"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



История от архивите



 ~ Кой е на  Снимка: Карин Elefante, която пя на едно-единствено Детство Майкъл си спомня Майкъл, студио през юли, украсени като Коледа, подарък и Майкъл им казва  "За мен е удоволствие да се срещна с вас? 



От времето, когато бях на пет години пеех в студия цял Ню Йорк за реклами, демонстрации и дори музикални албуми. Един ден майка ми получи обаждане от изпълнителя на резервация за запис на Hit Factory. Не бяхме " позволи да знаете, за когото пееха и бяхме разрешено само единият родител на дете. Нашият интерес достигна прекара следващите няколко дни се опитвам да разбера, кой може да бъде за този запис мистерия. Решихме да донесем трите CD покрива с нас - Франк Синатра (по това време той все още е жив), Мадона и Майкъл Джексън. Отидохме в студиото и някой ни каза, че ще се пее една дума ... "Детство". Той пееше за нас веднъж или два пъти след това започва записването. Всички чухме в кутии (слушалки) си песни, без вокал. Ние все още не можехме да разберем какво или кой е това. След като пяхме една дума няколко пъти, видях един човек зад стъкло в звукозаписното студио стъпка напред от тъмнината с черна шапка, червена риза и черна къдрица в предната част на лицето му. На TalkBack чухме: "Можеш ли да пееш малко по-така ... Детство" Веднага след както аз чух гласа хванах ръката на сестра ми и говори без да движи устните си "Това е MICHAEL JACKSON!!!!" Аз хладнокръвно изпях "Детство" за още десетина пъти и инженерът ни започнати и са били извършени. Върнахме се в зелената стая, където нашите родители ни чакаха и аз хвана на Bad  албум от майка ми и тя донесе асистент на Майкъл. Аз я попитах, ако тя може да  го занесе на Майкъл и той да го подпише. Други деца, които пееха с нас започва извличане на малки парченца хартия за него да подпише. Те не бяха така подготвени като семейството ми! Асистентът каза: "Нека да видя какво мога да направя", и тя изчезна за около пет минути. Тя се върна и каза, "Може ли  всички деца, да ме следват?" Ние я последвахме до вратата в Hit Factory, които са имали звезда върху него и каза: "Джексън". Влязохме в стаята и той беше там,  поздрави ни  на вратата с ръкостискане и усмивка и ни казва, че е удоволствие да се срещне с нас Можете ли да си представите удоволствието да се срещне с нас. Стаята му беше изпълнена с някои доста странни неща:?? реален размер рязани-аута на Power Rangers, влак, и огромно кълбо, което се върти Той имаше снимки на децата, на които е помогнал в страната,  Майкъл имаше много въпроси към нас дали ще ни хареса, ако някой от нас отиде на лагер за лятото. Той каза, че винаги е искал родителите му, ако той може да отиде на летен лагер, защото изглеждаше толкова забавно и, разбира се, не му казах! Това е точно около времето, когато медиите се поставя под въпрос дали той не е женен за Лиса Мари Пресли., когато забелязах пръстен на ръката му и аз ",  пръстена означава ле, че сте женен за Лиса Мари?" Той кимна с глава и да, и каза: "shhhhhh". Ние си поприказвахме за известно време, той подписва обложката на албума ни и ние отидохме у дома като това, което мислех, че е най-великият ден в живота ми. Една седмица или две по-късно майка ми имаше друг разговор от нашия изпълнител. Този път тя каза, че Майкъл искал да ни  върне в студиото, за да запишем коледна песен. Беше юли, но когато ние отидохме в студиото, то беше украсено за празниците. по земята имаше сняг, дърво, Дядо Коледа, който ни е дал всички подаръци (всеки от нас има Gameboy ... ви казва колко време преди това е бил!) и северни елени. Michael  ходи направо в студиото този път и не се скри зад стъклото. Предполагам, че се чувстваше по-комфортно с нас този път. Той ни научи песента себе си и остана с нас в звукова кабина, както ние я пее. записване на песен. Той покани родителите ни в студиото и през цялото това време нещо ни обслужваше. Ние се бяхме събрали около пианото докато той свиреше на пиано и ние всички пяхме коледни песни. Това беше просто като Бъдни вечер на Elefante, ми в-закони!! Така на 25 юни, когато целият свят е в шок от смъртта на Майкъл Джексън, това бяха спомените, които нахлуха в мен. 

//http://www.facebook.com/photo.php?fbid=415035438564855&set=a.122158921185843.20499.116222408446161&type=1

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен