"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Ексклузивно интервю: Винсент Патерсън говори за Thriller




Ексклузивно интервю: Винсент Патерсън говори за Трилър на Майкъл Джаксън

Дори хората, които не са родени през 80-те са запознати с културната икона, която е Трилър на Майкъл Джаксън, не само песента, а и клипа, и страхотно направената зомби хореография. 

National Geographic Channel включва Thriller в своята нова, документална серия THE ‘80S: THE DECADE THAT MADE US. Един от гостите в документалният филм е Винсент Патерсън, асистент- хореограф в Thriller, който е работил като режисьор и хореограф заедно със звезди от различни стилове. 

ASSIGNMENT X: През 80-те бяха създадени много клипове, но Трилър е от малкото, ако не единствен, с запомнящ се танц, който е оцелял в продължение на 30години. Имаш ли представа защо този танц продължава да е популярен?

VINCENT PATERSON: Знаеш ли, не съм сигурен. Питали са ме много пъти. Мисля, че е заради своята простота, своята оригиналност, за това, че дори да го направиш зле, излиза добре. Нямаш нужда да си опитен танцьор, за да приличаш на зомби, просто съм впечатлен колко много ги има в youtube, от сватбени танци до затворниците в Азия, които направиха така, че да проработи. Мисля, че има общо с това, че е простичко и с това, че не трябва да изглеждаш като танцьор, за да успееш да направиш движенията от Thriller.

AX: Когато си правил Трилър, минавали ли са ти мисли като: “Хората ще искат да имитират това”?

PATERSON: Не. Изобщо докато го правихме в онзи момент и през цялото десетилетие на 80-те, никога не сме си го представяли. Предполагахме, че след Beat It Майкъл е започнал да се приземява, вярвахме в идеята, че правим нещо специално, но нямахме представа за това, което ще се случи. Нямахме идея за въздействието, което ще има това видео. За нас беше голям шанс. Забавлявахме се много. 

AX: Появяваш ли се в Трилър?

PATERSON: О, да.

AX: Кой си ти?

PATERSON: Няма да ти кажа. Аз съм този, който е като зомби [смях]. Някъде на третият ред съм, зад Майкъл, има момичета, които са го заобиколили на вторият ред и аз съм някъде на третият отзад. Има няколко близки кадъра с мен, но най- забавното като танцьор в този проект беше да седнеш на стола, където те гримират и да се превърнеш от хубав и здрав човек в това, което вероятно ще бъдем след известно време в гроба. Беше нещо огромно. Rick Baker направи грима, беше невероятно.

[ASSIGNMENT X]

Превод kimjackson от mjhideout

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен