"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Запознайте се с основателя ...

ЧЕТВЪРТЪК, 29 МАРТ 2018 Г.


За втората ни черта да отпразнуваме 20-годишнината на MJWN, имаме сесия с Q & A с основателя на MJWN - Adrian Grant, която се надяваме да се насладите.

Защо започнахте MJWN?


Започнах списание "Off the Wall" през 1988 г., преди интернет бум, и спрях да публикувам в края на 1993 г. Преди да стартирам MJWN, започнах списание "King", управлявана от бившия редактор на "Off the Wall" Глория Хейдок. Тя свърши страхотна работа с "крал", но през 1998 г. реших, че е време да разгледаме онлайн пазара с нов специален екип начело с Джейн Рос. Това видях старта на MJWN - Световната мрежа на Майкъл Джексън.

Всички знаем, че Майкъл оценява феновете си, но смятате ли, че Майкъл оценява своите фен клубове? Ако е така, моля, можете да дадете пример.

Майкъл абсолютно обожава фен клубовете си и е причината, поради която ми е даден толкова голям достъп до неговия свят през годините. Майкъл (и Боб Джоунс, тогава вицепрезидент на MJJ Communications) знаеха, че моето списание "Off the Wall" е гласът на феновете и чрез него Майкъл може да обръща обрат и да благодари за цялата подкрепа, която са му дали.

Майкъл често е дарявал награди като подписани фудори или дори екскурзии до Neverland, за да могат феновете му да спечелят от списанието или от дните на MJ. И ще изпрати свои лични видео екипи, за да запише ежегодните тържества, за да може да види фенове да се обличат като него, да танцуват и да пеят песните си. Той обичаше това!

Какво е най-доброто и най-лошото нещо за управлението на клуба?


Най-хубавото в управлението на клуба и списанието беше, че правя нещо, което обичам. Това беше моята страст и беше за любимия ми художник Майкъл Джаксън. Чувствах се привилегирована да мога да свържа феновете си един с друг (във време преди социалните медии). Това беше страхотно място за приятелство, някои от които за мен са отдавнашни до този момент, а за други дори са цъфнали в брак и деца.

Разбира се, още едно голямо нещо за мен тогава беше достъпът, който ми даде на Майкъл. Това не е причината да започна фен клуб и никога не съм мислил, че ще се срещна с Майкъл, когато за пръв път започнах през 1988, но отворих вратите и бях много привилегирован, когато Майкъл ми даде толкова голям достъп до живота си както на и извън сцената.

Бих казал, че най-лошото е, че след известно време тичането на клуба беше очакванията. Винаги се опитвах да подобря и по-добре това, което създавахме и предлагахме на феновете, а понякога просто не беше възможно. След това "Off The Wall" стана голям бизнес, като в един момент имаше 25 000 копия в магазини в Обединеното кралство и абонати в 47 различни държави. С тази администрация стана по-трудно, но и икономическата реалност. Печатните списания бяха скъпи и затова имаше търговски баланс, който трябваше да бъде постигнат.

С течение на годините все повече фен клубове на Майкъл Джексън стартираха и мисля, че в някои квартали имаше нездравословна конкуренция между някои и ревност в други. Имаше няколко, които го направиха само за любовта на Майкъл, и беше добре да се види на международно ниво, фенове в различни страни създават клубове и събития за собствените си територии.

През всичките ти години, в които участваш във фен клубове, кое е най-странното нещо, което ти се е случило.


За съжаление стар съм и паметта ми не е толкова голяма! Но имаше много, много странни неща, които се случиха и никога няма да ме напуснат. Спомням си деня, когато летях в Лос Анджелис през ноември 1991 г. Трябваше да се срещна с Майкъл зад кулисите на десетата годишнина на MTV. Но скоро след като полетът ми напусна Хийтроу, докато седях в задната част на самолета, погледнах към прозореца и видях, че двигателят запали огън! Заклех се високо и капитанът каза на всички да не се паникьосват, тъй като самолетът имаше още три добри двигателя! Пътниците обаче все още се притесняваха. За щастие самолетът направи безопасно кацане в Хийтроу. Но довечера нямаше друг полет до Лос Анджелис, което означаваше, че ще пропусна изложението за годишнина на MTV. За щастие бях изпратила наградата за благодарност за Майкъл от феновете на LA преди няколко дни и се грижеше за него от MJJ Productions. Така че аз аранжирахме нашата писателка в Лос Анджелис, Янис Да Силва, да отиде на шоуто и тя имаше вечерта на цял живот, когато тя представи наградата на Майкъл.


Липсваш ли да се забъркваш директно с феновете на Майкъл?


Не пропускайте да управлявате фен клуба или списанието. Джейн и нейният екип правят много по-добра работа. Аз съм просто щастлив, че успях да направя пионер в редица фен-водени проекти, които приближаваха фенове до Майкъл и създадоха връзка между нас по целия свят. Все още имам няколко фенове, които идват при мен днес и казват, че са чели "Извън стената", когато са били деца, или отиват в Дни на MJ и това ме прави горд.

И сега, с "Thriller Live", се свързвам с феновете на Майкъл на различно ниво в много различни страни. Това наистина е моят живот и чувствам, че Майкъл все още е с нас всеки ден чрез неговия дух и музика.

Смятате ли, че има бъдеще за фен клубовете?


Абсолютно MJWN е доказателство за това. Сега може да е всичко чрез интернет, но преместването на MJWN онлайн се оказа най-добрият начин да се поддържат връзките на феновете на Майкъл, тъй като има толкова огромно следване. Много по-голяма, отколкото през 90-те години.

И красивото нещо е, че има цяла нова генерация от фенове на Майкъл Джексън, които се появяват. Виждам деца на 5-годишна възраст, които посещават "Трилър на живо", облечени в пълна костюма, и те стават фенове, като виждат клиповете на Майкъл в YouTube или слушат родителите си да свирят музиката му. Популярността и релевантността на Майкъл е все още огромна и той е повлиял толкова много от артистите, които са в класациите днес, от Beyonce и Lady Gaga до Justin Beiber, Ne-Yo и Joe Jonas, които наскоро са заснели музикален видеоклип с "Трилър" Live "танцьори.



Вие също сте основателят на MJ Days с Michael присъстващ на MJ Ден 10. Каква е вашата най-приятна памет за този ден?

Очевидно това щеше да бъде, когато Майкъл присъства на десетото годишно тържество на 7 март 2001 г. Какъв опит за всички негови фенове и всички, които са ангажирани с управлението на клуба. Преди няколко дни имах голяма паническа атака, когато чух, че Майкъл е счупил кости в крака си. Мислех, че ще отмени пътуването му до Англия и че ще трябва да отлагам деня, но за щастие той все още дойде на патерици и абсолютно обичаше събитието. Когато той дойде на сцената, феновете станаха диви, шумът беше оглушителен и видях, че Майкъл разговаря директно с феновете, които от самото начало са купили "Off The Wall" и са били членове на фен клуба, беше сюрреализъм. Тогава, когато Майкъл проговори и дори ме поздрави, знаех, че пътувах (с много възходи и падения),



Какво е най-смешното нещо, което ти се случи по време на среща с Майкъл?


Отново има редица истории, които мога да кажа, особено когато Майкъл беше толкова голямо дете на сърце и това, което си спомням най-много, е неговата усмивка и смях. Първият път, когато Майкъл ме показа за Невърленд, беше нещо специално. Влязохме в танцовото му студио до театъра и аз се шегувах с Майкъл, че мога да му покажа някои танцови движения. Той просто завъртя очи и се засмя, сякаш "сигурен"!

И тогава, по един повод, бях фен, за да се запозная с Майкъл зад кулисите на един от концертите му, но тя буквално хипервартираше с вълнение, до степен на безумие и сигурност, мислейки, че това е риск за Майкъл, така че трябваше да напусне ! Това въобще не беше смешно, но се чувствах изключително тъжен за този фен, който толкова мечтая за този миг. За щастие тя в крайна сметка се запознава с Майкъл с емоциите си под контрол!

Имате ли любим момент на Майкъл, който бихте могли да споделите с нас?


Любимият ми миг беше първият път, когато се запознах с Майкъл през март 1990 г. в Record One Studios в Лос Анджелис и е история, която съм споделила много пъти. Но имаше няколко пъти, когато срещнах Майкъл, и само двамата разговаряхме небрежно. Едно такова време е в Hit Factory, Ню Йорк през 1994 г., когато записва албума "HIStory". Бях с Майкъл в личния си кабинет и той просто ме питаше за живота ми в Англия. Винаги е бил много любознателен, дори се чудеше къде се справих с косата си, тъй като в 90-те години на миналия век непрекъснато се променяше стилът. Да имам това време с Майкъл, когато беше спокоен и отворен, бяха любимите ми.

В противоположната посока беше невероятно да си част от антуража и да го следваш на различни пътувания в лимузини. Едно време бях на езда с Майкъл в лимузината си и имаше стотици фенове, които чукаха на прозореца си. Имахме полицейски ескорт и видях живота му отвътре навън, "гледайки през прозорците" (съжалявам, че извинявам думата!)

"Thriller Live" е фантастичен успех. Имате ли допълнителни планове за шоуто?


Сега сме на десетата си година в театъра "Лирик" и наскоро станахме 14-ият най-дълъг музикален инструмент в Уест Енд. Но винаги съм мислил с каталога на Майкъл и с наследството, че продукцията може да тича и да работи. Музиката му, като Queen's и Abba's (която ми даде вдъхновението да създам шоу) е много театрална и песни като "Beat It", "Smooth Criminal" и разбира се "Thriller", се поддават перфектно на сцената.

Винаги се стремим да подобрим шоуто или да преоткрием части с нови песни. Той работи за 2 часа и 20 минути, но лесно може да бъде три или четири часа, ако включим всички хитове, които Майкъл имаше. Има няколко промени, надявам се, че можем да приложим тази година, но имаме един невероятен екип от Гари Лойд, режисьор и хореограф, до Джон Махър, нашият музикален надзорник, който работи щателно с певците, за да се увери, че те доставят песни с всяка утайка от подробности и качество, които Майкъл направи толкова добре. Това не означава, че гледаме да наподобяваме Майкъл, но е важно нашият глас да е на най-доброто представяне - 8 показва седмица, защото всяка вечер нова публика го вижда за пръв път.

Бяхме в повече от 33 страни и играхме на над 4,5 милиона души, но се надявам един ден да донесем шоуто на Съединените щати, тъй като знам, че там има фенове, които биха искали да го видят там.

Каква реалност телевизионното шоу бихте посъветвали Майкъл да гледа и защо?


За да бъда честен, не гледам много реални телевизии, така че няма да може да му препоръча много и не би искал. Чудя се какво щеше да направи от Деня на таланта днес. Дали щеше някога да се представи на шоу като "American Idol" или "The X-Factor"?

Имаме много от състезателите от тези шоута, които след това прослушват за "Thriller Live". Едно нещо, което мога да кажа е, че дори и да пеете, това е напълно ново ниво, което е в състояние да пее песен на Майкъл Джексън добре и последователно, така че представянето на шоуто е много трудно.

Коя песен на Майкъл намираш, че пееш най-много?


Ммм, толкова много ... В "Трилър на живо" любимите ми песни, които пея дълго, са "Вземи на пода", "Човек в огледалото" и "Земя песен". Любимият ми албум е "Off The Wall", последван от "Thriller". Друга песен, която обичам да свиря много силно, когато съм у дома, е "PYT"!

Ако трябваше да танцуваш, за да получиш това, за което винаги си мечтал ... би ли избрал да направи танц Майкъл?


Ако трябваше да танцувам, за да получа това, за което винаги съм мечтал, мисля, че ще мечтая много дълго време, защото мисля, че моите танцови умения бяха оставени в 80-те заедно с бедрата ми. Аз съм доста добър в лунната вечер, стига да е в кухнята ми, никой да не гледа и аз нося прекрасни чифтове дебели чорапи!

Благодаря ви Adrian - Чрез собствената си фъндъм, отдаденост и работа сте ни предоставили една врата в един свят, за който повечето хора са мечтали и както си казахте, ние всички сме направили много приятели по пътя. Нищо от това не би било възможно без теб и със сигурност няма да бъде мястото, където сме днес, празнувайки 20-годишнината ни, без вашата помощ и напътствие. Ти си удивителен!

За повече информация или за да резервирате билети, за да видите "Thriller Live", посетете техния уебсайт .

Източник: MJWN

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен