"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*BOOK REVIEW:


УБИЙСТВОТО НА МАЙКЪЛ ДЖЕКСЪН, THE COVER UP И CONSPIRACY ОТ DEBORAH STEFENAIK


убийство на Майкъл Джексън
Тук е друго заглавие от книгите на моя списък с догонване лято. Нека просто кажем, че, обикновено, това е вид на книга, щях да съм най-вероятно отмина без голяма част да се колебае. Неин автор е медиум и средни предприятия, които твърди, че има разговори с Майкъл (както и, както изглежда, много от починалите си приятели и членове на семейството!) От "другата страна." Това всъщност я втората книга за разговори си с Майкъл, макар че аз не съм чел първата си книга  . Друга част от мен  не ме разбирайте погрешно; това не е, че аз съм скептичен към тези, които имат "The Gift." В действителност, психически и интуитивни способности, експлоатирани в собственото ми семейство, и самата причина Бях заинтригуван достатъчно, за да прочетете тази книга, на първо място е, защото аз бързо осъзнах че авторът и аз споделих с много зловещо подобна визия за смъртта на Майкъл, който ще получите в съответния ред. Ще кажа само, че извадката Четох на Amazon е достатъчно, за да ми даде тръпки. А освен това, в рамките на три долара за изданието Kindle, какво имам да губят, така или иначе?

Това не е да кажа, че бях напълно готов да оставят настрана моя скептицизъм. Аз вярвам, че има със сигурност живот след смъртта и, както беше посочено по-рано, аз вярвам, че някои хора са благословени с интуитивна способност да общува с мъртвите. Но някои от книгата ми звучи малко "там" и изисква определена спиране на вярата. Заглавието дава голяма част от нея кола. Каквото, такова; лично мемоари, написани от психически средно около предполагаемия заговор Теорията зад смъртта на Майкъл, на базата на собствените си разговори с духа на Майкъл и виденията той й позволи да вижда през очите му. Все още с мен? Да, знам това, което вероятно мислене точно сега, и повярвайте ми, това беше първоначалната ми реакция, както добре.
Но имаше един, тревожни подробности не можех да се отърси или отхвърли: Авторът и имах точно същата визия, с, но някои детайли разнообразна. Нещо повече, сестра ми имаше един и същи сън, и двете страни в рамките на дни от предаване на Майкъл. Така че, когато прочетох откъс от тази книга, разбрах веднага, че въпреки че сте могли да я отхвърли като BS, ако исках да, имаше една смущаваща подробност не можех толкова лесно да се отърси: фактът, че сега имаше рекордно на най-малко три различни хора, всички от които, независимо един от друг, са имали една и съща визия за смъртта на Майкъл в рамките на същия период от време, както и всички с едни и същи зловещо подобни подробности. Само това знание е достатъчно, за да ме държи четене. Ме заинтригува, за да разберете колко повече подробности за моето собствено (и сестра ми) визия ще бъдат подкрепени с Stefanaik. Започнах да чета тази книга на 25 юни, не точно весел начин да отгоре вече депресиращо ден. Но ако е имало във всеки един ден е подходящо да се започне четенето на книга за последните часове на Майкъл, както и, че със сигурност ще го бъде.
Не желая да предоставят прекалено много спойлери на книга Stefenaik е. В крайна сметка, целта на всеки преглед книга е да насърчи хората да прочетете книгата за себе си (или да тичам като луд, като в зависимост от случая), така че аз ще се опитам да се въздържат от става прекалено много в нейните теории тук, за да не се получи твърде много далеч. Но дори и един случаен прочит на отпечатана отправка на книгата ще ви кажа, че има няколко физически и юридически лица, които очевидно не излизат от тази книга миришещи много добри, а именно Ранди Филипс, AEG, Sony, Франк Дилео, изпълнителите имоти и най-доброто от всички, "Д-р" Tohme Tohme, всички цифри, които се сближили на (или отново се връщат) живота на Майкъл по време на относително кратък прозорец от време между декември 2008 г. и юни на 2009 г. само за тези имена са достатъчни, за да са сигурни, че това е длъжен да бъде по- поляризиращ книга, такава, която не може да бъде горещо обгърнат от всички сегменти на фен общността. Въпреки това, както винаги съм казал, че си струва да се поддържа отворен ум.Макар че аз не вярвам в оклеветяване на никого без достатъчно доказателства, че трябва да имате предвид, отново, че книгата е това, което е: A среда просто разказвайки това, което тя твърди, че е видял в поредица от видения. Така че в това отношение, не можем да го наричаме точно клевети, нито мога да го понасям като доказателство за извършено престъпление.Но за онези читатели, които желаят да поддържа отворен ум-и, за да е удобен порция сол наблизо, само в случай, това със сигурност е по-тревожно и мисъл провокира четене.
Въпреки това, съдържанието на книгата, не са изцяло съставени от собствени виждания на автора и "разговори" с Майкъл. Има една много солидна, фактически доказателства, както добре. Използване на пробни преписи от процеса срещу Конрад Мъри, на Катрин Джексън vs. AEG съдебен процес, официалните аутопсията констатациите на доклада и другите документи, както и имейли, разменяни между всички участващи страни (повечето от които са станали обществено достояние по време на наказателни и граждански смъртни изпитания) тя е в състояние да предостави повече от достатъчно конкретни доказателства в подкрепа на много от нейните теории. Разбира се, й програма е да се "докаже", че тези факти потвърждават нейните видения. Въпреки това, твърде много детайли са излезли наяве след смъртта на Майкъл, че носят разпит. Защо, например, са си деца на Майкъл свидетелстват, че те видях Ранди Филипс в дома им в странни моменти, когато те са знаели, че не е трябвало да бъде там? И защо двамата Филипс и Tohme изглежда да има неограничен достъп до дома на Майкъл? Защо е там такова несъответствие между действителното време на смъртта (според парамедици, които твърдяха, Майкъл очевидно е мъртъв от часове) и свикване на 911 при 24:22? Защо се спринцовката намерите в леглото, съдържаща Propofol и Лидокаин никога правилно тествани? (Не забравяйте, че това е спринцовката, че Мъри и адвокатите му се борили толкова трудно да се докаже като "доказателство", че Майкъл е самостоятелно приложен). Защо бе DA Steven Cooley получаване финансови вноски от AEG (със сигурност, най-малкото, основен конфликт на интереси!). Защо Tohme Tohme, когото Майкъл бе уволнен през март 2009 г., е посочен като на 22 юни 2009 г. (Три дни преди смъртта на Майкъл) като бенефициент на "смърт вследствие на злополука" застрахователна полица AEG с Lloyds в Лондон? Защо, наистина, беше този човек, дори все още е в картината, дори до степен да присъства в болницата на 25 юни? И това, което  се случи с които липсва лента наблюдение?
Stefenaik се опитва да отговори на тези въпроси, както и да й се признае, разчита на фактическата и документирани доказателства в подкрепа на повечето от нейните претенции, макар че би било полезно, ако авторът може да достави действителните PDF факсимилета на въпросните документи, а не само ги копирате дословно-скептици винаги могат да претендират за документите са променени или фалшифицират.За щастие, повечето от тях са публичните регистри и може да се провери лесно достатъчно с малко изследвания, но е в състояние да покаже реалните документи винаги помага в отдел достоверност.
Както бе посочено по-горе, обаче, аз бях най-заинтригуван с визия на автора, защото неговите детайли, така че почти съвпадащи какво сестра ми и аз (в почти еднакви мечти на една и съща нощ) преживя преди шест години.
Аз никога не съм говорил много за тази мечта, след като само сподели своите данни в много малко хора Когото уповавам.Предимно, че не съм говорил много за него, защото знам, че общия скептицизъм, че хората обикновено дават такива претенции, но и защото логично и здравия разум страна на мозъка ми винаги казваше: "Това беше просто една мечта. Това не е като това е нещо, което може някога да докаже; това не е така, сякаш някой някога би действително приемат това като сериозен "доказателства" за извършено престъпление. "И все пак част от мен се е чувствал виновен, също, за това мълчание.Това също е минавало през ума по много поводи. Какво става, ако Майкъл, в тези първи няколко седмици, когато душата му е най-неспокоен, всъщност наистина достигат до няколко избрани, възприемчиви лица, за да ги покаже точно какво се е случило с него тази сутрин? И ако той е избрал някои от нас да даде тази информация, какво точно е искал от нас да правим с него, или да вземат от него? Това е една мисъл, която е тежеше върху съзнанието ми за последните шест години. Ако Майкъл искаше това знание, за да се знае, имаше ли по някакъв начин да го провали, като седнете върху него, да го отхвърля като "само мечта", че никой никога няма да се вземат на сериозно?Знаете ли по някакъв начин имаме отговорност, че съм пропуснал да издържи?
Трябва да призная, че книгата Stefenaik се е отново повдигна много от тези въпроси за мен. Както казах, аз вероятно щеше да е пълен скептик за тази книга, ако не беше фактът, че видях и усетих-почти на чай-точно това, което тя се е почувствала и описва в тази книга, като твърди, че е дал да я направо от Michael ,
В моя случай, моята мечта настъпили само за няколко нощи след преминаване на Майкъл. Това беше много преди всички снимки от мястото на смъртта, е бил изтекъл в медиите; Аз нямаше как дори да знам какво интериора на дома Carolwood приличаше. Също така беше много преди аутопсията резултатите или някои от детайлите на смъртта бяха добре познати; По този начин, това е времето, когато все още имаше много противоречиви съобщения в медиите, и сякаш никой не знае какво всъщност се е случило онази нощ или сутринта.
Stefenaik го описва като един вид предаване на опит, и това е много подобен на това, което почувствах. Сякаш бях в тялото на Майкъл, свидетели на събитията през неговите очи, когато той щеше да ги преживял. Имаше много детайли, които се открояваше с мен из стаята-отдясно на леглото имаше лампа, която гореше непрекъснато, дори и в сутрешните часове.Имаше бяла камина с нещо, което приличаше нито една златна рамка огледало или някакъв вид екран над него. През прозорците, тежки бежово завеси са се разделили, и чрез белите подемен кран, които са обхванати от прозореца тя очевидно беше някъде около зазоряване, тъй като имаше само оттенък на сивото в небето. Когато най-накрая видях снимки на спалнята, тя потвърди за мен всичко, което бях видял. Чувствах интуитивно, че съм бил вътре, че стаята и преди.
смърт Спалня2

Мога само да кажа, че това, което преживях през тялото на Майкъл (ако наистина това е, което се случва) беше ужасяващо усещане, че се надявам на Бога, никога да не изпитат отново.Усещането е, че е напълно недееспособен и не може да диша.Той е най-вече в съзнание за това, което се случва около него, но не може да се движи или да направите звук. Беше като парализиран и удавяне, всички по едно и също време. Дъхът ми беше толкова плитко и затруднено, че всеки достъп на въздух боли и изгори дробовете ми. Това, което аз почувствах беше много полу ясен държава, където аз сякаш се потапя в и от съзнанието, на моменти напълно наясно с моето обкръжение; в други моменти, подхлъзване в не-осъзнато състояние, където вярвах бях удавяне.
Чувах двама мъже се смеят. В камината, двама мъже стояха с гръб се обърна към мен. От снимките двустайни са излезли, видях, че е имало, в действителност, две такива mantelpieces които биха били в обсега на видимост на Майкъл, този, който би бил от дясната му страна, под огледалото, и един във фоайето извън спалнята си, който изглежда да има рамка живопис над него.

Дълго преди тези снимки бяха направени публични, бях видял бял камината с това, което изглеждаше като огледало над него.  Имаше обаче и друга бяла камина вижда на противоположната страна на фоайето.
Дълго преди тези снимки бяха направени публични, бях видял бял камината с това, което изглеждаше като огледало над него. Имаше обаче и друга бяла камина вижда на противоположната страна на фоайето.

смърт bedroom6
Не можех да кажа със сигурност, които камина видях мъже, които стояха пред (след шест години, някои от детайлите са започнали да се получи малко замъглено за мен, доколкото е дали това, което виждах беше на ляво или дясно) но искам да кажа, че са в предната част на камината с огледалото над нея.Щяха чрез документи; много документи. Те не ми обърна внимание, ако приемем, че е или мъртъв, или извън нея. Тъй като те сортирани и подписани документи, те продължаваха да се смеят като момчета, които обменят мръсни вицове. Един от мъжете, което видях, беше ясно Конрад Мъри. Другият, обаче, не можех да незабавно да идентифицира, различна от тази, че е много голям, бял, stockily сложен мъж с продълговата кафява коса.
На следващия ден аз говорех със сестра ми и можете да си представите ми шок, когато тя ми описа като самото същи сън, с точните, една и съща информация. Бяхме двамата виждал Мъри и съща, stockily сложен мъж с кестенява коса в стаята.Имахме както ги чу смях, и бе видял сортирането им и подписване много документи. И двамата имахме усещането, че не може да диша или преместите. Имаше обаче няколко неща, които тя е в състояние да си припомни по-ярко, отколкото аз (за протокола, способностите й винаги са били много по-напреднали от моя, тя никога не престава да ме учудват с нещата, които тя е в състояние да "знаят, "дълго преди някой друг). Тя каза, че има черен свързващо вещество или куфарче, в която са били поставени тези документи. Също така, тя припомни, виждайки Мъри ескорт кестенявата човекът излезе от стаята и в това, което тя описва като коридор в ляво от спалнята. След процеса на Мъри и след снимките подробно интериора на дома Carolwood направена публично достояние, аз осъзнах, че това, което тя описва, е фоайето извън спалнята, която би била в ляво от точка Майкъл оглед на леглото. Тя видя двама мъже разговарят за кратко във фоайето, а след това те се разделиха. Кестенявата Мъжът се обърна към лявата си (от гледна точка на Майкъл) и се спусна надолу по стълбите, без придружител. Мъри се върна в спалнята.
Сестра ми вярва, че тя вижда последното нещо, че Майкъл е бил наясно на съзнателно преди смъртта му. По време на съдебния процес на Конрад Мъри, най-малко един зловещ подробно се оказа, че смразяващо изглежда потвърждава нейната визия. Говореше се, че преди тялото на Майкъл е бил преместен, главата му е наклонена на възглавницата на ляво, с очите open.That ще означава, че каквото и да е последния видян тази сутрин щеше да е от точно тази гледна точка, с поглед към фоайето ,
Тя е само в резултат, докато гледа към снимки на различни лица, които участват в живота на Майкъл по това време, че аз осъзнах, кестенявата човек бях видял най-тясно отговаря на описанието на Tohme Tohme.

Има едно нещо, което Vision Stefenaik има общо с My Own И My Sister's-кестенявата Човекът, който прилича най-много Tohme Tohme.
Има едно нещо, което Vision Stefenaik има общо с My Own И My Sister's-кестенявата Човекът, който прилича най-много Tohme Tohme.
Tohme появи на Hospital The Day Михаил умря, въпреки че е стреляно месеца преди.  Защо?
Tohme появи на Hospital The Day Михаил умря, въпреки че е стреляно месеца преди.Защо?

Сега, имайки предвид всичко, което мога да ви кажа, представете си, тръпки имам, когато чета този пасаж от книгата Stefenaik, както "каза" да й от Майкъл:
"Един мъж сложи игла в ръката ми - на IV вливане в крака ми. Ръката ми е възпалено от иглички в рамото ми. Не можех да видя. A кафяви коси момче.Щяха през моите документи. Можех да ги чуя. Те претърсили къщата. Имаше една охранителна камера. Посочено беше при портата, но тази нощ нещо не е наред. Животът ми се въртеше главата надолу и аз не знам защо. Бях извън тялото ми, но не е мъртъв. Той ми даде последния изстрел и аз умрях мигновено. Мъжът с кестенява коса, риза с къси ръкави, широко отворена яка, бяла. Надявах се, че ще се върна, за да видите повече, но не го направи.Той остана далеч, докато Конрад Мъри почистен.Аз просто стоях там гледам, безпомощни. Той е записал време (Conrad Murray). Това е значителна.Той имаше подложка от хартия с него, водене на записки. Той каза, че тя носеше със себе си, където и да отиде. Черен с кожена тапицерия. Франк е отделен от този човек. Пътуваха в отделни превозни средства ... "
Stefaniak, Дебора (30.12.2014). Убийството на Майкъл Джексън (Kindle Locations 80-84). Kindle Издание.
По-късно, в "окончателно визия" тя описва като видя как точно кестенявата мъжът, когото тя също идентифицирани като Tohme, доставени на Майкъл фаталния изстрел. По ирония на съдбата, Майкъл е заявил, много пъти, че ще умре от "изстрел". Той се използва, за да се каже, че за да Франк Cascio много, според книгата Cascio, а разбира Frank сметнали, че говори огнестрелна (с други думи, за убийство) , Може би Майкъл имаше достатъчно далновидност да реализира неговата смърт ще бъде предизвикана от "изстрел" един или друг начин.Определено мисля, че той имал предчувствие, че смъртта му ще дойде по-рано, и че не би било естествено една. Той винаги е вярвал, че ще бъде убит.
Аз просто ще кажа, че има повече от достатъчно подобни подробности между моята визия, сестра ми, а Stefanaik да даде някаква сериозна пауза за разглеждане. Разбира се, там са отбелязани различия, също. Например, никога не съм видял някой друг освен Мъри и мъжът ми предполага, че е Tohme.Никога не съм виждал Dileo или Ранди Филипс, или към някоя от другите лица, които Stefanaik твърди, че е видял (но това не означава, че тя не е наред, само че не съм лично да ги видите).Аз също никога не е свидетел на самия акт на убийството.Вероятно I може да се окаже изправена пред After Effects на изстрела (въпреки Stefanaik твърди, че Майкъл й каза, че е починал веднага след изстрела) или може би това е ефекта на другите лекарства, които са били приложени, за да се откъсна го в безсъзнание преди действителното , фатален акт. В нейната версия, тя казва, че й визия (гледам през очите на Майкъл) е много неясно. Тя казва, че по-късно научих, след като е прочел доклада от аутопсията, че лекарствата, които са били открити в системата на Майкъл във връзка с Пропофол-основно benzodiazapines, ще доведат до замъглено зрение. В моя мечта, аз не особено спомням като замъглено виждане, но аз си спомням чувството, влиза и излиза от съзнанието и усещането, че са в състояние да се движи или да диша; всички признаци на тежка седация. Също така, това е много малко вероятно, че три лица ще запомнят всички същите подробности точно, или че дори всички сме били дадени същите подробности точно. Това, което наистина погледнете цялостната са съгласуваността на детайлите, които всички участващи голям, кестенявата мъж и факта, че ние всички видяхме най-малко двама мъже в тази стая става чрез документи. Наречете го това, което искате, но това не може да бъде съвпадение. Изглежда, по-скоро, че сме били всички се дава парчета на пъзела; някои от нас с повече детайли, отколкото други, но всички се образува много подобен сценарий. В моя случай, аз не мога да кажа, че видях нещо, което всъщност сочи към убийство или с конкретен индивид.Какво ми визия  е направил  да ми каже, обаче, е, че има определено беше някой друг в стаята тази сутрин, както и че този човек изглеждаше много прилича Tohme. Освен това, аз не мога да кажа със сигурност, че този човек е убил Майкъл, но фактът, че го видях там (както направи сестра ми) със сигурност е причина достатъчно, за да повярвам, че това е човек, който, ако не е пряко отговорен, е най-малко съучастник по някакъв начин.
Но нека просто кажем, че се е случило по този начин. Къде тогава, това оставя Конрад Мъри? Бил ли е невинен човек в рамка, или съучастник съучастник-а "падне човек", тъй като много заподозрени-склонни да поемат вината върху себе си, за да защити реалната партия (ите), отговорен (може би в замяна на основен изплащане надолу по пътя )?
Stefenaik изглежда е на мнение, че Мъри, а едва ли е добър човек (със сигурност е един, който залагаше собствените си интереси пред пациента си) не е допуснал фаталната акт и, може би, не е знаел за него. Нейната визия показва само един човек-Tohme-, които прилага фаталния изстрел. Ако някой смята, че това, тя може да, разбира се, да обясни защо Мъри и защитата му бяха толкова нафукани за "Michael самостоятелно прилаган" отбрана, имайки предвид, че адвокатите му вероятно теоретизира, че би било много по-лесно (доколкото създава съмнение в ума на журито и получаване на оправдателна присъда) да обвиняват жертвата, а не се опитва да се твърди, че някой друг "може" да е отговорен за престъплението. Такава защита би било удар от далечно разстояние хазарт, и почти невъзможно да се докаже с толкова малко доказателства, така измества цялата вина върху Майкъл щеше да е следващата логична стъпка, доколкото защитата е загрижен.
В лагера на Майкъл Джексън винаги е имало хора, които са се заклели, че Конрад Мъри всъщност не убиват Майкъл Джексън.Има много хора, които все още вярват, че осъждането на Мъри е просто димна завеса, който позволи на истинския убиец да се промъкнат през пукнатините.
Аз съм, обаче, не толкова бързо да се позволи на Мъри да се измъкне. Знам, че това, което видях в моята собствена визия.Мъри е на сцената, заедно с Tohme, и аз вярвам, абсолютно, че той нито е убил Майкъл или е съучастник към делото с Tohme-вероятно е достатъчно, че той е готов да поема вината за покриване на действия Tohme му. В крайна сметка, аз все още съм сто процента убеден, че Мъри заслужава да бъде съден и осъден. Но това  е  смущаващо да се мисли, че болен от шарка убийство присъда на Мъри и две години присъда може да има, в действителност, е само прикритие за нещо много по-зловещо.
Не знам дали някога ще знаят цялата истина за случилото се с Майкъл Джексън. Лосанджелиската полиция, за сега, изглежда доста съдържание, за да се затвори тази глава с убеждение Конрад Мъри. Това не означава, много от нас са готови да се откажат, че търсенето на отговори, обаче. Каквото и да е готов да направи от виденията, че всички Stefenaik, аз, и сестра ми са споделили, аз съм убеден, че тя не може да бъде случайно, че ние всички твърдят, че са видели тази същата, големокалибрени в рамка, кестенявата мъж в залата тази сутрин. Нещо-или някой-искаше от нас, за да видите това, и аз се чувствам, искаше тази история да бъде разказана, дори, може би, шансовете за това са вярвали (да не говорим предприети действия) може да бъде тънък. Духове, които са претърпели травматични смъртни случаи, включително жертви на убийства, чиито смъртни случаи са обхванати или чиито убийства никога не са решени, са сред най-безпокойството на спиртни напитки. Те искат техните истории, разказани, и обикновено не могат да бъдат в мир или да се движат, докато са те.
Аз не твърдя това като книгата, която има всички отговори, а понякога и аз го намирам себе си достига за тази щипка сол.Въпреки това, наистина има някои неща, които не могат да бъдат обяснени. I "видя" какво иска този автор също съм виждал, и това е достатъчно, за да ме убеди, че със сигурност има нещо такова нещо, дори и ако аз съм на загуба, за да обясни какво точно е това "нещо". Аз знам достатъчно, за да ме убеди, че последната глава на това, което наистина се случи с Майкъл Джексън не може да бъде затворен, докато д-р Tohme Tohme все още ходи безплатно. Най-малкото, действията му на това разследване сутрин мечка, и се моля, ще дойде време, когато тази истина ще бъде разкрита. Дотогава убийство на Майкъл остава, доколкото аз съм загрижен, открит случай.
Тази книга няма да е за всеки. Не само, че нейният предмет спорно, но и с много самостоятелно издадени книги, тя би могла да се използва наистина добър редактор. Многобройните правописни грешки, правописни грешки и грешки препинателни бяха малко разсейващо на моменти, но ако можем да пренебрегнем своите редакционни грешки, със сигурност това е убедителна за четене и един, който ще повдигне много тревожни въпроси за това какво наистина се е случило с Майкъл на сутринта на 25 юни, 2009-а защо. Съветите, така често се дава за книги от този характер е, също така, най-добрият съвет, който мога да дам тук: Прочетете го и съди за себе си.
Убийството на Michael Jackson, The Cover Up и Conspiracy  от Deborah Stefenaik е достъпно на Amazon.com:
http://www.allforloveblog.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен