"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



MICHAEL JACKSON НА 56. КАКВО ЩЕШЕ ДА БЪДЕ?*

The Future Краля на попа, проверка новопридобитата си World
THE FUTURE КРАЛЯ НА ПОПА, ПРОВЕРКА НОВОПРИДОБИТАТА СИ WORLD
Трудно е да се повярва, че ако Майкъл Джексън беше жив, щеше да се превръща 56 днес. Когато Майкъл почина на 50, той се присъединява към редиците на тези знаменитости, които ще останат завинаги млад. Вярно е, че умира на 50-годишна възраст не е "млад" по същия начин, по който умира на 27 години е "млад" (както толкова много от нашите най-емблематичните музиканти имат).И ние също може да се твърди, че изпълнители като Елвис Пресли, Джон Ленън, и Мерилин Монро, който най-малко го правят покрай опасните "2-7" все пак са ни оставили много по-млади от Майкъл.С Майкъл, най-малко ние трябва да го видя как влиза средна възраст. Но по днешните стандарти, когато средната продължителност на живота на човека сега е добре последните 75, 50 все още изглежда невероятно млада възраст да напусне света. Той не може да е имал през целия си живот е пред него, но той все още има най-малко една хубава половината от него. Той все още има деца, за да се повиши, както и бъдещите внуци да се види.
Когато Майкъл почина на 50 години, то все още изглежда толкова невероятно млад за мен, може би защото сега, че аз съм на тази възраст себе си, аз вече не го виждам като някакъв древен марка, но просто като друг важен момент. Дълбоко в себе си, аз все още съм на същото момиче, което беше, когато аз се обърнах шестнадесет. Петдесет и за мен е просто още един номер. Но аз трябва само да изрови снимка от 1987 г., и след това да го държи до огледалото, за да видите, че, да, време на манифестации за всички нас.
Усмивката, която щеше да се разчупи Million Hearts.
УСМИВКАТА, КОЯТО ЩЕШЕ ДА СЕ РАЗЧУПИ MILLIONHEARTS.
Майкъл и аз бяхме на едно и също поколение. Той би все още бил дете в пелени, когато съм се родил. Поради това, а също и защото музиката му е саундтрака на моето поколение, аз винаги съм чувствал, че сложната дърпане на виждаме много на моята собствена смъртност отразява в живота на Майкъл. За щастие, на петдесет Аз все още имам моето здраве, и е рекъл Господ, ще бъда наоколо за известно време. Когато гледам другите бившия младежки иконите на моето поколение, аз ни виждам като оцелели. Мадона на един добър ден все още може да направи мажоретка клек и разумно да се увери, че тя може да извират от него.Prince е имал операция на бедрото замяна, но той все още е там; все още го прави.
Michael Jackson би било превръщането 56 днес, което означаваше, че той щеше да е вече добре покрай гърбица от средата на петдесетте; инчинг към 60. Може ли някой от нас наистина картина на Майкъл Джексън на 60, като по-големия държавник? Все пак би той се опитва да потеглям на "Bad" ера катарамите и кожа, или "история" ера на кожата тесни златни панталоните? Или може би той е на възраст грациозно в сребърните си години, като стар Фред Астер?
Заснемане на Майкъл Джексън като стар човек не е лесно, и ако имам доста добро въображение, аз просто не мога да го направя. Какво щеше да изглежда днес, в 56? Е, едно нещо, което знаем е, че Майкъл не става внимателно в това лека нощ. Операцията; пълнители; инжекциите ботокс, всички са били извършени с крайната цел на застой на разстояние Отец Time толкова дълго, колкото е възможно. Аз със сигурност не го обвинява за това. Това е същността на нашата знаменитост и младежта обсебен култура. Аз съм сигурен, че Брад Пит (който е и, хм, мой и генериране на Майкъл) няма да изглежда и наполовина толкова горещо тези дни без много помощ от своите "приятели".
Въпросът е, че Майкъл в 56 без съмнение ще продължи да бъде разпознаваем за нас. Аз не бих го предвидено по всяко време през последните шест години, изведнъж да реши да се отърве си перуки и изкуствена коса, се отказва от своя грим, като прескочите му лечения пълнител и ни позволява да го видя напълно а ла "естествено. Но какво да кажем, когато той възраст в своя шейсетте, седемдесетте години, и след това? Мога да си представя Майкъл със сребърни ивици в косата му, както и няколко допълнителни линии под красивите му очи, и то не би имало значение, тъй като той все още ще бъде зашеметяващ. Но красотата, като старата се казва, е само кожата в дълбочина. Според почти всички, които го познаваха, Майкъл имаше истински отвращение към стареене, и за идеята за получаване на физически по-големи. Това е може би продукт на неговото шоу бизнес възпитание и по-специално, че е дете-звезда-идеята, че с възрастта, нещо, което е безвъзвратно загубен. Той никога не е искал да бъде стар, а той има желанието му. Може би по-буквално, отколкото му се искаше.
Candid, Mature Pics Of Michael, Sans грим и "излишни" са редки.
CANDID, MATURE PICS OF MICHAEL, SANS ГРИМ И "ИЗЛИШНИ" СА РЕДКИ.
Но за да получите най-реалистична представа за това, което ще бъде Michael като при 56, ние се нуждаем не се колебайте, отколкото тези, които носят голяма част от генетичния си грим. Със сигурност, Майкъл дойде от едно семейство, което е невероятно благословен с добри гени. Неговите баба и дядо са живели добре в техните 90-те. И двамата му родители са вече добре покрай 80. И двете са в изключително добро здраве за възрастта си, остри като гвоздеи, нито изглежда един ден над 70 Няма съмнение, че те имат пари и могат да си позволят най-добрите в медицински и здравни грижи. Катрин може да си позволи най-добрите в козметика и дрехи, за да я държи в стил.Всички тези неща се направи да направи разликата, и богати хора винаги могат да си позволят да изглеждат по-добре и да живеят по-дълго от бедните или дори обикновените хора. Но много от тях все още трябва да се свежда до обикновена генетика Ol ', и не се заблуждавайте за това, Майкъл дойде от невероятно силен състав и с генетичния състав да се гарантира дълъг и динамичен живот и в своите 90-те. Можем също така да получите добра представа от гледаш неговите братя и сестри.Всички от братята му са добре в техните 60-те сега, или бутане 60. Ако дисконтиране човека цици Джърмейн (съжалявам, не можах да устоя!) Всички от тях все още са в изключително добра форма, и все още е много красив. И сестрите му ... Е, трябва да кажа повече? Rebbie е 64, 58 Латоя и Джанет 49. Те все още са зашеметяване, и Rebbie все още може лесно да мине за 50. Джанет, за мен, едва ли изглежда един ден по-стар, отколкото тя направи, когато Control хит в класациите. Отново пари може да направи много и със сигурност добри пластични хирурзи, диетолози и инструктори могат да работят чудеса, но нищо от това не се случва да има значение, ако гените за дълго здраве и дълголетие не са вече там.
grandfather2
МАЙКЪЛ ДОЙДЕ ОТ HEARTY НАЛИЧНОСТ
Кой знае какво е животът дълголетие Майкъл може да се проведе в магазина, ако не е Конрад Мъри, и никой от стреса, който го закара до ранен гроб?Неговата аутопсия показа, че той всъщност е доста здрав; нямаше нищо, което би трябвало да го е убил, и със сигурност нищо, което би трябвало да му е попречило да бъде с нас за дълго, дълго време, за да дойде.
баба
С КАТРИН И БАБА МАТИ
Въпреки това, Майкъл никога не може да са били доста физическото коня война, че родителите му са били. А живота на забавен е започнал да взема своите жертви по тялото му.Той страда от хронична болка много травми през целия живот на извършване. Както Майкъл възраст в шейсетте и извън нея, артритът е отбелязано в аутопсията ще има в крайна сметка забавя известните лунната походка; способността му да се движи грациозно като гъвкав лебед през етап би в крайна сметка се забави до походка на малко дете. Просто ставане и за повечето сутрини е вероятно без съмнение вече го причинява някои discomfort.He ще има все още имаше тази магическа глас, разбира се. Но в крайна сметка, Отец Време е неговото влияние дори и там, като по-високи бележки стават все по-трудни за достигане с възрастта (и за съжаление, ако всички опити на CPR да се спаси живота му са успели, той най-вероятно никога нямаше да пеят отново, в края на краищата на повреди РСП направи трахеята му).
Единственото нещо, което Майкъл никога не е искал е да бъде сянка на бившия си самостоятелно. И все пак, ако той е живял, животът му може да го вземе на много по-различен път, един, където той щеше да най-накрая намери мир, задоволство и удовлетворение да работи зад кулисите, може би насочване или производство на филми, и тихо повишаване на децата и внуците си. Аз не знам дали светът би някога са били съдържание, за да му се даде възможност, че животът, но със сигурност той го заслужаваше. И аз вярвам, че в крайна сметка, това е, което той иска. Неговото намерение е да го даде "един последен взрив" и след това ... кой знае. Просто може би, Майкъл би най-накрая са се задоволили да остарее, с нищо не е останало да се докаже.
Живота на Майкъл започна в типичен драматичен начин, с един луд тире за спешна Mercy Hospital.Катрин е описано неговото раждане доста драматично в книгата си My Family, The Jacksons:
Моят опит с Марлон и Brandon не ме разубеди от забременяване отново. На следващата година 29 август, Родих друго момче.
Спомням си този ден добре, защото водата ми счупи докато съседката ми Милдред White и аз пътувахме към него и видя нова граматика училище в процес на изграждане, Гарнет елементарни.
"О, Боже мой, Милдред, не мога да седя в колата си по този начин!" Възкликнах аз.
 "Момиче, не се тревожи за това", каза Милдред, завъртане на колата.
        В молбата ми Милдред ме закара вкъщи. Обадих се на майка ми и тя и баща ми ме караше да Mercy Hospital.
        Малко след като отидох там, аз започнах като контракции. По-късно същата нощ, се роди синът ми.
        "Искам да го кръстим", каза майка ми. Мразех първото си предложение: Роналд.
        "Какво ще кажете за Рой, тогава?"
        "О, Боже мой, мамо, не."
        Тя се замисли за малко. "Аз съм го-Michael имам." 
S
   "Това е," казах аз.
        До тогава бях свикнал да виждам моите бебета, родени с весели търсят глави, така че не се тревожете от Майкъл. Другите две неща, които си спомнят за него, както аз го държах в ръцете си за първи път бяха големите си кафяви очи и дългите му ръце, които ми напомняха за баща-в-law's.-Катрин ми Джексън, откъс от My Family, The Jacksons
За съжаление, животът му приключи почти точно така, както го започна, с още един драматичен, луд Rush в болница. Казват, че живота ни идват пълен кръг. Живота на Майкъл със сигурност е направил това. Но между тях, какво извънредно живот това е!
Този 29-ти август, когато светът празнува това, което би било 56-ти рожден ден на Майкъл Джексън, ние сме оставени с толкова много въпроси без отговор. Но всичко е въпрос на това, което ще се прави, ако той все още е тук. Понякога да намеря себе си чудех за малките неща; тъпите неща. The тривиално неща. Какви ера щяхме да бъдем в момента? (Може би все още разширение на "This Is It" ерата?). Бихте косата му да бъде права, или е връщането на къдриците за добро? Какъв стил ще той да бъде облечен сега? Би ли все още да е продължение на стиловете Rushka Бергман / Ed Hardy той бе спортни в края? Би ли било военен? Retro? (Със сигурност, той вероятно щеше да продължи неговата склонност за "теми").
impact6Чудя се на всички тези неща, но с течение на времето, осъзнавам, колко малко нещо от това има значение.Истинската трагедия във всичко това е, че той умря с мисията му за света все още непълна. Скърбя за нещата, които са останали неизвършени;неспасените децата; песните никога не пеят.
Но докато ние може да скърбят тези неща, то е безпредметно да се спра на тях неправомерно. Искам да се върна към нещо друго, което Катрин каза веднъж. "Мисля, че за сина си всеки ден, и как животът му се оказа."
Каквото можем да кажем, животът на Майкъл не беше напразно. Ние можем да плачат за това, което е било изгубено; можем да плачат за това, което е била оставена незавършена;можем да скърбим за турнето, което никога не е било и песните, които никога няма да бъдат записани. Но всичко това е изфабрикувано от честването на това, което е постигнато. И от това, аз не означава просто печели куп награди или продажба на един куп записи. Това беше един живот чието въздействие не може да бъде количествено чрез такива тривиални мерки. Въздействието му беше толкова голяма, толкова сеизмична, че пулсации ефект от съществуването му продължава да се усеща в целия свят. 
impact7
Веднъж каза тук, че това няма значение, че Майкъл е починал. И други от постигане на чувство за закриване или справедливост, може би дори не особено значение как е умрял. Важното е, че той е живял .
Това са думи, които продължават да стоят с.
Честит рожден ден, Майкъл!
http://www.allforloveblog.com/?p=9455

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен