"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***ПОСЛЕДНОТО ИНТЕРВЮ, ПРЕДОСТАВЕНО ОТ MICHAEL JACKSON (2008)


Заслужава да се чете


Чък Дъкота: Вие несъмнено сте най-великият художник, който някога е живял. Гледайки назад, мислили ли си някога, че ще станеш цар на попа?

MJ: (Смее се) Уау. Много ви благодаря, колко хубаво ви казвате това. Мисля, че е запознат с всичко в Трилър. Като дете не разбирах нищо. Джоузеф ни даваше чекове всяка седмица, щях да бъда на единадесет или дванайсет и много пари, но това, което наистина исках, беше приятел и дъвка. Наистина ви казвам, когато бях дете, аз просто исках да бъда момче, нищо повече.

CD: И как да разбереш в "Трилър", как е това?

MJ: Много хора не знаят, но Трилър е Мое. Имах го в главата си, откакто бяхме на две или три сутринта, когато бяхме деца. Тъй като не можех да свиря с други деца, останах късно и написах стихове и разкази. Обичах да фантазирам, много беше продукт на мечтите, на неща, които наистина исках. Запишете всичко, което съм написал, а когато направихме Трилър, взех много от това и го приспособих към албума, за който съм много горд. Трилърът беше творчески мой, аз се влюбих в музиката, защото за пръв път мога да изразя емоциите си и ако наистина слушате албума, разбирате, че всичко идва от душата.

CD: Вие сте кралят на сцената от първия ден. Беше вродено, имаше го и ти го показа. Съжалявате ли нещо?

MJ: Благодаря за комплиментите. Това е страхотно, онзи ден, когато разговарях с приятел, за миналото и мисля, че ако мога да променя нещо, би било сериозно да бъде само дете за известно време. Излязох и влязох в студиото, и като видях децата да играят, ме накара да искам да бъда един от тях. Бих дал всичко, за да сменя местата за известно време.

CD: Майкъл, твоят живот беше през медиите. От костите на слона човек до извънземни бебета. Как се справяте с тях?

MJ: (смее се) Онази с костите е част от първите десет. Винаги съм казвал, че колкото по-голяма е звездата, толкова по-голяма е целта. Не казвам, че съм по-добър от всеки друг, но по начина, по който живея, какво имам и това го кара да изглежда, че може да измисли нещо и толкова дълго, колкото казват, че МАЙКЪЛ ДЖЪКСОН ще продаде. Това, което мога да кажа, е, че това е боклук. Това е, което е и искам да знаете, че ако купувате боклуци, ще запълнете джобовете на тези хора и това ме боли. Аз съм човешко същество, а не феномен, или Вако Джако. Само човек, който иска да вдигне децата си и да живее в мир.

CD: Нека да поговорим за 90-те. Бяхте много успешни през това десетилетие, но пресата не го разпознава. Продадохте милиони албуми, имахте много хитове и се чудя дали това ви кара да отнеме толкова време, за да пуснете музика?

MJ: Без съмнение. Това ме дразни толкова много, че пресата казва, че тези дискове са неуспехи. Продадоха милиони, звучаха много, но не изглеждаше достатъчно. Исках да се съсредоточи върху някои аспекти правят всичко въз основа на новини, когато им даваше да говорят верни неща, но това не е едно и също, изглежда, че всичко, което направих, той трябваше да други цели.

CD: Имате ли планове за нова музика или нова обиколка?

М. А.: Казвам ви нещо, което може да не повярвате (смее се). Имам стотици песни, където работя за нов проект. Когато съм в студиото, пея, докато не мога, защото пиша през цялото време. Мисля, че ритъмите, танците, през цялото време, но хората не знаят тази страна на мен. Искам да направя нов албум, но искам да го направя добре. Искам да преодолея Трилър, знам, че мога. Говорим за концерти, но засега не мога да кажа много.

CD: Колко усилие поставяте в нов албум?

MJ: (Смях) Много работа. Аз не съм един от онези, които казват, че правим разходка и аз се съгласявам с някой, който да го направи, дори ако това е само за MTV, с моите братя или сами. Планирам всеки детайл и ми отнема години. Ето защо не го правя толкова често (смях)

CD: Говорейки за MTV, как се чувствате като знаете, че вие ​​сте единственият, който счупи всички бариери и го превърна в това, което е днес?

MJ: Казват, че имитацията е най-добрият начин да се покаже възхищение, а някои от тях просто не могат да го направят (Смях). Чък, не слагай това. Хората ще се ядосат (Смях). Аз се шегувам. Мисля, че едно от постиженията, които ми дава най-гордост, е, че има хора, които следват стъпките ми и ги отвеждат на нови места. Понякога мисля, че щеше да се случи без Трилър. Знам какво означава за света и музиката, а понякога мисля, че щеше да се случи без Трилър.

CD: Винаги се връщате в Трилър. По мое мнение сте извършили огромни произведения на изкуството. Защо използваш Трилър като пример?

MJ: Големият въпрос. Предполагам, че е мое. За първи път бях напълно контролиран от началото до края и успях да извадя всички неща, които бях обикалял през целия си живот (Смях). Сега хората ще мислят, че чувам гласове (Смях). Това е началото на кариерата на Майкъл Джексън. Предишните са добри, гордо, но мнозина поставиха ръцете си, а Трилър беше само моя, проправи пътя, по който трябва да ми върви музиката. Това е като карта, която съм следвала оттогава.

CD: Какво е любимата песен на Майкъл Джексън?

MJ: Господи. Това е като въпросът. Това става все по-трудно, докато вървим напред. Много от тях са специални. Всяка песен представлява нещо специално, от благотворителност, от отношения, от световен мир, не мога да избера, защото всички идват от душата. Те не са само писмени думи, които се римуват.

CD: Нека да говорим за благотворителност, имате рекорда на Гинес за най-благотворителния художник в света.

MJ: Да. Добре е Децата ми ми казаха на другия ден, че ще получим рекорда за ядене на по-пържено пиле. Майка ми вдъхна в мен благотворителното същество от съвсем млада възраст. Още нарасна и ме убеждаваше, че трябва да направя това като вярващ. Ненавиждам да виждам страдание, хора в нужда и ако Бог ми даде дар, трябва да го използвам отговорно и да се върна също. Ще го направя, докато нямам какво повече да дам или когато "господарят" ме нарича.

CD: Подобни ли сте и с феновете?

MJ: Обичам феновете си. Наистина. И ако можех да знам всеки един от тях бих искал. Когато видя, че други знаменитости се оплакват от феновете си, ме ядосва. Така че, ако мога да им дам най-малко 2 минути от мое време, си струва. Аз живея за тях и аз ще умра с тях.

CD: Как ти е типичен ден?

MJ: Отегчен. След като посети чужденците (Смях) Сега виждам, че пишат това. Започвам деня в 6.30 или 7, къпем се, вдигам момчетата, закусваме. Подготвям това, което искат, а след това имам срещи или чета, докато играят, имаме обяд и след това продължаваме да свирим. Приготвяме се за вечеря, а късно, пазаруваме или нещо забавно за тях. След това ги обвивам, чета им история и след това проверявам имейли и подобни неща. Нормален картоф.

CD: Какво е това, което светът трябва да знае за Майкъл Джексън?

MJ: Не вярвайте на това, което четете. Искам феновете ми да знаят, че не съм завършил, не хвърляйте кърпата и ще се върна по-голям от всякога. Дължа им на тях, на мен и на моите деца. Искам да видят какво може да бъде техният баща, да не четат какво може да направи и какво трябва да страдат през последните 20 години.

CD: Как те промениха децата ти?

MJ: (въздишка) О, уау. Всичко. Винаги съм искала деца и се чувствам благословена, че имам любов около мен и ще направя невъзможното, за да обичат света и да не се развалят. Искам да видите света с удивление и без страх да постигнете цели и да живеете пълноценно, аз винаги ще бъда до вас. Целта на моя живот са моите деца. По дяволите, страданието и самотата ме докараха до тях.
www.facebook.com/ELEJERCITODELREYDELPOP

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен