"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Астро портрет МАДОНА

 

Луиз Вероника Чиконе


















08.16.1958
Мичиган САЩ

МАДОНА е представител на зодия ЛЪВ. Роден лидер, активна, жизнена, въодушевена, оптимист, лъчезарна. Любов към музика и изкуство. Стремяща се към изява на чувства, амбиции, таланти и могъщество .

Силно ексцентрична, изпитва удоволствие да действа обратно на условностите в обществото. Не е в характера и да проявява търпимост и толерантност спрямо другите. Макар това да не е силната и страна, трябва да се научи да контролира жестокия си ентусиазъм и прекалено драматичния подход към живота.  Прекалено твърда и решителна, но податлива на ласкателството. Силна раздразнителна, много енергична и се налага на околните. Импулсивна, разточителна, но още по-често доста пресметлива .

Обича рисковете, склонност към авантюри. Силна като характер и физика, нуждае се от партньор, който да я следва стъпка по стъпка. Емоционално невъздържана. Диктува насоката на всички свои взаимоотношения. 

Много добър организатор, талант за общуване, анализ, сама създава кариера. Инстинктивно проумява благоприятните финансови възможности. Склонност да се занимава с бизнес, финанси, сделки, както и слабост към ценни и скъпи предмети. Притежава великолепен интелект, бързо и точно възприемане, животински инстинкт. Стремеж към натрупване на пари и богатства, без да се съобразява с някой или нещо. Може да се стигне до консенсус, но само ако тя го е наложила. Това вероятно се дължи на  нещастно детство и неразбирателство с властен родител.

Притежава страхотен нюх към бизнес и способност да обсебва другите хора, както и силно желание да променя техните ценности. Нервността и може да прерасне болест.

Поради своята импулсивност често ще губи средства. Ще има прояви на благотворителност. Проявява интерес към здраве, чистота и ред, диети, хигиена.  Творец, преизпълнена с емоции, добър актьор, ще се наслаждава на добър живот.

,
Вследствие на опознаването на вярата в Божественото  ще намери равновесието в себе си. Философска нагласа на ума, с интерес към даден вид религия, ще бъде повлияна от нови възгледи, дори такива, които в миналото е отхвърляла. Може изцяло да се отдаде на религия и божествени идеи.

Ще се научи да приема критиката на другите, в непринуденото приемане на алтернативи се крие нейното съзряване



МАЙКЪЛ за МАДОНА

Мадона   определи правилата още преди да излезем 
Аз "Няма да ходя в Дисниленд, чу ли ?  
Тя  Изключено е " .  
Аз казвам  - " Но аз не съм искал от теб да ходим в Дисниленд " .  
Тя  - " Отиваме на ресторант, а после на стриптийз бар " .  
Аз  - " Няма да ходя в стриптийз бар ". Да гледам мъже в женски дрехи! После тя разправяше грозни неща за мен в разни интервюта, а аз казах, че е гадна вещица, при положение че винаги съм се отнасял добре с нея. Нали ти споменах, че докато бяхме на масата в ресторанта и хапвахме, няколко деца дойдоха при нас: " .? Божичко, Майкъл Джексън и Мадона Може ли да ни дадете автографи "  
Тя каза  - " .. Махайте се оттук Оставете ни на спокойствие "  
Аз  - " ! Никога повече не говори на деца по този начин . "  
Тя  - " Млъквай " . 
Аз  - " Ти млъквай " . Ей така бяхме с нея. После излязохме пак, ходихме заедно на Оскарите.  Не е хубав човек .  Това е. Не е добър човек... Как би се почувствал, ако ти се обади по телефона и ти каже, ЧЕ Си Е пъхнала пръстите между краката си  
АЗ и казвам " О, Мадона, моля те " .  
Тя  - " Когато затворя телефона, искам от теб да започнеш да мастурбираш и да си мислиш за мен " . Ей такива неща говори. Наистина. Като я видя и ми казва " Ето този пръст използвах снощи . "  Дива жена, без задръжки.
Тя направи доста откачени неща и така свърши всичко. Знаех, че нямаме нищо общо помежду си. Но съм сигурен, че когато станеш родител, нещата се променят. Не знам тя колко се е променила. Сигурен съм, че сега е по-добър човек отпреди. Изобщо не я намирам за женствена (секси).  Женствеността идва от сърцето и от начина, по който се държиш.
Ш: Смяташ ли, че по-скромните жени са по-привлекателни точно поради тази причина?
М : Да. Не харесвам жени, които непрекъснато повтарят "Трябва да си оправя ноктите. Имам нужда от педикюр. Трябва да си направя маникюр". Много ми е неприятно това. Харесва ми, когато момичетата си падат малко мъжкарани, да се катерят по дървета, такива неща ... Това е много по-секси за мен.  Но най-много харесвам изискаността, класата. Класата е всичко ".


Z @ а

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен