"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Кери Хениган Рок с трибютното шоу на Майкъл Джексън в Аврора, Уокигън

 Изпълнителят от Лас Вегас Майкъл Файърстонек участва като поп икона Майкъл Джексън в „I Am King: The Michael Jackson Experience“ & quot; 16 октомври на Пиаца в Аврора и 24 октомври в театър Genesee в Уокеган.


13 ОКТОМВРИ 2021 Г. 10:10 Ч



Поне за една нощ Майкъл Джексън отново живее на сцената.

Изпълнителят от Лас Вегас Майкъл Файърстоун играе ролята на поп икона Майкъл Джексън в „I Am King: The Michael Jackson Experience“. Той ще изнесе концерта в 19 ч. На 16 октомври на „Пиаца“ в „Аврора“ и в 19 ч. На 24 октомври в театъра „Genesee“ в Уокеган.

„Обичам този район - Южна Калифорния, Япония и районът на Чикаго вероятно са моите три най -добри места, защото тълпите са извън класациите“, каза Firestone.

Той ще има външния вид, звука, танците, групата на живо и професионалните танцьори със себе си. Публиката ще чуе песни като „Billie Jean“, „Thriller“, „Beat It“, „Smooth Criminal“, „ABC“, „Black or White“ и „Human Nature“.

Това шоу беше пренасрочено няколко пъти благодарение на COVID-19. Лакомство за публиката, Firestone ще има на борда бившата гастролна китаристка на Майкъл Джексън, Дженифър Батен.

"Тя е невероятна", каза Firestone. „Тя скача на концерти тук и там с мен и случайно я качих на този. Не побърквам всички фенове - срещнах Майкъл и бях изненадващо спокоен, докато той си тръгна и след това аз припаднах. Но все още е страхотно да излезеш на сцената с хора, които гледах по телевизията, докато растях. Тази вечер ще бъда в рядка форма. "

Firestone каза, че публиката ще бъде почерпена с невероятни танцьори и феноменална група.

„Имам момиче, което свири на китара за Cirque (Michael Jackson ONE от Cirque du Soleil), Шани Кимелман; тя ще бъде на това шоу с Дженифър Батен “, каза той. „Всички китаристи са жени в шоуто и са толкова солидни. Няма дори да гледам китара около тях. Свиря на китара по -дълго, отколкото Шани е жива и все още няма да докосна китара около нея.

Мултимедийното шоу ще обхваща почти цялата кариера на Джаксън от The Jackson 5 и нататък, каза той.

„Ще го вземем за час и половина до 30 години“, каза той. „Това ще напомни на хората защо се казва„ Аз съм крал “. Защото наистина беше. Никой никога няма да се доближи до този човек. Никога. Ще дадем на феновете това, с което са запознати, и ще го направим свеж, а също така ще се опитаме да засмучем (нови фенове). "

Firestone израства през 80 -те години на миналия век и слуша Джаксън, откакто се помни, благодарение на майка си, която беше фен.

„Тогава„ Трилър ”удари и бях обсебен“, каза той. „Знаех, че ще направя нещо с музика, но никога не съм мислил, че ще се превърна в него.“

Привличаше внимание, като растеше с танците си и пееше като Джаксън. Именно на посещение в Лас Вегас го накара да види, че може би би могъл да си изкарва хляба с това. Това беше през 1997 г., когато той беше само на 18 години.

„Това беше моят резервен план до моята собствена музика. Тогава започнах да получавам доста добри плащания и си помислих, добре, предполагам, че моята собствена музика може да изчака минута. Чака се вече 25 години “, каза той през смях.

„Не можех да си представя живота без него. Беше истинско забавно каране. Феновете му са напълно невероятни. Те не са там, за да ме видят и аз съм много наясно с това, но съм толкова щастлив, че идват и подкрепят мен и групата. Работим усилено, за да направим това възможно най -законно. "

Докато пеенето и танците дойдоха естествено, гримът не.

„Приличах на глупости през първите три години. Приличах на Ди Снайдър от Twisted Sister, но без жълта коса “, каза той. „Изобщо не приличам на (Джаксън). Кралиците на драг са големи във Вегас и те… бяха брутално честни относно грима ми. Реших, че трябва да избелите лицето си и да започнете отначало. Трябва да нарисувам лицето му върху лицето си. "

Когато не се представя като Майкъл Джексън, той е нормален крайградски татко, който трябва да коси тревата и да сменя памперси. Той така и не успя да види Джаксън на живо, въпреки че имаше билети за едно от шоуто на концертната резиденция This Is It в Лондон през 2009 г. Джаксън почина на 25 юни 2009 г.

„Втори ред в мъртвата точка, от което бях супер развълнуван. Позиционирах се, за да хвана шапката “, каза той. „Това беше гадно, че никога не успях да го видя. Но успях да го срещна и той ми се обади. Почти приличаше на супергерой или нещо подобно. Сякаш Супермен наистина се е докоснал пред теб. "

Хората няма да скучаят в шоуто му, каза той.

„Не много хора освен баща ми ми казват, че е скучно. Той е толкова честен, аз го обичам “, каза той. „Опитваме се да ударим колкото се може повече светкавици за час и половина. Особено с добавянето на Дженифър Батен, вие получавате доста легитимен поглед върху това, което е правил 30 години, докато се забавляваше. "

Аз съм крал: Опитът на Майкъл Джексън

Кога: 19 октомври, 19 ч

Къде: Пиаца, 85 Executive Drive, Аврора

Билети: $ 22-$ 45

Информация: 630-978-2088; piazzaaurora.com

Кога: 19 октомври, 19 ч

Къде: Genesee Theatre, 203 N. Genesee St., Waukegan

Билети: $ 25- $ 99

Информация: 847-263-6300; geneseetheatre.com

Ани Алеман е репортер на свободна практика за News-Sun.


https://www.chicagotribune.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен