"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Ексклузивно интервю с Designer Xscape Artwork


Сряда, 2 април, 2014

MJWN е имал възможност да говори с 42 годишен Лондон дизайнер Mat Мейтланд , създател на новата обложка за предстоящия албум на Michael Jackson " Xscape " и творческият директор на Big Active Design. Той ни разказа за подготовката на проекта , неговите вдъхновения и как е направена .

Как се случи така, че сте работили по албума " Xscape " ?

Word трябва да излезе , че съм огромен фен MJ ! Ние ( Big Active , дизайн сътрудничество ) бяха сезирана от Sony .

Колко дизайни създадохте ли за " Xscape " ?
Аз създадох около 10 мотивационни идеи.

Как се прави обложката ? Беше ли на базата на снимка?
Тя се основава на една снимка , предоставени ми от The Michael Jackson Estate , то е доста актуално изображение на Майкъл , но както казах, това е въз основа на този образ и използвах части от него .

Имаше ли нещо в процеса на дизайна, който специално сте искал да постигнете ?
Това беше много важно за всички ( включително и за мен ) , че капакът се чувствах като нов албум на Майкъл , нещо, което той може да направи днес , отколкото ретроспективен образ, който може да изглежда като най-доброто от . Аз наистина исках да уловя магията и силата на MJ , но и неговата уязвимост.

Откъде черпите вдъхновение  за произведението " Xscape " ?
Исках да предизвиквам съвременен и квинтесенцията въплъщение на Майкъл като художник, който постоянно вливаше нова кръв в неговата музика , а също и да се съсредоточа върху двете най- интригуващите и футуристични аспекти на MJ . Освен че е в знак на почит , аз се надявам, че това ще вдъхнови размисъл върху всеки човек, който продължава да се стимулира и предлагат уникални творчески музикални възможности за толкова много днес . Аз също се опитах да кажа , че Майкъл е навсякъде около нас , в нашата вселена и отвъд , на земята и в космоса.


От колко време сте бил фен MJ ?30 години.
Коя е любимата ви обложкана албума от гърба на стоките на Майкъл ?" Dangerous ", защото тя е била такова многозначителен образ, който призна и коментира света Майкъл е създал за себе си, добро и лошо . Тя е вид превозван върху темата на " Leave Me Alone " видеото тъй като това е последната песен на " Bad ", а след това е албумът. Тя има толкова много подробности в него, което е необичайно във времената на простите CD капаци (въпреки че очите държани вашето внимание ) . Също така ми харесва , че е верен на визията на Майкъл , докато на " Bad " (и " Invincible " ) етикетът го спря от използването на изображенията , които искаше . Всъщност , да се върнем към очите, това е голямото влияние върху капака, който съм създал за " Xscape " - магнитният поглед , който винаги гледа към нас .
Как се чувствате , когато вашите произведения на изкуството е на път да бъде собственост на милиони хора по целия свят и ще бъде част от култовата поп история за години напред ?Това е било мечтата на живота ми , за да създам втулка за Michael Jackson и аз се чувствам чест да бъда помолен да го направя. Дори и ако не бях фен би било невероятно , но като голям фен го прави още по- специален. Надявам се, че феновете ще харесат този капак. Чувал съм албума и това е наистина невероятно!


Източник : MJWN със специални благодарности на Mat

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен