"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* *Добре документирано документален филм за изпитанията на MJ в подготовка


Raven Woods, писател, журналист и преподавател (плюс MJ фен и собственик на блог allforloveblog Com ) днес сподели чуруликане, в което той казва следното (обобщавам):







Добри новини за нов документален MJ! (...) Както някои от вас може да знаят написах няколко статии наскоро в The Huffington Post на MJ. Някои са довели до холивудски продуцент да открият моя блог и аз получих много интересна електронна поща, която е довела до телефонен разговор. Те са същите хора, които са направили успешен документален филм "The United нюанси на Америка", издаден CNN (...) , Казвам те се развиват документален филм, озаглавен "изпитанията на Майкъл Джексън" серия от шест епизода за канал A & E. Серията иска да изложи това, което медиите правеха на Майкъл и това, което е направил неговите обвинители и техните мотиви. Ще има и още една серия на A & E над техните последните 90 дни. Аз попитах дали той е имал връзка с проекта за Tavis Smiley и да кажа не, те са различни неща. Smiley, че вече не са закупили всеки канал. Нейната цел или част от него е да покаже как обвиненията и линчуването на медиите играят огромна роля в смъртта на Майкъл. Тя изглежда, че Мери Фишър и Афродита Джоунс са в проекта. Той каза, че той е бил поразен от дълбочината на изследванията ми за моите статии и ме искаше в проекта като един консултант. Казах му, че е имало и други фенове, които направиха добро изследвания и трябва да ги имат предвид, (...) Това е една интересна дискусия и аз почувствах, че те са били искрени и искахме да предложим тази част от историята на на света. Искам да изразя всички упорита работа ние сме прави, за да извади на светло истината не се губи. Свидетели сме и имаме си очите отворени. Като един консултант, част от моята работа ще бъде да провери техните скриптове, за да се получи във вярност на съдържанието им. Аз също ще се появи на на екрана, въпреки че аз не съм решил още, защото аз съм много частно лице. Ще видим. Получа повече информация в следващите две седмици. (...) Това е много положително, особено с дело Wade Robson очакване за следващите месеци. * В Xtarlight и Mpenziwe за www.MJHideOut.com Моля, не използвайте този превод друг сайт, форум или Facebook, вместо това, сложи директен линк към този пост. И това отива особено за тези венецуелци, които копират и поставят така, сякаш те са ги работят. Благодаря за върха Mariana!
http://mjhideout.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен