"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Michael Интервю Pharrell


Pharrell Williams-

Юни 2003 - "Интервю" Magazine - Майкъл Джексън интервюира Pharrell Williams!
Това интервю, което се проведе в началото на юни 2003 г., действително се появи в списанието е планирал парче на Pharrell Williams, който по това време е бил парвеню производителя от Вирджиния.
Тъй като редактори са организиране на историята с Уилямс, той небрежно спомена, че винаги е искал да говори с Майкъл Джексън, който беше в новините, след като се появява в скандален телевизионен документален британски журналист Мартин Башир, "Живот с Майкъл Джексън", която изобразява на певеца му най-странните.
Сложна верига от електронни писма и телефонни обаждания последва, съобщения бяха приети, репутацията се гарантира за, а няколко дни по-късно, офис на Майкъл обади да ми каже, че ще направи интервюто.
Ето цялото интервю!
MICHAEL JACKSON: Така че, аз ви интервю, нали? И аз мисля, че е седем въпроса, или нещо подобно?
Фарел Уилямс: Разбира се. Каквото искате.
MICHAEL: Добре. Какво бихте казали те вдъхновява в музиката си? Какво е това, което ви вдъхновява да създаде музиката си?
Уилямс: Това е чувство. Обработват въздуха като платно и боята е на акорди, които идват през пръстите, от клавиатурата. Така че, когато играя, аз съм вид рисуване чувство във въздуха. Знам, че може да звучи сълзливо, но-
MICHAEL: Не, не, това е добра аналогия.
Уилямс: И когато знаеш, че това е направено, знаете, че това е направено. Това е като картина или скулптура. Когато го пусна това е, защото вие знаете, че това е свършено.Той е завършен. И обратното-той ви казва: "Хей, не съм свършила."
MICHAEL: Да. И тя отказва да те оставя да спиш, докато не бъде завършен.
WILLIAMS: Точно така.
MICHAEL: Да, минават през едно и също нещо. [Смее се] И какво мислиш за музиката днес-ли в новите звуци, които се създават и посоката, в която 
музиката става?

WILLIAMS: Е, лично аз някак се чувствам сякаш съм водене на записки от хора като себе си и Stevie [Wonder] и Donny [Hathaway], и просто нещо като това, което чувства право.
MICHAEL: Точно така.
WILLIAMS: Знаеш ли, като, когато всеки става по един начин, ти отиде "разстояние от стената."
MICHAEL: Точно така. [Смее се]
Уилямс: И когато всички останали става по друг начин, ти отиде "Thriller". Просто го направи по твоя начин. И аз съм като отбелязва, от хора като себе си, като не се страхува да слушате вашите чувства и превърнете вашите стремежи и амбиции в материала. Направете това реалност, което го материализират. . .
MICHAEL: Кои са някои от по-старите хора на изкуството, които не са-изпълнителите по радиото днес-кой си вдъхновен, когато сте били млади? Подобно на художниците баща ти слушали, Научихте ли нещо от тези артисти?
WILLIAMS: Разбира се. The Isley Brothers.
MICHAEL: Да, аз също. Обичам Isley Brothers. И аз обичам Sly и Family Stone.
WILLIAMS: Дони, Стиви.
MICHAEL: Обичаш ли всички хора ми харесва. [Смее се]
WILLIAMS: Тези акорд промени. Те ще ви отведат.
MICHAEL: Красива, красива. Добре, къде си? В Ню Йорк?
Уилямс: Аз съм във Вирджиния Бийч, Вирджиния, сър.
MICHAEL: Virginia! О, красива. Ще ти дам моята любов към Вирджиния?
WILLIAMS: Да. Благодаря.
MICHAEL: А майка ти и родителите ти? Тъй като Бог е благословил със специални подаръци.
Уилямс: Благодаря ви, сър. А аз просто искам да кажа нещо, и аз не знам, ако искаш да чуеш това, но просто трябва да го кажа, защото е на сърцето ми. Но хората притеснява ли-
MICHAEL: Да.
WILLIAMS: Защото те обичам. Това е единствената причина, поради която. Когато правиш нещо, което хората не е задължително да се разбере, че ще го направи в по-голям проблем, отколкото те биха за някой друг, защото вие сте един от най-невероятни таланти, които някога са живели. Вие сте изпълнени и постигнати повече през този век, отколкото повечето други мъже.
MICHAEL: Добре, много ви благодаря. Много мило от Ваша страна.
Уилямс: Това, което правя е толкова невероятно. Когато сте на възраст 100 години, и те все още изработване неща за това, което сте направили за това и какво сте направили за тази по тялото си-моля да ми повярвате, ако си решил, че искаш да се потопи цялото ти тяло в хром, толкова невероятно, че света, без значение какво казват те, ще бъде точно там, за да го видите. И това е така, защото от това, което сте постигнали в света на музиката, и в промяната на живота на хората. Хората са като децата на вашите песни. Вие сте засегнати по света.
MICHAEL: Благодаря ви много. Това е като по-голяма е звездата, толкова по-голяма цел. Знаеш ли, когато ти си-и аз не съм, че е самохвалство или нещо подобно, но ти знаеш, че си на върха, когато те започват да хвърлят стрели по вас. Дори Исус е бил разпнат. Хората, които носят светлина на света, от Махатма Ганди за Мартин Лутър Кинг на Исус Христос, дори и себе си. И моят девиз е "Излекувай света", "Ние сме светът", "Earth Song," Запазване на нашите деца, Помощ нашата планета. И хората искат да ме гонят за нея, но тя никога не боли, защото феновете става по-силно. И колкото повече те удари нещо твърдо, толкова по-закалени става най-силна става тя. И това е, което се е случило: Аз съм устойчив. Имам носорог кожата. Нищо не може да ме нарани. Нищо.
Уилямс: Това е точно моята гледна точка. Аз просто искам да ти кажа, че си невероятно, човече. Какво да направите, за музика, какво си направил на музика, от "Billie Jean" на "Това е това, което получавате (За да бъдете учтиви)" - [пее] ". Ето какво ще получите за да бъдете учтиви"
MICHAEL: О, вие знаете, че един? [Смее се]
WILLIAMS: [пее] ". Джак все още седи сам"
MICHAEL: Момче, знаеш ли всички тези хора. . . [Бръмчи китарен риф]
Уилямс: Ако никога не работя с вас, просто знам, че са неудържими. Ето защо казах, когато си на възраст 100 години и вие решите да се потопи цялото ви тяло в хром, колкото казват неща и не ми пука какво казват за вас, сър-Те ще бъдат има правото да го видя.
MICHAEL: Има много завист има. Аз обичам всички раси, обичам всички хора, но понякога има и дявола в хората, и те ревнувам. Всеки път, когато има светило, което е извън височините на полето си на усилия, хората са склонни да завиждат и се опитват да го свалят. Но те не могат с мен, защото аз съм много, много, много силна. [Смее се] Те не знаят, че, все пак.
WILLIAMS: Те знаят! Моля, повярвайте ми, те знаят!
MICHAEL: Някой друг щеше да пукнат от сега, те не могат да ми се счупи. Аз съм много силен.
WILLIAMS: Разбира се. Те не могат да ви пляскане, когато сте били 10, защото ще разрушат възрастни мъже правят това, което направи с гласа си и таланта си. И когато сте били на 20 г. сте били Outdoing хора, които бяха го прави за 20 или 30 години. И в днешно време те все още чакат да видят къде си. Те искат да видят децата си, те искат да видят вашия свят. Ти си невероятна, а аз просто исках да ви кажа, че, човече. И аз се надявам, че това всичко се отпечатват, защото това е много важно за мен.Надявам се, че може да бъде два пъти по-дрога, докато един ден.
MICHAEL: О, Бог да ви благослови. Ти си чудесен, също. . . Имате прекрасен ден.
WILLIAMS: Вие също, сър.
MICHAEL: Благодаря ви. Чао.
WILLIAMS: Чао.
Pharrell Williams, известен като Pharrell, е американска певица и автор на песни, продуцент, рапър и моден дизайнер. Williams и партньор, Chad Hugo съставляват дуо рекорд производството The Neptunes, производство душа, хип-хоп и R & B музика.
Уорхол е създаден "Интервю" на модно списание, че все още е публикувана днес. The смахнат скрипт заглавието на корицата е смятало или собствения си почерк, или това на майка си, Джулия Warhola.
Colacello започва своята писателска кариера около 1969. Неговото писмено привлича вниманието на Уорхол и Paul Morrissey, директорът на много от филмите Уорхол, които подходиха Colacello да пиша за "Интервю" списание, нов изкуство / филм / модно списание Warhol наскоро започва да публикува.
Източник: Interviewmagazine.com & MJWN

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен