"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Sabrina Bettoni Musica musica e Michael

 



Майкъл Джексън и "Пластичните Грами"
"Синът на певеца Кени Роджърс подари на Майкъл Джаксън подарък, който никой не очакваше"
"Първият човек, когото снимах за книгата си по фотография, беше Майкъл Джексън. "Беше 1986 и аз бях в Лос Анджелис за церемонията по наградите Грами. Онази нощ синът ми Кристофър срещна Майкъл зад сцената. Кристофър винаги е обичал Майкъл Дори се обличаше като Майкъл у дома.
Ето защо жена ми Марияна ми изпрати цветя, на които беше закачена пластмасова Грами. Без моето знание или някой друг, Кристофър взе пластмасовата Грами, влезе на пресконференцията на Майкъл Джексън и му я подаде.
На следващия ден Майкъл се обади, за да каже колко много Кристофър го цени. Тя дори го покани в къщата си, за да види животните си, затова Мариан и Кристофър отидоха в Енсино. Майкъл знаеше, че съм фотограф, каза, че ще му хареса да го снимам заедно с Кристофър.
Кени Роджърс
Кънтри музика певец фотограф продуцент актьор и американец

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всичко за мен