"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Запознайте се с мистериозната "Billie Jean"




Милиони хора по целия свят са чували за нея и я знаят, но коя е мистериозната жена която е Billie Jean на Майкъл  Джексън  пее Трилър ?
На  ръба на 30ти годишнина на старта на най-продавания албум в историята, с между 65 и 110 милиона копия, Тереза ​​Гонсалвес, родена в Бостън същата година като  "Краля на попа" (1958) и която е негов партньор, твърди, че тя е вдъхновила песента, тъй като за първи път е предложено от списание Star публикуването   през 1984 г..
"На 12 години започнах да пиша писма  на Майкъл, както и в определени моменти ги изпращах всеки ден. Той ги получаване и четеше четири години. На 16 пътувах от Бостън до Лас Вегас и да го срещна лично. от там станахме много добри приятели ", казва Тереза ​​на хората, в телефонно интервю.
"В моята 18 живеех в Бостън, а Майкъл, в Ню Йорк. Тогава станахме все по-интимни и в близки приятелски отношения.
Когато Майкъл се върна в Калифорния, Летях до там, аз останах с него за една седмица и ме помоли да се преместя. Аз го направих, но в Калифорния,  ситуацията е сложна: той е наистина изцяло отдаден на неговата музика и аз започнах да се  виждам с  друг и аз забременях, но човекът каза, че бебето не е негово. Казах на Майкъл и накрая той написа "Billie Jean". Той каза: "Написах тази песен за теб."
В писмото се посочва успешен човек, който отрича да е баща на новородено дете, на име Тереза ​​Mychal.
"Когато аз казах, че съм бременна, Майкъл много се разочарова, той го прие, както ако той е бил неверен." True, че по това време е приятелката му, но по онова време аз  оставах твърде много време сама и без да знаят статуса на връзката ни бях се премества в Калифорния, и, парадоксално, ставаше все по-трудно да се виждаме, защото той е живял в проучването. Просто се чувствах сама ", казва Тереза, която живее в Лас Вегас и има две деца, Mychal и Тод.
"Аз съм Billie Jean, но не разкрих самоличността си, въпреки че имах разрешение от Майкъл да се каже. Песента промени живота ми, а това в моята ситуация (бременност). Знаеше, че е голям проблем, и всеки път, когато аз си мисля, за това което той направи за мен. много хора ме наричат ​​Billie Jean и се чувствам  добре. "
"Billie Jean"е на върха на Billboard подредени в 76 последователни седмици и спечели два "Грами", която катапултира Трилър до голяма степен да бъде най-продаваният албум в историята, но Тереза ​​ разгледа писмото като любящ комплимент.
"Никога не съм разбирала величието на" Billie Jean ", докато Майкъл  почина. Имаше една песен, в която той говори за личния ми живот, и е нещо, което аз много ценя, но аз още съм обичана по различен начин или по-положително, като" дамата в живота ми " , ми харесва повече. "
Тереза, който страда от заболяване на черния дроб на терминала, последно вижда Майкъл през 2003 г., когато тя взе сина си Mychal да знам коя е тя и вижда  мъжа  на живота си.
"Всеки ми каза, че съм първата му приятелка, но не знам с абсолютна сигурност, тъй като имаше много момичета по това време. Чувствата ми остават свързани с Майкъл и е за цял живот. Той все още е тук."
Вече е написала три книги за отношенията и с идола, които включват снимки: мании, човекът в гората и Remember The Time.
"Моите книги са терапевтични... Помниш ли какво съм написал след смъртта му, и  показва  на читателите отношенията си с мен, тя е написана под формата на писмо, така че става много по-лично щастие, мании и човекът .. публикувано преди смъртта му, през 2009 г., се продава добре.
"Писмено Всичко изразявам чувствата си да остана свързана с него.  Майкъл е: човешко същество благотворителен, любвеобилен, малко ядосан, но никога не излиза от обичайното".

източник: http://www.tabascohoy.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен