"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



„АУРАТА НА МАЙКЪЛ ДЖАКСЪН БИЛА ЗАШЕМЕТЯВАЩА“


Певицата Тейлър Дейн бе избрана да отвори участие на Майкъл Джексън в турнето му „Bad“. „Мениджърът ми се обажда и те казват:„ Имате концерт и това е голяма работа “, спомня си тя.
„Това беше„ Лошото “турне, най-голямото турне в света. Напълнихме стадиони в цяла Европа. Това беше най-страшният, вълнуващ момент в живота ми ... Толкова се страхувах да изляза на сцената. Чувствах се, че ме хранят за лъвовете. Ревът на стадиона, тълпите просто оглушаваха. Беше като Колизеума. Просто усещаше, че ще бъдеш изяден жив. Говорим за 65 000 до 100 000 души в една стая. Това беше просто типична публика за Майкъл ... Феновете просто отпаднаха, измъчваха се. А енергията и вълнението, които Майкъл създаде зад кулисите, бяха невероятни. "
"Майкъл правеше две представления на седмица, ако имахме късмет. Бях на това екстравагантно хайверно турне със 150 автобуса в южната част на Франция, южната част на Испания - всяка страна в Европа. Имах хитовата песен в Европа:" Tell It To Сърцето ми. "Майкъл беше феномен. Гледайки го как се готви да излезе на сцената - когато излезе на сцената, той имаше целия този ритуал. Той щеше да има военни момчета зад кулисите и полицията - те бяха във военните екипи. Те скандираха и всички зад кулисите бяха amped. "
Дейн си спомня, че по време на турнето Франк ДиЛео, мениджър на Джаксън по това време, я дръпна настрана и спомена, че Джаксън е имал известни притеснения относно нейното влияние върху публиката. Дейн казва, че Джаксън му е казал: „Франк, не знам дали трябва да я задържиш. Чувствам, че тя изтощава аудиторията ми ”, казва тя, смеейки се. „Изтощавам публиката му! „Просто мисля, че изглеждат толкова изтощени, след като тя свърши“ - което означава, че се справям добре. “
Тя казва, че докато е на турне с Майкъл, в почивни дни ще се мотае с групата, Майкъл обаче не се смесва с групата или друг туристически екип, в почивни дни ... "Майкъл често беше в Монако или където и да е с крал или кралица или принц и всички ние в обиколката щяхме да бъдем оставени на себе си в Европа, просто да го вземем и да си прекараме чудесно. "
Тя казва: „Майкъл беше милостив към мен. И изключителен за гледане като артист, хипнотизиращият ефект на шоуто и аурата му върху хората. От огромното му обкръжение и целия екипаж, групата му, която беше резервна Шерил Кроу, до танцьорите и продукцията ... това беше пътуващ цирк и забавление. Бях новата сензация и Франк ДиЛео две години по-късно започна да управлява кариерата си от срещата по време на това турне. "
"Майкъл Джексън беше сила, най-големият артист. Той наистина трябваше да бъде най-големият и беше."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всичко за мен