"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



"JOY лекува" на Майкъл Джексън ... Размисли и Tributes*

 П
MY TRIBUTE POEM
Нека правосъдието да бъде
A King, за да видите,
Като глобални етапи акции
сърце
















Безусловна грижи любовта.Любов безусловна помощ "S.
Отново овации пръстените
За заглушаване на предразсъдъците и съмнение.
Вместо това, радвайте се с милувка на любовта
Не лъжи или алчност да постави за почивка
Милионите, които знаят
Сегашно, минало и бъдеще.
Наследството ще расте,
И няма да бъде слепотата на душата.
За тези от нас, които го познават винаги ще бъде в любовта.http://www.youtube.com/watch?v=IKkNJpI7OWk
На възраст 21, Michael Jackson пише манифеста си: MJ ще бъде името ми. Искам да бъда изцяло нов герой, изцяло нов външен вид. Трябва да съм напълно различен човек. Хората никога не трябва да мислят за мен като дете, което изпя "ABC" или "Искам те Back". Аз трябва да бъде нов, невероятен актьор / певец / танцьор, който ще шокира света. Аз ще направя не интервюта. Аз ще бъда магия. Аз ще бъда перфекционист, изследовател, а инструктор, майстор. Аз ще бъда по-добре от всеки велик актьор вързани в една. Аз ще уча и погледна назад към целия свят на забавления и да го усъвършенстваме, вземи го крачки от мястото, където най-великите спряло.изследовател , а инструктор, майстор. Аз ще бъда по-добре от всеки велик актьор вързани в една. Аз ще уча и погледна назад към целия свят на забавления и да го усъвършенстваме, вземи го крачки от мястото, където най-великите спряло.
срамежлив две
"Това е необичайно за млади художници, музиканти, актьори днес, за да мечтаем за това как голяма звезда искат да станат, но за някой, който да го запиша на възраст 21 и всъщност го изпълни почти до" Т "е забележително. Той определя целите си, и той направи точно това, което каза той, на гърба на един лист хартия. "Hamilen ... Режисьор ... 60 Минути май, 2013
     Това е моето голямо щастие и безкрайна радост, че са били дал дара на Michael Jackson. През последните пет години, аз се ровят в творчески виждания на Майкъл и неуморна работа, които се проявяват в масивна каталог на зашеметяващ музика.Аз съм прекарал повече часове, отколкото мога да разчитам слушане на слоевете на музиката, звуците на ухото никога не бяха чували преди, легендарният бийтбокс и бек вокали. I са били докоснати от текстове на песни и се премества да се включат в много благотворителни организации. Аз се радват на зрелищни представления, гледам всеки безброй пъти, се транспортират с магия. Аз съм ", последвана" Michael всички краища на света, както той продължи избрания си път, за да излекува света чрез музика и любов. Аз съм започнал с библиотека, която сега включва всички CD-та на Майкъл, всички DVD представления и наличните късометражни филми, документални филми, книги, периодични издания и др. Аз преписват всяка реч Аз открих, изсипва върху статии и книги и писмени стотици страници с бележки. Имам подготвени повече от 60 Дати пълна Изпълнител да споделя със съпруга и приятелите ми.късмет и безкрайна радост, че са били дал дара на Michael Jackson. През последните пет години, аз се ровят в творчески виждания на Майкъл и неуморна работа, които се проявяват в масивна каталог на зашеметяващ музика. Аз съм прекарал повече часове, отколкото мога да разчитам слушане на слоевете на музиката, звуците на ухото никога не бяха чували преди, легендарният бийтбокс и бек вокали. I са били докоснати от текстове на песни и се премества да се включат в много благотворителни организации. Аз се радват на зрелищни представления, гледам всеки безброй пъти, се транспортират с магия. Аз съм ", последвана" Michael всички краища на света, както той продължи избрания си път, за да излекува света чрез музика и любов. Аз съм започнал с библиотека, която сега включва всички CD-та на Майкъл, всички DVD представления и наличните късометражни филми, документални филми, книги, периодични издания и др. Аз преписват всяка реч Аз открих, изсипва върху статии и книги и писмени стотици страници с бележки. Имам подготвени повече от 60 Дати пълна Изпълнител да споделя със съпруга и приятелите ми.
кралското Бруней
















Това ме довежда до настоящето. Сега съм на Facebook. Моето намерение е да се свърже със семействата MJ в световен мащаб. И ... ДА ЗАПЛАТИ MICHAEL НАПРЕД чрез моя блог, MICHAELJACKSONCHOSENVOICES.COM. И все пак, аз съм дал един невероятен подарък. Чрез връзката с Майкъл, аз съм "срещна" много сродни души.Любовни одеяла Майкъл цялата тази планета, и аз съм така, много късмет и чест да бъде увит в него. Аз съм свързан с знаещи хора ... на правосъдието Проекти и Facebook Приятели плащаме MICHAEL FORWARD всеки ден и съм на получателя на цялата си любов.
черен история месеца
Реших да напиша днешния блог с намерение за споделяне на някои от похвалите аз не съм намерил, докато четете Facebook. Въпреки че всеки може да погледнете тези нагоре като имам, виждам предимство като колекция от мисли заедно.Предполагам, че аз трябва да кажа, че това е само извадка на Майкъл Джексън Tributes. Но, това са специални, защото те са на първо съм получил от моя нов MJ Family и че ме кара да се чувствам тяхната любов, дори повече. И така, тук са почит в чест на Майкъл Джексън и неговото наследство.мисли заедно. Предполагам, че аз трябва да кажа, че това е само извадка на Майкъл Джексън Tributes. Но, това са специални, защото те са на първо съм получил от моя нов MJ Family и това ме кара да се чувствам тяхната любов, дори повече. И така, тук са почит в чест на Майкъл Джексън и неговото наследство.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен