"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



"Списание Черно и Бяло"



Вие знаете, момичето, което излезе на сцената с Майкъл Джексън през 1997 г., историята Tour в Мюнхен? Това е "ЯНА" по-известен сред феновете, и там е едно интервю да й каже, всеки детайл от това как се бореше да се заемем с нея!
Е, много по това време дойде, за да се каже, че тя е само една актриса, или Майкъл известен. Истината е, че не, тя не е актриса и никога не са имали контакт с Майкъл, както вече знаем, че е "само" един фен.
През 1998 г. тя отговори на няколко въпроса, "Списание Черно и Бяло" (Черно & White Magazine # 23 ;. 1998;. П.п. 18, 19 Капитан Ео Production).
Момичето, който по това време е бил 18, наречена Тържествената Лори. По-долу интервюто си за списанието:
От кога сте фен на Майкъл Джексън? 

- От 16 септември 1992 г. Това е, когато видях Майкъл по време на концерт в Тулуза (Франция), за първи път. Родителите ми ме заведе да видя Dangerous Tour ...
Можете изчака историята обиколка, за да го видя отново? 

Да, но аз не очаквах от него да се върне във Франция! През септември 1996 година отиде в Сарагоса, Испания, а след това го видях в Париж (два пъти), Мюнхен (два пъти), Лондон (два пъти) и Валядолид.
Какъв вид на място, което е имал по време на концертите? 

-В Сарагоса бях сред всички други фенове, но от втория концерт в Париж, беше, че аз имам места в предната част. Това е така, защото рано и стоеше в линия през целия ден. След врати на станцията отвориха, аз се втурнах напред.
Кажи ми как се е случило, за да бъде избран от Майкъл? 

-Everything Започва на 29 юни, вторият концерт на Майкъл в Париж.Бях в ляво на сцената с най-добрия ми приятел и приятел. Точно преди шоуто започна, аз погледнах към екипа по сигурността на Майкъл за да мога да се кача на сцената с Майкъл за Вие не сте сами. Но аз имах впечатлението, че те не са били много добре разбира, молбата ми! По това време аз не знаех, че не е тяхна отговорност. Въпреки това ние все още крещи, ние бяхме напълно извън нас. Накрая оператор на Майкъл е узнал за нас и започна да снима. Бях чувал, че момичето, което бе избрано на 27 юни, беше на първия ред и е бил заснет от един оператор и по-късно се на сцената с Майкъл. Това стана подобен на мен, аз станах все нервна. Няколко минути по-късно, Не сте сами започва! Операторът дойде при нас и ни е заснет по време на въвеждането. Anthony, асистент на Майкъл, се приближи до него и размениха няколко думи с него. Тогава, изведнъж, той се обърна към нас и дръпна Силия, най-добрият ми приятел, от тълпата. Тя бе избрана ... Беше просто ужасно! Аз се срина и извика всички останалата част на концерта. Тогава операторът се обърна към мен стреля и накрая той взе ръката ми и ми каза, че трябва да дойде в следващите концерти, че той ще се опита да направи нещо за мен нагоре.
Така че не е имал шанс, че ден и реши да го последва за турнето? 

"Аз планирано всичко на време! Това беше: Page 1 край / продължава на страница 2. Причината да отиде в Мюнхен. По пътя срещнах фенове, които са вярвали, че концертът ще бъде заснет в Мюнхен. В първия концерт в Мюнхен моите приятели и станах в 9:00 и след това са имали добро място пред портите на гарата, а след това успяха да поведат с място в лявата част на сцената. Когато оператор на Майкъл пристигна, той дойде при нас и ме поздрави. По-късно, когато концертът започна, той многократно се приближи към мен, за да ме застреля. Моите приятели държат ме насърчи идеята, че ще бъде избран този път. Не сте сами, най-накрая започна и видя Антъни ходи до едно момиче, което е на няколко метра от мен, който след това го последва на сцената! ... Бях отчаяна. В края на песента операторът дойде при мен и каза: "Не се притеснявайте, че ще изляза на сцената също, и да танцува с Майкъл ..."
Вторият концерт в Мюнхен се състоя два дни по-късно, 06 юли .... 

-Chegamos на стадиона в 10 ч и чакането е твърде скучно. Бях по-подчертано от всякога, защото исках място в ляво и в предната част, на всяка цена ... И за щастие аз пак успя. В началото на шоуто отново намери камерата. Той се приближи до мен и ме снима. Когато не сте сами започнаха аз започнах да крещя! Феновете около мен вероятно мислеха, че съм луд, защото Майкъл не беше дошъл на сцената, все още. Изведнъж, Антъни дойде и ме взе от тълпата!
Как успя да реагира по това време? 

"Аз не чувствам нищо! Краката ми трепереха и аз се завтече. Имаше само една мисъл в главата ми: Вземи Майкъл в ръцете ми! Аз не мисля за нищо друго. Тичах към стълбите към сцената. Не си спомням всички подробности. Беше чудесно, че отделиха време да максимален ...
Какво се почувствахте, когато той те прегърна? 

-Fiquei Happy ... Аз се тресеше, просто знам, че лежах в ръцете му.Всичко останало е нереално. Опитах се да го целуне и му казал на френски, която обичам. Не мисля, че той ме разбра! Все пак, това е малко невероятно да чуя гласа му толкова близо до ухото ми ...
И след това? 

-Ние Денс ... бях твърде зает. Не исках да се откажа от него, исках да се чувствам тялото си. Взех ръката му, го целуна по бузата и го погледна в очите. Когато бях в ръцете му, аз казах, че трябва да направя нещо специално. Така че аз коленичи пред него. Аз не мисля много за това!
Искам да кажа, че не се планира това преди? 

-не Дори! Можете да планирате всичко, което правите по това време, но вие няма да забравя всичко, което е планирано. Така че аз коленичи пред него и той кръстоса крака! Можете да я видите във видеото. Майкъл очевидно беше много изненадан от това и едва не падна! Аз не забелязах нищо.
Кой ви даде този Teddy Bear (мече) сте имали в ръцете си и може да се види във видеото? 

Това е талисман. По това време, аз го взе за първи - концерт време.Имах Теди с мен, твърде, когато видях Майкъл за първи път на Disney.Исках да дам Майкъл на сцената, но аз не го помня при на времето!
И след като Уейн, бодигард на Майкъл, дойде ... 

"Аз се бори яростно, напълно наясно с това, което правя! Уейн да ме нарани. Дори дни след концерта, имах огромна синина на бедрото ми.Уейн ме заведе на гърба и Антъни след това ми отне от сцената отново. Плачех, защото бях толкова стресиран. Аз дори не можеше да ходи вече, така че трябваше да се изисква. Не бях наистина там и въпреки че операторите заснет всичко. След това се върнах в моите приятели в публиката. В този момент разбрах, че миризмата на Майкъл сграбчи ризата ми и Теди. Миризмата беше толкова хубаво!Всички фенове се втурнаха към мен и аз бях много щастлив ...
Няколко месеца по-късно, на концерта бе показан по телевизията ... 

-В шоу за първи път е показан на германска телевизия. Един приятел на мой гледал записа. За съжаление, не мога да отида до дома си този ден, но аз го помолих да ми се обади. Чакането за разговора беше непоносима и аз най-накрая вдигна телефона и я нарича. Баща му отговори, и ми каза, че Джули седеше в предната на телевизора, да плаче, защото тя ме беше видял там с Майкъл. И аз започнах да плача също. Аз не си бе представял, и беше толкова щастлива ... Една мечта се сбъдна.
Какво сега сънувам? 

-Това Време с Майкъл беше най-прекрасното момент в живота ми. . Но тя все още е мечта на мината, за да се срещне Майкъл в частния 
Накрая, бих казал това: Аз винаги съм бил един от онези фенове на Майкъл, които искаха да се срещнат Майкъл на всяка цена и това е защо аз казвам "Това не се случва само на другите" , Днес можете да ме видите тук! Убеден съм, че с малко вяра и добра, ще можете да направите мечтите си в реалност.

"Посланието ми към Майкъл: 

" Майкъл, когато бях в ръцете му, на 6 юли, 1997 г. в Мюнхен, имаше най-красивия момент в живота ми Благодаря ви за този магически танц аз те обичам с цялото си сърце ви ... Вие не сте сами. "Тържествената Лори.
Когато Майкъл почина през 2009 г., тя пише на сайта си: "Аз съм сам"
Оригиналният интервюто беше на френски, а след това преведен на немски език, на английски и португалски език, така че тя може да съдържа някои "противоречия" в превод на друг.
"Тя сложи толкова много усилия, за да се изправи на сцената, много повече, отколкото аз някога ще има. Тя не ме карат да се чувстват ревнив, ме накара да се чувствам щастлива, че тя най-накрая успя. По мое мнение това наистина заслужаваше. Някак си тази сцена принадлежи към една . малко повече за нас, отколкото за останалата част от света Всеки път, когато видите на сцената, може да ме накара да се усмихне на нея, дори без да знае "- redbird.twoday

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен