"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Как Siedah дошла да види крал на меко Side Поп


Автор: 
Siedah Garrett, Грами печели и Оскар номиниран певица е най-известен за сътрудничество си с Майкъл Джексън. Тя е единствената жена, която записва дует с Краля на попа (с изключение на сестра си Джанет), и единствената жена, която е написал # 1 хит Billboard записана от един и същ художник ("Човекът в огледалото"). Говорихме наскоро за работата, която й част от историята прави.
LN: Как се пише "Човекът в огледалото"?
SG: Аз работех като текстописец в Quincy Jones издателска компания, и той се срещна един следобед, като към края на това, което днес познаваме като Bad албум, и той каза: "Имаме нужда от още една песен, за да завърши този албум , "и той ми даде параметри му на това, което искаше.Той просто ми даде някои бележки. Сложих бележките и отиде да ми писмено партньор Glen Ballard, и аз споделих тези бележки с него, и той каза: "Добре, добре - нека да започнем. Нека видим какво можем да излезе с. "
Нарежете на две години преди този ден бях на сесията запис с моя скъп приятел, джаз пианист Джон Disley, и ние бяхме написването, и открих, което правехме доста добре, когато телефонът иззвъня и John вместо отдаване под наем на телефонния секретар качват телефона и започна много странен разговор. Търся чрез моята лирична книга като наистина ядосан, мислейки си "Ние работим тук", и след това го чух да казва "Човекът? Кой човек? О, човекът в огледалото ", и така нещо ми каза да напиша тази фраза -". Човекът в огледалото "
Две години по-късно аз съм в къща с Глен, аз му казах това, което каза Куинси. Glen просто седеше на клавиатурата, и е все по клавиатурата звуци и аз съм на пода, на заседание, затаил текстове книга, и аз съм да обръща страниците. Glen започва да играе [пее мелодията на песента], и фразата "Човекът в огледалото" просто поп от страниците на книгата ми и аз започнах просто мигновено написването на текста. Не можех да се справи със себе си. Пишех толкова бързо, и след това, след като на 10, 12 минути имахме първия стих на това, което днес познаваме като "Човекът в огледалото" и Глен каза: "ОК, и да отидете, за да продължи текстовете, аз ще завърша на пистата, а ние ще направим демото на това нещо. "
Това беше в сряда. Ние завърши в началото на вечерта, след като издателствата офисите музикални бяха затворени. Имах чувството, че не можех да чакам до понеделник, за да се превърне в песента, така че се обадих на Куинси. Аз казах: "Glen и съм написал тази велика песен." Той каза: "Чудесно! Изпрати го в офиса, и аз ще го чуете в понеделник, "и аз казах на Quincy:" Слушай Quincy! Не мога да чакам до тогава. Мога ли само да дойда? ". "Не, не можеш. Аз съм в срещата. Дванадесет души седят тук. Не мога ... "Аз съм като:" Куинси, моля! Просто ме остави ... "Той беше толкова разочарован с мен и каза:" Добре "и той затвори телефона. Отидох до къщата, той отвори вратата, и имаше някои да ме гледаш "Това по-добре да е добре! Каквото и да правиш с това нещо - това по-добре да бъде добро. "Така че аз съм много нервна", казах на Куинси. "Просто ми кажи какво мислиш." Той каза: "Добре!" И затвори входната врата.
Така че, три или четири часа по-късно, че съм у дома, а той ми се обади и той казва: "Sid, това е най-добрата песен, която съм чувал за 10 години", и аз съм като "Yeeesss!". Просто съм влюбен в това, че Куинси Джоунс ми е казал, че съм написал най-добрата песен чу за 10 години! Да! Да! Да!Така че той просто ми обясни как той е бил в студиото с Майкъл за две години и половина.
"Аз не знам, Sid, ако ние ще го запише в историята на Майкъл. Не се притеснявайте; Аз ще го запише с James Ingram на моя рекорд ", каза Куинси. Искам да кажа, аз обичам Джеймс, но това е Майкъл Джексън! Седмица по-късно, аз получих обаждане от Quincy и той каза: "Ние сме в студиото на запис песента си". Аз бях в истерия. Бях на седмото небе.
LN: Когато за първи път се срещна Майкъл, какво беше първото ви впечатление?
SG: Просто си помислих, че е невероятно готино. Просто си помислих, че има правото да бъде най-богатият като * дупка, тъй като на всички феноменални успехи на които е имал до този момент, но той е просто най-якото момче, и ми е толкова невероятно.
LN: Знаете ли, знаех, че тази песен ще стана толкова емблематичната?
SG: Нямах представа. Всичко, което исках да направя, беше да даде Michael нещо, което той би искал да каже на света, и знаех, че не може да бъде друг "О, скъпи, обичам те" песен. То трябваше да бъде малко повече от това. Това е необходимо, за да имат някаква субстанция. Той не беше записано нищо подобно до този момент. Аз просто се поема риска, че той не може да го получи, да знаеш. На първо място, аз трябва да го изпратите чрез Quincy защото ако Quincy не ми хареса, че няма начин, че Майкъл ще съм някога го чу. Това беше огромна привилегия за мен, когато Quincy реши, че песента е достатъчно добър, за да играя за Michael - да се разгледа на запис за Badалбум.
LN: Можете също така да записва дует заедно "Просто не мога да спра да те обичам" за същия албум?
SG: Да! Какво се е случило е, Quincy ми се обади два дни по-късно, а аз мислех, че сме Ще финал "Човекът в огледалото". Отидох там и това е само Брус Swedien (инженер), Куинси, Майкъл и мен, а аз седях в задната част на студиото чакат Quincy да бъде готова за мен да правя каквото щях да направя. Нямах представа. Тогава песента започва да свири, и Quincy ми каза: "Sid, ти харесва песента" и аз бях като ". Да" Той каза: "Мислиш ли, че можете да я пее?" И аз съм като "Да, Мога да я изпея, да ". Той заяви: "Майкъл, отидете там с Siedah", и така си спомням вървеше към стаята, в звукозаписното студио и отварянето на вратите виждат две ноти, и два микрофона. На всяка музикална поставка беше текстове лист и върху листа текстове тя каза: "Michael / Siedah / Майкъл / Siedah," и това беше в този момент разбрах, че: О, Боже мой, аз пея в дует с Майкъл Джексън - с Краля на попа - нереално! Тя е толкова нереално. Макар и да записвате, Майкъл записва своята част, но когато той дойде да ми пее моите стихове, той започва да хвърлят пуканки в лицето ми в опит да ме направи обърквам. Quincy Jones, не виждате това, започна да ме накаже за flubbing отнема. Майкъл, от друга страна, бе просто се превиват!
LN: Знаете ли, знаех, че тази песен е била предложена на Барбара Стрейзънд и Уитни Хюстън?
SG: Да, аз знаех това. И аз им благодаря за казвайки не [смях]. Мисля, че това е странно за Барбара, защото тя е в петдесетте. Тя е направена за мен - това не беше направено за Barbara, очевидно [смях]. Прекарахме една седмица заедно в студиото за запис на дуета го три езика: английски, френски и испански език. Това беше времето прекарано с него всеки ден. Това беше много, много готино. Това е като да виси с Елвис или Исус - да не забравите, че времето, прекарано с някого по този начин. Той е една загадка.
Четири години по-късно, Siedah сътрудничили на Краля на попа отново, за песента "Да се съхранява на Вярата", за Dangerous албум (1991).
LN: Откъде дойде идеята за "Да се съхранява на Вярата"?
SG: Исках да напиша продължение на "Човекът в огледалото" и "Да се съхранява на Вярата" изглеждаше като правилната концепция за една песен. Майкъл се съгласи и той добавя раздел мост.
LN: Тази песен не беше голям хит. Как се чувстваш за това?
SG: Като песен, "Да се съхранява на Вярата" е най-близо, че MJ дойде да записва госпъл музика.Много малко евангелски песни стават огромни хитове. Въпреки това, той си служил важна цел на запис, особено като Майкъл друго превозно средство, за да се направи положителна, насърчаване и вдъхновяваща изявление.
Тя също отиде с Майкъл Джексън на Dangerous си World Tour (1992-1993) като резервна певица и дует партньор на песента те записват заедно.
Източник: huffingtonpost / MJ-Upbeat.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен