"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Брайтън Маклър - "бог да благослови моя приятел, Майкъл Джаксън"



който е на снимката с майкъл, е актьорът брайтън маклър (днес на 29 години). едно прекрасно интервю с брайтън, който споделя спомените си за майкъл, неговите моменти с майкъл и неговия престой в невърленд.

брайтън се е срещнал с майкъл, когато е бил на 5 години. с рейвън simoné, той беше поканен да даде на майкъл художника на годината на наградите " цветнокожите " през 1993. г. той пя и в припева на " какво повече мога да дам " и се появи с други артисти на юнайтед ние на концерт с майкъл. той също се появи на сцената с майкъл по време на шоуто. брайтън също е поканен от майкъл да бъде представител на фондацията си световната фондация.

[от 3 до 7 години, брайтън играе ричи крауфорд в серията abc / cbs семейни въпроси. в момента играе девън хамилтън в романа на cbs младите и неспокойните. той участва в драмата с вампирски дневници по време на втория си сезон като лука мартин, магьосник. брайтън също така прави няколко гласови програми.] брайтън основава благотворителна организация през 1996 г.] наречена "radd ( запис на артисти, актьори и спортисти срещу шофиране пиян ) деца" и е говорител на много благотворителни организации.

интервюто

- как се срещна с майкъл?

брайтън ~ когато бях на 5 години и играх в " семейни въпроси срещнахме някой, който работеше за продуцента на филма, написах му писмо и родителите ми му го доставиха, за да видят дали може да мине при майкъл. казах му, че обичам музиката му.

- на 5 г ти фен ли си?

брайтън ~ точно преди ерата на говоренето, вече обичах всичко, което е свързано с майкъл джаксън. беше наистина необяснимо, но имах тази обич към него, като всички.

- очевидно си чул за него тогава!

брайтън ~ той ми написа писмо обратно! бях поканен да участвам в заснемането на едно от неговите музикални клипове, "ще бъдеш ли там" от на, мога да се срещна с него след неговото изпълнение и да се снимам с него. беше много кратко.

- кога го видя по-късно?

брайтън ~ няколко месеца по-късно бях поканен, рейвън simoné и аз, давайки му художника на годината награда на наградите цветнокожите. ние бяхме просто деца! родителите ми и аз успяхме да говорим с майкъл зад кулисите и той ни покани в дома си. първият път, когато отидох в ранчото на невърленд, бях придружаван от баща ми. прекарахме два дни там и някои членове на семейството на майкъл също бяха налице. станах приятел на двама по-млади братовчеди от него, малко по-голям от мен. и все пак днес са ми като братя след това, майкъл се свърза с мен по телефона и отидох в невърленд няколко пъти в годината с родителите ми. той отвори вратите на ранчото за всеки, който би взел за приятел. дори и когато той не беше там, бихме могли да прекараме известно време там. той беше най-щедрия човек, когото някога съм срещал.

- каква беше твоята стая? има тематични стаи, като " залата на цирка " или " космическия кораб на стаята?"

брайтън: никой от тях не е бил много нормален. къщата ви беше много проста и топла. не беше като музей или хотел. това беше стар стил, като голяма къща.

- q: коя беше любимата ти дейност в невърленд?

брайтън ~ имаше страхотен замък с четири кули, свързани с мостове. във всеки сезон имаше гигантски водни оръдия и беше страхотно да се стреля с тях винаги имаше музика и животни беше невероятно. и след това има неща, които ще вземем като гарантирано: имаше много пространство и то, когато прекосим портата, казахме: " уф, сега трябва да се върна

- q: кога беше последното ти посещение в невърленд?

брайтън ~ когато бях на 16 или 17, отидох в ранчото, когато той беше там с братовчедите си и крис тъкър, бях преди две седмици.

q: мислиш ли, че трябва да превърнем невърленд в публичен парк или, за разлика от това, трябва да остане частна собственост?

брайтън ~ иска ми се да е така, както когато отидох там. всяка седмица, майкъл дойде от болници с претъпкани автобуси на сериозно болни деца, деца с болести или които не можеха да правят нормални неща като да ходят в дисниленд, на панаири или паркове, за да прекарат деня там. пожелавам ти да продължиш да съхраниш това, което е направил и как е отворил за болни деца.

питали ли сте мнението му за музиката му?

брайтън ~ когато излезе айпода, аз имах такъв, а той никога не беше виждал такъв. той го намери много яко, а аз имах една от най-добрите ми песни. той чу и ми даде страхотен съвет. той винаги го правеше с всичко, което направих по телевизията и музиката, но също така беше нетърпелив да се увери, че живея неща, които децата трябва да живеят. той осъзна, че съм напълно щастлив да направя това, което направих, но той искаше да се възползвам от това да бъда дете.

кой е любимият ти спомен за майкъл?

брайтън ~ има две, които никога няма да забравя. първата е, когато ме помоли да пея в една песен, която е написал за жертвите на септември 11 с майкъл, там е селин дион, n ' синхрон, ъшър, марая кери и детето на дестини. всички тези други музиканти и той ме помоли да се присъединя към припева. трябваше да отида във вашингтон, за да пея с него и всички останали артисти. бъди на сцената с него и пей с него в едно и също нещо като опит, който никога няма да забравя. другият опит беше, когато отидох в невърленд една вечер и бяхме будни. всички си лягат, а ние седяхме на столовете пред огромната камина, а ние току-що говорихме и споделяме истории.

- къде бяхте, когато чухте за смъртта му?

брайтън ~ бях си у дома и нямах представа какво се случва. баща ми ми се обади и ми каза да пусна телевизора. видях новините и по това време, не ми отне известно време, за да осъзная, че е вярно, че получих обаждания изгубени и sms на хора, които знаеха колко близо бях до него.

- кога беше последният ти контакт с майкъл?

брайтън ~ последният път, когато говорих с него, беше точно преди основното изпитание, което той почина преди няколко години. през предходната година видях и прекарах известно време с него.

какво мислите за всички тези откачени истории, които се появяват след смъртта ви? брайтън ~ надявам се хората да се опитат да разберат как е бил животът ти. надявам се хората да излязат, за да му дадем малко спокойствие сега се случи, след като говорих с него по телефона и той щеше да експлодира в сълзи, защото не разбра защо хората се отнасят с него, както се отнасят с него. вярвам, че в крайна сметка, той е разбрал перфектно каква е била цената, за да си плати за това, което е бил.

- ако трябваше да сума майкъл, какво щеше да кажеш?

брайтън ~ въз основа на това, което съм преживял, наистина е пример как искам да се сблъска с много прониквания в личния си живот и трудности в такъв страхотен мащаб... невероятно е какво могат да кажат хората за някого, когото дори не знаят. да, знам. и все пак, той все още беше някой щедър, безкористен и добродушен. това, което искам хората да осъзнаят е, че въпреки всички странни истории, шеги, на, медиен цирк и таблоидите, той все още беше добър човек.

2009 на официалния уебсайт на брайтън, той остави съобщение, за да почете майкъл ~ " бог да благослови моя приятел майкъл джаксън. не мога да започна, той беше страхотно присъствие за мен и семейството ми. любовта му, уважението му, авторитета му и добротата му бяха наистина изненадващи. майкъл, липсваш ми и ще те обичам завинаги. благодаря ти за някои от най-хубавите моменти в живота ми ~

източник: http://www.tumblr.com/search/bryton+mcclure

#MJBrasilForeverMichael #MJInnocent #MuteOprah
#MichaelJacksonMemórias #MJ #MichaelJackson 💖

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен