с тяхна помощ, и той каза: :  "Това е чест да съм работил с Майкъл за това време, както съм работил и да научат колкото научих от него. Това винаги го правеше щастлив да видя хората танцуват танците сме създали заедно и аз го обичам прекалено! "

Най-голямата разлика между HIStory World Tour за това е това?  "За историята турнето, бях танцьор и хореограф. Опитът на споделяне на една сцена с Майкъл в презентациите бяха най-щастливите моменти от живота ми и винаги ще бъде. За This Is It, че това е хореограф и асоцииран директор, много от моите идеи бяха включени в This Is It. Моите отговорности с проекта бяха доста по-различни и са ми позволи да расте артистично. Не е задължително да казва, репетиции за концерта и филмът прави още по-значим опит в много отношения. "

Това е то все още е една тема, която всички MJfans коментират, а не престават да бъдат толкова скоро. Ние сме любопитен как тя ще се случи, че ще стане така, какво ще има, и т.н. Travis коментира това в даване на "слама", отколкото искаме да видим в Лондон:  "Това ли е било направено, за да представи Michael на изкуството по един нов и свеж начин, и да напомня на света на всички съобщения, съдържащи се в тяхната надежда на песни , мир, толерантност и отговорност към планетата.Бяха включени много нови идеи за производство и технологии, си гласове, лента и екипаж бяха невероятни артисти от цял свят. Ние работим усилено, за да създаде нещо, което ще направи революция в индустрията на концертите на живо, което беше достатъчно, постигнати преди преждевременната смърт на Майкъл. Това ме натъжава да знаете, че ние никога не споделят нови идеи с Майкъл аудитория. За щастие, документалния филм разкрива един поглед на това, което ние работехме.Аз съм бил особено загрижени за пристигането на сцената на Майкъл, за да разкрие тяхната "Light Man" на 2,44cm, както и цялото съдържание удар в 3D за Thriller и Earth Song! "

Сега ...  "Аз съм фокусирана върху производството на нови проекти в областта на музиката и телевизията в САЩ и Азия, както и популяризирането и продажбата на собствения ми дрехи. (Site: www.travispayneapparel.com) "

Не можех да помогна, но се чудя за Бразилия: "Бразилия е любимото ми място на планетата и аз се чувствам така в мир, когато съм там. Аз съм категорично радваме на следващата ми възможност за посещение на красивата страна на твоя освен посещение на мястото, където Майкъл записва Те не се грижи за нас. "

За да MJfans и поддръжници на Травис Пейн, че е наша отговорност да излекува света и да направи всичко с любов (LOVE). Ние винаги сме благословени  -  Травис PAYNE

Уважаеми Травис, ние ви благодарим от сърце за вашата доброта и време. Това е нещо, възнаграждаване да има някой като невероятно като теб! Благодарим ви за вашата лоялност към нашия идол, Бог да ви благослови. - Team MJBrasil

* Това интервю може да се играе само гърба на други страници, сайтове или блогове с разрешение на MJBrasil.
http://www.michaeljacksonbrasil.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен