"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Интервю с Bryton Маклър за срещата му с Майкъл


Един чудесен интервю с Bryton, който споделя спомените си от Майкъл, пъти му с Майкъл и престой си в Невърленд.
Bryton срещна Майкъл, когато той е на възраст 5 години. С Raven Симоне той е поканен да даде на Майкъл за изпълнител на годината на NAACP Awards през 1993 г. Той също пееше на припева на "Какво още мога да предоставя" и се появи с други артисти в Съединените Ние Stand Концерт с Майкъл. Той също се появи на сцената с Майкъл по време на концерти. Bryton също е бил помолен от Майкъл да бъде представителен за своя Heal Световната фондация.
[От 3-годишна възраст -7, Bryton играе Ричи Crawford на сериала семейни въпроси на ABC / CBS. Той в момента играе Devon Хамилтън на сапунена опера CBS младите и гостът Restless.He участва в драмата The Vampire Diaries по време на втория си сезон като Лука Мартин, магьосник. Bryton също прави няколко програми дикторски.] Bryton основана благотворителен през 1996 г., наречен "RADD (Запис на художници, актьори и спортисти срещу шофиране в пияно състояние) Деца" и е говорител на много благотворителни организации.

**ИНТЕРВЮТО **
Q: Как и Майкъл се срещнат?
Bryton ~ Когато бях около 5 години и съм играл в "семейните дела", се срещнахме някой, който е работил за производство на фирмата на филма. Аз му написа писмо и родителите ми го подаде, за да се види дали тя може да премине, за да го Майкъл. Казах му, че съм обичал музиката му.
Q: На 5 години, като вече са били Фен ли си?
Bryton ~ Дори преди навършване на говорене, аз вече обичаше всичко, което е свързано с Майкъл Джексън. Това беше наистина необяснимо, но имах тази привързаност към него, като всички останали.
Q: Очевидно е, че сте чули от него след това!
Bryton ~ Той ми написа писмо обратно! Бях поканен да присъства на снимките на един от музикалните си клипове, "Ще бъдеш ли там" От албума Dangerous. Можех да се срещне с него след изпълнението си и да направите снимка с него. Това беше много кратка.
Q: Кога го видя след това?
Bryton ~ А няколко месеца по-късно. Бях помолен, Raven Симоне и себе си, за да му даде наградата на изпълнител на годината на NAACP Awards. Ние бяхме просто деца! Родителите ми и аз бяхме в състояние да говори с Майкъл зад кулисите и той ни покани в дома си. Когато за първи път отидох в Neverland Ranch, бях придружен от баща ми. Прекарахме два дни там и някои от членовете на семейството на Майкъл са били налице. Аз станахме приятели с двама братовчеди по-млада от него, който е малко по-възрастен от мен. Дори и днес, те са като братя към мен. След това, Майкъл поддържаше връзка с мен по телефона и аз отидох да Невърленд няколко пъти в годината с родителите ми. Той отвори вратата на ранчото на всеки, когото смята за свой приятел. Дори когато той не беше там, можем да отидем и прекарват времето си там. Това беше най-щедър човек, който някога съм срещал.
Q: Каква беше вашата стая? Дали това, че има тематични стаи, като "The Circus стая" или "космически кораб на стая?"
Bryton: Не, нищо подобно. Стаите са много нормални. Къщата му е много проста и топло. Не беше като в музей или хотел. Той беше стар стил, като голяма вила.
** Q: Коя е любимата ви активност в Невърленд? **
Bryton ~ Имаше голям замък с четири кули, свързани с мостове. На всяка станция, имаше гигантски водни оръдия и беше страхотно да стреля с. Винаги имаше музика и животни бяха невероятни. И тогава там са неща, които ние приемаме за даденост: имаше много място и беше много приятно. Когато преминахме портата навън, ние казахме, "Уф, сега ще трябва да се върне към реалността."
Въпрос: Кога беше последният ти посещение в Невърленд?
Bryton ~ Когато бях на 16 или 17 години, отидох в ранчото, когато той е бил там с неговите братовчеди и Крис Тъкър, аз останах около две седмици.
Q: Смятате ли, че ние трябва да се обърне Neverland в обществен парк или напротив, той трябва да остане частна собственост?
Bryton ~ Искам тя да бъде поддържана по същия начин, както когато отидох там. Всяка седмица, той идва от болници няколко автобуса на тежко болни деца, деца с болести или който не може да направи нормални неща, като да отидеш в Дисниленд, на панаири или паркове, така че те да прекарат деня там. Иска тя продължава да се запази това, което той е направил и как той отвори за болни деца.
** Q: Знаете ли, вече поиска мнението си за вашата музика? **
Bryton ~ Когато Ipod излезе, имах един и той никога не е виждал и преди. Той помисли, че е наистина страхотно и аз имах един от най-добрите ми песни. Той слушаше и той ми даде много съвети. Той винаги правеше, че с всичко, което съм правил по телевизията и в музиката, но той също е бил запален, за да се гарантира, че живея неща, които децата трябва да живеят. Той разбра, че съм напълно щастлив да направя това, което направих, но той искаше да се възползват от да бъдеш дете.
Q: Коя е любимата ви памет на Майкъл?
Bryton ~ Има две, че аз никога няма да забравя. Първият е, когато той ме помоли да пеят на писта той пише за жертвите на 11 септември с Майкъл, имаше Селин Дион, * N'Sync, Ъшър, Марая Кери и Destiny Чайлд. Всички тези и други музиканти и Той ме помоли да се присъедини към хора. Аз трябваше да отида до Вашингтон, за да пее с него и всички други артисти. Да бъдеш на сцената с него и пеят с него в едно и също нещо, че е едно преживяване, което никога няма да забравя. Другият опит беше, когато аз отидох в Невърленд една нощ и ние бяхме събуден. Всеки си легнах и седнахме в столовете пред огромната камина, и ние просто говорихме и споделени истории.
** Q: Къде бяхте, когато научил за смъртта му? **
Bryton ~ бях у дома и нямах представа какво се случва. Баща ми ми се обади и ми каза, че за да включите телевизора. Видях новините и в момента, аз не го вярвам. Отне ми известно време, за да осъзнае, че това е истина. Получих тридесет пропуснати повиквания и SMS към хората, които са знаели колко бях близо до него.
Въпрос: Кога беше последният ти контакт с Майкъл?
Bryton ~ Последният път, когато говорих с него, той беше точно преди основния процес той премина през няколко години. Предходната година, което видях и аз прекара известно време с него.
Q: Какво мислите за всички тези луди истории, които изплуват след смъртта му? Bryton ~ Надявам се, че хората се опитват да разберат какво е искал, живота му. Надявам се, че хората ще оставят да му даде малко спокойствие сега. Това се случи веднъж, че говорих с него по телефона и той е на ръба на избухване в сълзи, защото той не разбира защо хората го третират като те лекуват. Смятам, че в края на краищата, той разбира перфектно каква е цената, за да плати за това, че кой е той.
Q: Ако трябва да се обобщи Майкъл, какво бихте казали?
Bryton ~ Въз основа на това, което преживях, той наистина е пример за това как искам да живея. Той се сблъскват много проникване в личния му живот и трудности в такъв голям мащаб ... Това е невероятно това, което хората могат да кажат на някого, те дори не знаят. И все пак, той все още е някой щедър, и от алтруистични подбуди доброжелателен. Това, което искам хората да осъзнаят, е, че въпреки всички странни истории, вицове, свръх, медийния цирк и таблоидите на, той все още е добър човек.
2009 г. относно официалния сайт на Брайтън, той остави съобщение да отдаде почит на Майкъл ~ "Бог да благослови моя приятел Майкъл Джексън. Аз не може да започне, той е основен присъствие за мен и семейството ми. Неговата любов, неговото отношение, неговата власт и добротата му бяха наистина невероятно. Майкъл Липсваш ми и аз ще те обичам вечно. Благодаря ви за някои от най-добрите моменти от живота ми "~ Bryton
Друг източник: http://www.tumblr.com/search/bryton+mcclure
https://mjjjusticeproject.wordpress.com/
ВИДЕО: https://www.youtube.com/watch?v=vMpPlNHL9n4
ВИДЕО: https://www.youtube.com/watch?v=GpMjxj4xz_Y
ВИДЕО: https://www.youtube.com/watch?v= 8DyiXllHQyo

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен