"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* КАК МАЙКЪЛ ДЖЕКСЪН СЕ ПРЕБОЯДИСАХА ЗА ПЪРВИЯ СИ СОЛОВ АЛБУМ


04 ФЕВРУАРИ 2017


Беше 1979 г. и Майкъл Джексън е на кръстопът. динамичен вокалист The за The Jacksons беше само на 21 години, но въпреки това той вече беше Motown-подправена звезда с 10 години професионален запис / извършване на опит под колана си. Но Джексън иска повече от това просто да стане звезда. Жадуваше за звезда, а на собствените си отношение по това. Към целта си на проливането си teenybopper изображение, Jackson партнира с легендарния продуцент Куинси Джоунс, за да запише грим или прекъсването солов албум, озаглавен разстояние от стената. The LP ще разполагат с три оригинални композиции, че Джексън се надяваха да го спечелят влизане в пантеона на челно място заема R & B певица / композитори, включително Джеймс Браун, Стиви Уондър, Марвин Гей и Слай Стоун. След като картите свежа музикална посока за себе си, само едно нещо остава нерешен - той се нуждае от един образ, който ще сигнализира новопридобитата си зрялост на света.

Сега чества като един от най-великите албуми на всички времена, разстояние от стената е продала над 8 милиона копия в САЩ сам. The LP направи Jackson първия соло артист да има четири сингъла от един и същи връх албум в топ 10 на Billboard Hot 100 диаграма. Сингълът не спират 'Til че получавате достатъчно задържа певицата първата си награда Грами за най-добър мъжки R & B вокално изпълнение. В черно-бял стил на корицата на разстояние от стената спомогна за квантов скок на Джаксън за звезда. Певицата заети стила за революционни неговите музикални клипове, включително Не спирай "Тил че получавате достатъчно и Billie Jean, както и за окончателно си Motown 25 телевизионни производителност. Във всички, Джаксън ще се включи в стила на целостта на соловата си кариера, до смъртта си през юни 2009 г..

Това, което следва е по устна история за това как Джексън се присъедини с брандинг специалист / творчески директор Майк Солсбъри и фотограф Стивън Харви да зачене и да се създаде обложката на албума на разстояние от стената. Облеченият със смокинг изображението намислиха даде Jackson един емблематичен вид, че подсъзнателно ще свърже певицата да се люлее от ерата на легенди като Франк Синатра и Джийн Кели, като помага Джексън стане рекорден художник оправдано в себе си обявяване "Краля на попа".
Mike Salisbury: До този момент [1979], бях маркови Rolling Stone , и съм бил творчески директор в три или четири рекламни агенции, както и на Warner Bros. Records. Но никога не бях маркови човек. Това се промени, след като видях Майкъл в The Wiz . Бях впечатлен от неговата персона. Той е звезда! Той надмина всички във филма, въпреки факта, че той е бил задържа. Така че се свързах с агента му и каза: "Майкъл Джексън ще бъде най-голямата музикална звезда някога, и аз искам да помогна!" Така че си агент ме покани към кабинета си.

Стивън Harvey: бях независим изпълнител в момента. Бях направил доста обложки за артисти като Earth, Wind & Fire, Dazz Band ...
MS: агент Майкъл имаше обложка макет на разстояние от стената , и това беше ужасно. Беше му седи на малко лог от лагерния огън с детски дрехи на. Тя изглеждаше като реклама за Сиърс "детски отдел. Затова казвам, че някъде, "Нека да се свържем с вас," и аз имам моден илюстратор да направи рисунка на моята концепция за Майкъл. Аз се върнем към агента, точка за мода чертеж и казват: "Виж! Сложих го в смокинг! Това ще бъде неговата марка марка - черно и бяло "! Агентът гледа чертежите, и мога да кажа, че не ги харесвам. След това, този малък глас скърцане нагоре от нищото: "Харесва ми." Беше Майкъл! През цялото време, той е бил зад тези големи кадифени драперии, слушане. Той мислеше [чертежа] беше наред. Той поиска само една промяна. Искаше бели чорапи.
SH: [Солсбъри] ми се обади и каза, че има две корици мога да избирате. Единият беше албум на Ранди Нюман, а другият е на Майкъл Джексън разстояние от стената . Взех Ранди Нюман, защото бях наистина в историческото му вземат на LA Но след това по-късно той ми се обади и каза, "Ранди иска негов приятел, за да стреля си албум, така че ще ви даде на Майкъл Джексън ...
MS: Съгласихме се, че Майкъл ще се носят мокасини, като Джийн Кели носеше в Един американец в Париж , с бели чорапи ... Аз в крайна сметка намери смокинг, който му, една жена смокинг поберат. Жена ми го в магазина Yves St. Laurent в Бевърли Хилс. Аз не знам дали това ще се вмести, но жена ми знаеше. Тя знаеше, че всички тези неща.
SH: В деня на снимките, Майкъл кара в един Rolls-Royce. Той беше сам, без антураж или нищо. Той беше толкова малка, зад волана, аз почти не можеше да го види.
MS: Това беше идея на Майкъл да се стреля по Грифит обсерватория, защото това е мястото, където те застреля борбата нож в Бунтовник без кауза . Ние бяхме под натиск време, защото ние не са имали разрешение да стреля там, и стражари патрулират на мястото. Мъжкият стая беше заключена, но при жените тоалетната е отворен, така че Майкъл работи в и поставя на фрака.
SH: Майкъл излиза с художника на грим и стилист, и ние започваме стрелба. Слънцето ще надолу, и това е красива. Ние го изправи срещу тази бяла, арт деко половин стена, и аз му светлина, така че залеза е наистина тъмно и богат на заден план.
MS: Това беше безжизнен. Майкъл просто стоеше там. Нямаше нито един от художествения, с цялата енергия и перченето на изпълнение. Ние не искахме да го даде много на посока, защото се страхуват от това как той може да отговори.
SH: Един полицай идва и казва: "Извинете, къде е вашето разрешение? Аз наричам моя стилист отново и да й каже, за да получите разрешение от микробуса. Така тя пълзи около микробуса на ръце и колене, грижа за това разрешение, което не е там. Полицаят отива, "Не е нужно разрешително, трябва да си се махаме оттук!"
MS: Отидохме до мястото на Майкъл, и там е тази статуя реплика на Донатело David във фоайето, и веднага да отида, "Това е, което ние се нуждаем - нагласа и стил! Затова казвам на Майкъл: "Вижте, ние Трябва да ремонтирам тази фотосесия" и той беше много отзивчиви. Влизаме в студиото на Стив, и Майкъл получава оборудвана отново. Ние го поставят на фона, и отново, той не работи. Той просто няма да анимирате. Така че аз се изчерпи на студиото, по алеята, и аз виждам тази тухлена стена с рампата.
SH: Това беше Цветя Crossley в Лос Анджелис, на няколко врати по-надолу от моето студио на Beverly Boulevard. Много хора мислят, че покритието е бил прострелян в Пазар на производителите на Феърфакс, но това не е тя.
MS: Взех Майкъл и му стана на този док, защото си мислех, че приличаше на театър на Бродуей задната врата. Много театрален.


SH: Камерата е Hasselblad ръчна манивела. Той не е имал мотор, така че всеки път, когато стрелях, трябваше да спра и манивела за следващата експозиция. Той е луд.
MS: Казах на Майкъл, "запретнете панталони, и сложи ръцете си в джобовете си! Сега издърпайте нагоре панталоните, като Джийн Кели прави! След това можем да видим чорапите! "
SH: Беше две роли на филма, 12 експозиции на всеки. Използвах преносим Строб на Майкъл, а Норман 200В. Аз все още не можеше да вижда много добре. Това беше преди автофокус, така че някой държеше фенерче [за мен], за да мога да се съсредоточи върху него.
MS: Тогава аз казах: "Дай ми един жест, като че Дейвид във фоайето обратно в дома си. Сега се усмихне! " Цялата работа отне може би пет минути.
SH: Така получаваме филм обратно, и първото нещо, което забелязвам е, че аз отсече върха на неговата афро. И аз отивам, "О, Боже мой! Не мога да дам това, за да [Солсбъри]. Така че аз трябваше ми стилист вземе филма до Mike за мен. По-късно тя ми каза, че той попита: "Как така ти отсече върха на главата си?" И моят стилист отговорил: "О, това е само една от техниките Стефан. Когато направите това, отидете директно към очите си! " И това е ударът, че в крайна сметка е на корицата!
MS: Бях представянето Михаел като основен човек, както ще видите, Франк Синатра в смокинг във Вегас. Той беше това момче просто изпод баща си, така фрака е метафора за зрялост.
SH: Хората все още носят, че покритието в разговор. Толкова се радвам, аз имам, че стреля вместо Ранди Нюман. Това беше късмет.
MS: Един човек, който преподава в Харвард ме интервюирани веднъж, и каза, че [ Off Стената ] е № 1 нещо, което направих в моята кариера. Предполагам, че ще вземат думата си за него.
SH: Дори и ако не бях го застрелял, разстояние от стената все още ще бъде любимият ми албум покритие на Майкъл Джексън. Това покритие - това е неговата личност! Това е негов елемент, му ходове. Искам да кажа, че той! Това е Майкъл Джексън!

ИЗТОЧНИК: The непобеден
http://www.mjvibe.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен