"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Дневникът на Татяна Thumbtzen


'' Аз се чудех дали да всъщност го целуне. Знаех, че публиката ще го обичам. ''

През 1987 г. аз подписаха договор за създаването на нова агенция, както е известно в момента. Джули, моят агент ме изпрати чек за Майкъл Джексън видео, "Пътят You Make Me Feel". Въпреки това, те не ми беше говорил, че ще бъде селекцията. Но аз го намерих по-късно, с двеста надежда актриси, които ще бъдат тествани.

Когато ми се обадиха, казаха, че аз трябваше да ходи и да се покаже малко чар. Сцената се проведе на улица в опасната зона. Много хора започват да злоупотребяват с характера аз трябва да играя, казвайки неща като "Хей скъпа, как си?". По стечение на обстоятелствата, едно и също нещо се е случило с мен по пътя към студиото. Някои момчета ми беше пял на улицата, и мога да кажа, че бях готов. Тичах на сцената няколко пъти, и моя тест е бил заснет. Дни по-късно, аз бях отново тествани, с много кратък рокля. Това е, когато най-накрая се научих, че видеото ще бъде с Майкъл Джексън. Заведоха ме в една стая с хореограф видео, Винс Патерсън. Майкъл беше там, но бях прекалено срамежлив, дори да го погледне. Патерсън ми каза да направи някои движения, които направиха перфектно.

Накрая погледна Майкъл. Той седеше с червена риза, разклащане на музиката, с красива усмивка. Видях го да се обърне към човека до него и да кажа нещо. По-късно открих с Дейвид банки, един от хората, които са написали "сценария", което Майкъл е казал: "Това е момичето. Останалите са екстри. "

Никога няма да забравя, когато агентът ми ми се обади, за да предупреди, че ролята е мое. Плаках толкова много, че всички от Холивуд трябва да са ме чули. Тя е толкова голямо за мен. Усетих, че кариерата ми най-накрая ще се свали.

Записът е продължило пет дни, а последният , който е посветен само за вземане на сцени в близост до мен. На втория ден, на леда между мен и Майкъл е бил счупен. Това се случи в средата на една сцена, в която той ме преследва, и аз щях да тичам към счупена кола на улицата. Моята рокля е толкова здраво, че трябва да ме превърне от колата. По време на контакт, когато отидох да се обърнеш, моята висок ток обувка бе завинтена, и не можех да се измъкнем. Майкъл сложи ръка на прасеца и след това върху бедрото ми да ме дръпне.

Имам малко развълнуван със ситуацията и са изгубили контрол над ситуацията. Аз паднах от колата и се стигна до падане на задника му. Поетапно да се смее, когато се опита да го изчистите. После погледна към очите на другия. След това, приятелска и топла връзка започна да се случва между нас ...

Тъй като ние чакахме на снимачната площадка, в дните след тази сцена, Майкъл започна да ми задават въпроси за живота ми. От известно време той ме пее, ми ми каза, че се качи по невероятен начин. Аз казах: "Е, аз ходя нормално." Той ме погледна и се засмя: "Не, ти ходи много секси начин."

Не след дълго производството на видео свърши, каскадьор, Майкъл, Крейг, който е станал мой приятел, ми се обади и каза: "Това е ... Майкъл говори за теб през цялото време. Той ме попита как си и каза да ти кажа "здрасти". Мисля, че той наистина те харесва. Той говори за начина, по който са красиви, сладки, каквито сте. "

Крейг ми предложи да ходим на гости на снимачната площадка на друг видеоклип, че Майкъл прави. Мислех, че е добра идея, така че Крейг поискал разрешение за Майкъл, както и няколко дни по-късно бях поканен да отиде на снимачната площадка. Беше много приятно да бъда там и да видим Майкъл отново. Той ми показа около снимачната площадка, а след това гледах записа и отиде да яде нещо с него и мениджъра му в ремаркето. В края на деня, аз осъзнах, че не са имали закарам вкъщи. Току-що се е преместил в Ню Йорк и все още не е разгледан. Таксито в студиото е да струва повече от очакваното, и не разполагат с достатъчно пари, за да се завърнат у дома. Крейг ми каза да попитам за разходка с Майкъл.

Бях твърде срамежлива, за да говоря с него директно, и обясни, моята ситуация да Мико Брандо, син на Марлон Брандо и дясна ръка на Майкъл. Попитах го дали може да ми заеме малко пари или ми се вози. Мико каза, че ще се направи с Майкъл, но откри, че не е имал проблем в даването ме вози в лимузината. Минути по-късно бях на път за вкъщи, който седеше до Майкъл в мерцедеса му, с Мико към. Отначало Майкъл изглеждаше нервен, като дете. Ние говорихме основно за нашите семейства. Ние сме достигнали точката на задържане ръце. Когато се прибрах у дома, аз му благодарих и каза, че се надява да го видя отново. И той каза: "О, вие ще видите, да."
Малко по-късно, аз бях нает да работи с Майкъл на Bad Tour, да се направи от страна на видео на живо в Канзас Сити и Ню Йорк.
Ако тя работи, няма да има повече представления в други градове по време на турнето. Разбира се, аз бях очарован от работата с Майкъл отново.

Направихме представленията в Канзас Сити и тогава стигаме до Ню Йорк, където да има три дни в Медисън Скуеър Гардън. Имах идея за края на изпълнението, мислех, че ще го подобри. След горещото и интензивно преследване на Майкъл, всичко, което той направи в края беше да ме прегърне. Като че ли това не ви е достатъчно, оставяйки публиката разочаровани. Хората идват при мен и ми говори: "Ако Майкъл е толкова влюбен в момичето, защото той просто я прегръща в края".

Исках да обсъдят проблема с Майкъл и го попита дали той ще се оправи, ако това го целуне, вместо просто да го прегърне. Но всичко това беше така втурнаха, че не можеше да види или да говоря с него, освен когато бяхме на сцената. След това, през втората нощ на шоуто в края на прегръдката, аз се изправи и му даде една малка целувка по неговите buchechas. Публиката пощуря, Майкъл се изненада и се усмихна. В крайна сметка, нищо повече казаното от помощниците му да не е рутинна "страхотно шоу!".

На следващия ден беше последният набран за мен да направя изпълнението, и се обадих на секретарката на Майкъл и попитах дали мога да говоря с него. Тя ми даде номера си, но ми каза да не останат твърде дълго на телефона, защото той е много уморен. Обадих му се и му благодари за възможността да работя с него. Аз също казах, че се надява малкото ми целувка не е оставил ядосан. Майкъл ме увери, че всичко е наред. "Мога да отида малко по-нататък, тази вечер?" Попитах го. "Да, разбира се, би било твърде много", каза той. Благодарих му отново и затвори.

Бях много нервен на финалната вечер, по времето, когато аз отидох на сцената. Чудех се дали да всъщност го целуне. Знаех, че публиката ще го обичам. Но аз бях останал с впечатлението, както на времето прекарано с Майкъл, а също и на хората, които са работили с него в производството, той е влюбен в мен. Можех да видя от нашите погледи, нашите жестове, нашите прегръдки, сладките малки неща, които той каза или направи.

Когато в края на номера, аз се изправих пред него. Ръцете ми бяха на врата си и погледнах право в очите му. Той имаше, които изглеждат много секси върху лицето й. Той прехапа устни. Бутнах към него и той сложи двете си ръце на кръста ми. Ние прегърна, после целуна по устата. Публиката подивя. Аз се оттегля от сцената и Майкъл отиде да пее и се смее, с много повече живот в гласа си, както бях чувал.

Когато отидох зад кулисите, всички танцьори ме поздравиха, говорейки като шоуто беше страхотно и като Майкъл изглеждаше да са щастливи. Обичах чудесно въздействие, което шоуто имаше. За мен това е много повече от представяне. Аз наистина го харесвах, а аз знаех, че той ме харесва, също. Усетих, че има нещо между нас.

Когато се върнахме в хотела, Джон Дрейпър, на "турне мениджър" дойде при мен и ме придружава да плати сметката на хотела. Докато бяхме на рецепцията, Мико Брандо дойде от нищото и започна да крещи гърлото му фон: "Как смееш да направи това с Майкъл?" Той извика. "Кучка, вашата п ... кучка, какво направи? Как можете да се възползвате от него като че пред всички тези хора? ". Той продължи да говори, очевидно без да има представа, че Майкъл и аз се е съгласил всичко предварително. Беше толкова невежи.

мениджър на Майкъл, Франк Дилео, приет от. След всяко шоу, той дойде да ми даде потупване по рамото, което се изисква да се говори за това как шоуто беше добро. Тази нощ той не ми каза нищо, а вместо това ми даде по-тъмен поглед, който някога съм виждал. Аз все още нямам идея защо го направих всичко да е толкова ужасно, но това беше в края на обиколката за мен. Аз не се нарича, когато Bad Tour следвана за останалата част от градовете. В Шерил Кроу [който е бек вокал] взе моето място.

Оставих и извика много - да пропусне възможността и пропусна Майкъл. Майка му, Катрин, не разбира какво се е случило. По-късно тя ме покани в дома на Джексън в Encino, и говорихме много. Тя ми каза, че когато ги записвахме
видео, Мишел я беше попитал какво да прави с мен. Беше казал колко много ми хареса и че е бил влюбиш в мен. Тя му казала, да изразят себе си, за да разкаже повече за чувствата си.

Той никога не ми каза нещо подобно, въпреки че други хора, които rodiavam - телохранители, секретари, производители - са ми казвали. Единственото обяснение, което мога да измисля е, че Майкъл предприемачи могат да ме разглеждат като заплаха. The Bad Tour беше един от повече промоции които са били успешни в кариерата си, а хората, които са работили с него не искат да я рушат - особено чрез връзка с момиче, те едва ли е знаел.

Може би те помислих, че беше като луд фен, представял е суперзвезда любовник. Майкъл беше направил клипа "Dirty Diana" с подобна история. За мен, обаче, чувствата винаги са били взаимни. Чувствах се много добре с него. Може би, прекалено, аз бях невинен, или са излъгани твърде много за нещата, които са се случили между мен и Майкъл. Дори и ако това се случи, аз винаги се държеше по съвсем професионален начин. За съжаление, това е Обиколката на прощална имаше ужасни последици за мен психологически, така и в професионален план. Надявам се някой ден да бъде в състояние да напусне този опит зад гърба си и да продължи, но в продължение на години той ме преследва. Това със сигурност показва как "шоу бизнеса", парите и алчността може напълно отделни двама души, които са много любители.

"Това е всичко за начина, по който се чувствам.
Бог да ви благослови "

Татяна Thumbtzen
Модел и актриса присъства на късометражния филм '' The Way You Make Me Feel ''

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен