"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*"CRAZY" СРЕЩУ БЕЗ ДА ARROGANCE: ОПРОВЕРЖЕНИЕ НА СЪЛИВАН И ХИЛ


Напоследък съм получил много писма от читатели, които ме питат, дали смятам да преразгледам и / или оборя спорната нова книга от Рандъл Съливан,недосегаем: Странния Живот и Смъртта на Майкъл Джексън е бил честен в отговорите ми, , което е, че на първо място, заедно с толкова много други заглавия в моя списък със задачи (много от които, честно казано, аз съм гледам много, много по-напред и  аз знам, ще бъде далеч по-полезно прочитания) тя ще да бъде известно време, преди да мога да намеря време да седна и да го прочета. По принцип, аз не искам да направя рецензии на книги, докато всъщност имам, добре, прочетете книгата под въпрос. Често е твърде лесно да се съди за книгата на базата на слухове и kneejerk, от уста на уста отговори.Обичам да съм независим мислител и съдия на себе си. Понякога, дори ако автор и аз не се виждаме очи в очи по някои въпроси, свързани с живота на Майкъл, ние може да  намерим обща основа в други. Въпросът тогава става ли тази книга добрите качества превъзхождат ли лошите? До каква степен може човек да познава  живота на Майкъл Джексън пренебрегвайки някои бруталните грешки и недостатъци, ако има компенсиращи качества авторът предлага и нови прозрения? Обикновено реакцията на фен общност е много добър barometor, чрез които да се прецени книга дали си струва, а не защото, както някои критици настояват, просто защото всички MJ фенове са слепи поклонници, които само искат да виждат положителните неща, написани за Майкъл. В действителност, много фенове, като мен, са далеч по-заинтересовани от човешката страна на Майкъл Джексън от обществен имидж. Не, тя има общо с нещо друго-че MJ фенове, като цяло, са знаещи, интелигентни хора, които  по-голямата част са инвестирани много повече години на проучване на живота на Майкъл, отколкото на средно статистически журналист за които той е просто най-новият му проект, и за който те се надяват да спечелят бързи пари и някаква известност. Фенове знаят как да отделят  боклуци от скъпоценни камъни; знаещ от невежите, и най-вече, разликата между тези, които имат истинска любов или най-малкото уважение към техния предмет в сравнение с тези, които не го правят.

прочети на...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен