"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* COUNTER-PUNCH TIME: ТОВА Е ДИРИЖИРАН И ИЗЧИСЛЕН ПЛАН!



Това Screencap казва всичко!  Майкъл Джексън е най-Ghost Над дясното рамо Уейд Робсън.  Но това е Ghost Of Pain ... Или за вина?
ТОВА SCREENCAP КАЗВА ВСИЧКО! МАЙКЪЛ ДЖЕКСЪН Е НАЙ-GHOST НАД ДЯСНОТО РАМО УЕЙД РОБСЪН. НО ТОВА Е GHOST OF PAIN ... ИЛИ ЗА ВИНА?
От Някой 
Някой да ме получите 
Те наистина искат да ме определят, ме удари 
, но този път аз съм като не е ... 
Въпреки, че наистина искаш да ме 
Наистина ли искаш да ме-Майкъл Джексън, "This Time Around"
Започвам да се убеди, че твърде много публично спекулира ходове Wade Robson може да бъде опасна практика. Сигурен съм, че Robson и адвокатите му се следи внимателно за това, което медиите се казва.Аз също вярвам, че те могат много добре да се дебнат в блогове MJ, форуми и сайтове за социални медии, за да приспособят своите история и начин на действие. Дело в точка: Когато репресирани ъгъл памет е толкова старателно развенчана и осмиван, историята се промени. Когато много подигравателно към идеята за подаване само на кредитора иск за сексуално насилие, бум! Той изведнъж стана граждански иск, както добре. Когато започнахме работа по разработването част първа от "Wade Robson: Какво по дяволите е наистина се случва" I правилно предположи, че следващата му стъпка ще бъде да да отиде в медиите ... но нямах представа, че обявяването на своето интервю Today Show би прекъсне много дни аз го публикувал!
Но въпреки това, на комарджията в мен не може да устои на изкушението да се направи една по-спекулативен залог. И аз ще бъда готов да заложите, че не съм твърде далеч. Може би е в състояние да втория предполагам ходове Уейд може да не е толкова лоша идея, все пак, тъй като това може ефективно да ни въоръжи за контра удар.
Малко след интервюто си Today Show, Robson освободени тази декларация:
"Надявам се да вдъхнови други жертви блудство да излезе."-Wade Robson
Това със сигурност изглежда като един много благородно чувство. О, но изчакайте ...
Запомни този мъчителен история от преди няколко дни, благодарение на The Daily Star ?
Още две предполагаемите жертви на малтретиране на деца на Майкъл Джексън се готвят да подадат съдебни дела срещу покойния крал на попа имоти, стана ясно вчера.
A правна източник, близък до семейството на певеца потвърди: "Един от тях е в очите на обществеността, а другата е, че не.
"Те са както казва една и съща история на редовни и многократни блудства."
Бомбата претенции идват десет дни след началото Hollywood хореограф Wade Robson стартира неговата претенция за обезщетение от имоти Джаксън.
Australian Robson, 30, твърди, че е "систематично" насилвани продължение на седем години по време на детството си в Невърленд Ranch, където той е бил редовен гост на певицата Thriller.
Както други жертви чака да се отвори твърдят, че са били подложени на твърде "години на злоупотреба", според източник на правото, който добави: ". Те чакат да видят какво ще се случи в първия действие" 
Робсън бе ключов свидетел отбраната през 2005 г. процес на Джексън, в който звездата е бил оправдан от жури от седем обвинения за блудство с дете и две на прилагане "упойващи вещества" на 13-годишно момче.
Неговата обратен завой пострада от Хауърд Weitzman, адвокат за имоти Jackson, който описва своето дело като "възмутително и жалко".
Но Робсън адвокат Хенри Gradstein отвърна на удара: "Jackson беше чудовище и в сърцата си всеки нормален човек го знае.
"Клиентът ми е живял с промиване на мозъци от сексуален хищник до стрес и тежестта на това го смачкват."
Да се ​​има предвид, че това все още е само непотвърдена история таблоид, и досега The Daily Star е единственият източник, който го съобщава. Но е странно, че дълго време Michael Jackson клеветник и backstabber Стейси Браун вятър от него още преди историята проби:
Стейси кафяво
Сега всичко започва да се съберат, и той не взема ракетен мощност науката за мозъка да го разбера. Вярвам искрено, че сега Робсън се подготвя сцената с това твърдение, не за другите жертви на малтретиране на деца като цяло ще излезе, но за другите Майкъл Джексън "жертви" по-специално може да излезе, за да потвърди неговата собствена история (имам да го предаде на него, това е умен ход да заобиколят доверието въпроса за неговата история). В началото ми докосна тези предполагаеми "случаи на крилете" на разстояние като единствено за пари, въз основа на коментарите, които са чакали ", за да видим какво се случва в първото действие." Сега имам различна оценка. Аз не вярвам, че те очакват да видят как върви изплащане. Вярвам, че те чакат на реплика от Robson и / или неговите адвокати, така че това може да бъде създадена и поетапни да изглежда като другите жертви сега имат смелостта да "излезе". Само че аз съм готов да заложите тези "жертвите" са лично череша качват от Robson или адвокатите му преди месеци.
Кой може тези потенциални архиви за Wade бъде? Е, никой от нас не знае със сигурност, но тук е отлично разпределение на възможностите:
И ако това се окаже така, то това означава, че това нещо е цяло много по-голяма, отколкото дори това, което сме били накарани да повярват досега. Това ще се окаже това, че са били много съзнателно, много дирижирано и студено изчислява план, който е в процес на изграждане в продължение на месеци (ако не и повече).
Добре, че не съм Conspiracy Illuminati теоретик, LOL!  Защото ще изглежда Kinda Scary противен случай!
ДОБРЕ, ЧЕ НЕ СЪМ CONSPIRACY ILLUMINATI ТЕОРЕТИК, LOL! ЗАЩОТО ЩЕ ИЗГЛЕЖДА KINDA SCARY ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ!
Големият въпрос, който остава ... който е наистина зъл мозъкът зад него? Изразява Robson действайки самостоятелно, от собствения си алчност и скрити мотиви, или пък той да има спонсор?
В този момент, аз не разполагат с тези отговори. Ясно е обаче, текстове на песни на Майкъл за This Time Around продължи да има значение дори и в смъртта.
И са по-смразяващ от всякога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен