"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Проверка на звука: Dealz в собствената си Lane*


Dealz2
Представете си, че растете в музикално семейство на певци, което включва Jackson 5.Представете си, че сте в семейство, което е положило основите и проправи пътя за много творци. Това е животът за Джаксън "Dealz" Siggy, син на оригиналния Jackson 5 потребител Джаки Джексън. , Dealz обаче не е след музикални ноти към традиционното пеене кариера на Джаксън, вместо това той е на волана в собствената си лента с кариера в хип-хопа. Dealz казва: "Не мога да кажа, че падна в рап, тя падна върху мен. Хип-хоп падна в душата ми и не мога да се измъкне от него и не искам да "Dealz не е нещо ново за музика игра. Той издава едноименен микстейп през 2007 г., а през 2011 г. му дебютен сингъл "Това е как се чувствам" с Джаки и Джърмейн Джексън.

През февруари Dealz пусна най-новия си сингъл "Blue Waters", песен, която казва той, е за намирането на светлината в най-мрачните времена. Той казва: "Не става въпрос за пари или материални неща. За мен музиката е повече за да помагат на другите, ако хората слушане получите нещо от моята музика, а след това съм направил моята работа.
Рапър / композитор не е само плюене рими зад микрофона, той е и домакин на онлайн радио шоу "Джаксън истината Radio" достигане на слушатели и фенове на Джексън по цял свят. Настигна Dealz Soultrain.com, за да обсъдят новата си музика, неговото радио шоу, и до фамилното име.
SoulTrain.com: "Blue Waters" Каква е била вдъхновение за песента
Dealz: Е, вдъхновение наистина просто дойде от живота, условията на живота ми. Когато започнах в музикалната индустрия, точно като всички, да започнете да искат глиц, блясък и слава, всичко, което върви с развлекателната титла. Така че предполагам, песента наистина просто идва от всички мои опити и премеждия. Съм станал по-прост, което означава, аз съм просто много по-щастливи и по-умеещ събужда всеки ден. Дори в най-мрачните дни, аз все още може да намерите светлина, така че предполагам, че е където "Blue Waters". Понякога, без значение колко трудно натискане, без значение колко трудно се опитате, животът ти се разпада, но не можете да откажат. Това е наистина това, което "Blue Waters" е за: Без значение колко тъмно става, без значение колко лошо животът изглежда, че има само един начин да отида, когато сте на дъното.
SoulTrain.com: Ти ли написа тази песен?
Dealz: Да, аз пиша на собствената ми неща. Това е всичко за мен. Аз просто исках да даде на всеки парче от мен. Не говорим за коли и мотори, не говорим за лесни неща. Аз винаги си спомням чичо ми Майкъл и баща ми каза, че е трудно да се даде на феновете едно парче от вас, и това е по-лесно да им даде нещо фалшиво. Аз не съм тук, за да дадем на хората лъжливи сънища. Аз никога не сте вървели по същия път като други изпълнители. Аз не искам същите неща като други изпълнители. Това е в общи линии, какво е "Blue Waters", казва. Въпреки че всички се прави едно и също нещо, не се страхувайте да върви по свой ​​собствен път.
SoulTrain.com: В едно семейство на певци, защо да решите да рапирам и не пее?
Dealz: С една дума, не мога да пея! [Смее се] да бъда честен, Винаги съм обичал мелодии, и е израснал в музикално семейство, аз бях възпитан да слушат ритъма и мелодията. Това е чувството, че от емоции в музиката, някои хора го получи от пеене, но бих казал, че съм повече от един поет.Песента трябва да даде съобщение, и някои от тях могат да се отнасят чрез пеене. Свързвам повече с думи. Хората забравят какво е хип-хоп това е всъщност поезия. Той получава значение в какво е било назад, когато Sugar Hill Gang започна и нагоре. Да започнете да търсите в тези артисти, хората са забравили за тях ... какво е станало с Dawn PM и спиране на развитието? Те са всъщност казва нещо. Хората казват, Nas е thugged, но той всъщност казва нещо, той не ви казва просто да си купуват коли и да получите момичето, той ви казва, има повече живот. Винаги съм чувствал, че съм свързан повече с хората чрез слово, и хип-хоп сърцето ми.
SoulTrain.com: Тъй като Вие сте Джаксън, не се чувстваш като очакването е по-висока за вас, и ако е така, как се справяте с това?
Dealz: Това е най-смешното нещо, като изключим факта, че Майкъл Джексън е чичо ми, той беше един велик художник, един велик човек, и аз трябва да осъзнаят, че той се превръща в образец за художници. Какво художник не е била повлияна от Майкъл Джексън, или дори на семейство Джексън? Светът беше благословен с Майкъл Джексън за време, че сме го имали. Бяхме благословени с изпълнител по този начин да се запази нашата музика ще.Така че, аз трябва да кажа, че, да, аз се чувствам като хората ще очакват повече от мен, ако аз започна да пее и започна ходене на Луната, защото тогава щях да бъда в сравнение режим. Така че единственото нещо, което искам, е, че хората ме приемат такава, каквато съм. Аз оценявам и обичам това, което семейството ми е направил, но аз се опитвам да вдигна флаг на полюса в индустрията. Надявам се, че могат да живеят до очакванията на хората и се надявам да получа шанс да направи хората щастливи. Не можеш да живееш на очакванията.
SoulTrain.com: Работите ли върху нов албум, или са просто освобождаване на сингъла?
Dealz: Аз трябва да кажа, благодаря ви на всички за залепване с мен, защото аз трябваше да взема малко почивка. Знаеш ли, когато сте запрашаване на рафта в живота, хората си мислят, изчезват, но става дума, ако не мога да помогна на себе си, а след това не може да ви помогне. Така че, този път "Blue Waters" е да се започне с. Имам повече музика на ЕП и албум. Ще бъде пуснат нов сингъл по протежение на пътя, но тя идва. Не мога да чакам да даде на феновете албум. Аз нямам точна дата все още за освобождаване, но той ще бъде тази година.
SoulTrain.com: Какво може феновете очакват на ЕП и албум?
Dealz: Това ще да Dealz! Това ще бъде моята марка, моят рушвет. Аз съм просто ще да даде на всеки парче от мен и се надявам хората да ме приемат за мен, чрез моите недостатъци и всички, моите прозорци и падения. Не мога да принуди никого да го харесва, но аз просто искам да дам на хората друг вариант за музика. Музиката ще ви вдъхнови. Ако не сте, ще ви донесе, ако сте луд, се надявам, че може да ви успокои и, ако имате нужда да се ядоса, тогава аз имам нещо, което ще ви направи луди! [Смее се] Това е на шведска маса и музика, това е всичко за мен. Има няма ТОЛ такса, такса за участие, просто събарям Dealz път. [Смее се]
SoulTrain.com: Планирате ли да направят нещо повече музика с членовете на вашето семейство?
Dealz: За да бъда честен, това е винаги възможност. Бих казал, да, но аз мисля, че всеки в момента се опитва да напусне своя собствена марка. В бъдеще това е опция.
SoulTrain.com: Какво ви накара да решите да отидете в сферата на радио и стартиране Jackson радио предаване истината? Как е този опит?
Dealz: Тя започна, защото ние наистина имаме едни от най-приятните фенове по целия свят. Аз наистина обичам радио шоу, защото аз съм всичко за представяне на независими артисти. Аз също обичам, когато слушателите се обадя, защото ми е приятно да говорим с хората, защото тя просто ви напомня, че има повече за живота там. Също така, знаете моята леля Джанет, че песента "Velvet Rope" Е, в развлекателната страна, може да ходят по червения килим, или сте започна да стреля от другата страна на килима.Сега, това радио шоу ни дава шанс да стреля и да ходят по червения килим и да се забавляват, докато ние го правим! Аз винаги съм бил голям фен на музиката, така че ми дава шанс да позволи на други да чуят музиката, която ми помогна през целия си живот, като Doobie Brothers, Eagles, или може да бъде нещо, което никой не е чувал. Хубаво е, да нека хората чуват това, което мисля за музика, усещане за музика, какво ви вдъхновява, и се надяваме, че може да откриете, че те харесва. Това ми дава неутрално място, за да се справят с всички и да се смесват и да се срещнат с нови хора. Аз го обичам, както и аз имам сестра Бранди, за да ме подкрепят като съ-домакин и това е забавно да я слушат по радиото. Мисля, че имам някои от най-великите хора там, за да ме държи на пръстите на краката ми и да ме.Знаем всичко от нашите фенове и да ги обичаме.
SoulTrain.com: Някои хора казват, че музиката днес е в състояние на Съгласни ли сте "тресчотка".?
Dealz: Това е състояние на тресчотка, но да бъдат истински честен, аз не обвинявам художниците, аз обвинявам хората, които ни слушат, защото те го приемат. Спомням си обратно в ден, ако сте имали лош албум, сте имали лош албум. Ако сте били сексуално шоколад, а след това ще кажат хората ", това момче може да изпя" или "това момче е добро и ужасна." Но сега, предполагам, че музикалната индустрия е отворена и хората са много по-прощаващи, те са много по-лесно, когато става дума за това, което слушате.Барът е намерила наистина ниски. Не е неуважение към която и да е от художниците там, но нека бара се, че ниската. Стандартите са много ниски и хората са го приема. Аз не съм ядосан, аз съм щастлив, докато все още има движение в музиката. Аз мисля, че музиката винаги ще се промени, това е като кръг, и тя винаги ще се върна към началото. Точно сега аз просто се надявам, че и който още стои за него може да доведе до промяна в тази индустрия. Ако хората се радват на това, което слушате и да го поддържа света спокойна, аз нямам право да се оплаквам. Аз просто се надявам да им даде друг вариант с моята музика.
SoulTrain.com: Какво е най-големият урок или съвет, че сте придобили от семейството си по отношение на музикалната индустрия?
Dealz: Имало е толкова много. Трябва да се помни, че от отвън, гледайки вътре, хората вероятно си мислят, че имат някакъв изискан начин на живот, става, но наистина нашето семейство е само близки на семейството и най-големият ни нещо за успех е да обичаш себе си, обичам семейството и да бъде благодарен за всичко, което имате. Дори само събужда сутрин е нещо.Най-голямото нещо, което някога са ни каза е да не спирай. Ако вярвате в това, продължавай, не спирай. Трябва да го мечтаят, преди да го изгради, така че в изпитанията и трудностите в живота ще бъдат каменисти пътеки, така че несъвършенствата си съвършенство в живота. Не се страхувай да се направи грешка.
Следвайте Dealz на Twitter @ OfficialDealz и неговия уебсайтwww.Dealzmusic.com и www.JacksonTruthRadio.com уебсайт на радио шоу.
Рене "Shameika

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен