"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



В Разговор С Американския Модел И Певец Парис Джаксън

 

профилна снимка

Парис Джаксън

Вдъхновена от света на изкуството и татуирането, Парис Джаксън естествено намери първата си роля като козметичен посланик с веган марка, KVD Beauty , и също така е съ-артистичен директор на една от последните им колекции.

Събуждам се… понякога в 8 сутринта, понякога на обяд! Зависи дали ще ходя на фитнес или не. В идеалния случай ще ми трябват 7-9 часа сън, но мога да функционирам на 4-5. Ако мога, повече от щастлив съм да спя 11 часа!

Започвам деня... с молитва.

Закусвам... кафе и кроасан.

Моята рутина за разкрасяване е… първо да вземам добавки от ирландски морски мъх, след това да измия лицето си и да си сложа слънцезащитен крем.

Моята тайна за душ... е африкански черен сапун.

Грижа се за косата си... като правя всичко, което ми казва Майлс Джефрис. Опитвам се да се лекувам в салон Nine Zero One в Лос Анджелис винаги, когато мога, за да възстановя увредената си коса.

Оформям косата си… или с шал, или с бандана в случай на лош ден за прическа.

Най-добрият съвет за красота, който получих... утвърждения, медитация, молитва и обслужване.

Моят рутинен грим е… Go Big Or Go Home Mascara на KVD, гел за вежди и течен гел ModCon Contour за създаване на измерение и дълбочина. Освен това, винаги съм отворен да опитвам нови визии. Понякога използвам и Tattoo Pencil Liner, изключително гладък молив с гел, който въплъщава основите на изкуството на татуировките. Той е идеален за създаване на чисти линии, но също и за сенки.

Любимият ми грим за парти… е да подобря устните си с Everlasting Hyperlight Liquid Lip-stick на KVD, Queen Of Poison.

Най-голямото ми откритие за красота е... че една лоша личност може да те направи много грозен, а добротата и хуморът всъщност те правят по-привлекателен.

Когато се погледна в огледалото... виждам приятел. Уча се как да бъда приятел на себе си. Всичко е бебешки стъпки, ден по ден.

Моята рецепта за красота „направи си сам“ е… да практикувам доброта към себе си, като същевременно се държа отговорен за областите, в които мога да подобря.

Най-лудото нещо, което съм правил в името на красотата, е... да бъда напълно честен относно частите от моето мислене и поведение, които се нуждаят от подобрение.

Моят обяд… е доста различен всеки ден. Любимото ми ястие би било суши или джамбалая, емблематични за каджунската кухня. Винаги е много пикантно.

Любимата ми рецепта… не съществува! Аз съм ужасен готвач.

В хладилника и кухненските шкафове... Имам различни закуски, когато имам приятели вкъщи.

Любимата ми напитка... е японски чай с мляко и газирана вода Liquid Death.

Моето рутинно упражнение е... да ходя на фитнес. Харесвам и дългите разходки в свободното си време.

Моят начин да се отпусна е... да се моля и да служа.

Любимият ми аромат е… YSL Black Opium и Jean Desprez, Bal à Versailles.

Последната ми покупка за красота… е овлажнител за тяло, Beam Cream Smoothing Body Moisturizer от Ole Henriksen.

Моята мания за красота е... да поставям и поддържам граници.

Моят най-снизходителен навик за красота... е моята вечерна рутинна грижа за кожата. Понякога използвам конкретен инструмент за лице, Snatched от Pauly Blanch за лимфен дренаж и медицински светодиод, всичко в едно устройство.

Любимата ми миризма е… Nag Champa, традиционно използвана в Индия за ритуални дарове на Ганеш, бога с глава на слон. Помага за релаксация и развитие.

Любимото ми цвете е… слънчоглед и черна кала.

Моят вечерен ритуал е... Моля се, пиша ежедневна инвентаризация и списък с благодарности. След като измия лицето си, нанасям масло от морски зърнастец или понякога масло от ему. Мия зъбите си и ги почиствам с конец (да, почиствам ги с конец всяка вечер) и вода за уста.

– Както е казано на Вирджини Долата

https://elle.in/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен