"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



В дома на Елизабет Тейлър

07 август 2015 г. 10:43 ч


В годините преди смъртта си през 2011 г., Елизабет Тейлър живееше при 700 Ним Road, Bel-Air. Catherine Опи припомня фотографиране къщата през последните месеци от живота на звездата
АЗ
тон беше ноември на 2010 г., когато за първи управлявал до 700 Ним Road в Бел Еър, на най-бляскавите квартал на Лос Анджелис. Както вратите се отвориха, Влязох в личния свят на Елизабет Тейлър и се озовах в уникална позиция да се документира преход, който в този момент е очаквал никой.

I са били въведени, за да Tim Менделсон, дългогодишен изпълнителен асистент-жа Тейлър, чрез взаимното ни бизнес мениджър Дерик Лий, и аз предложих на вземане на орган на работа, в която аз ще създаде портрет на Елизабет Тейлър през дома й и вещи. След одобрението на г-жа Тейлър, аз започнах фотографско проучване на 700 Ним Road. Първите снимки, които направих бяха от блестящ, извънгабаритни орнаменти в клоните на големите дървета извън. Вътре в къщата, усещането за утеха и тишината беше медитативна и плюшени комфорта обгръща. Дните бяха бавни, както аз трябва да знам начина светлина попълнено стаите в различни часове.Говорих на [фотограф] William Eggleston изображения лидер на Graceland и моята визия за създаване на диалог с тази работа чрез фотографско проучване на 700 Ним Road. Сгушен в каньоните на Бел Еър, дома на г-жа Тейлър е елегантен, но просто: California ранчото стил къща с бледо синьо и буйна лавандулови килими и блестящо басейн тюркоазен плувен а. Въведен в дневна, аз седях на дивана и пиеха ледено студена кока-кола връчва на сребърен поднос. Очите ми огледа стаята, като всичко в и вземане на фотографии, преди бях дори извади фотоапарата или проектът е бил даде зелена светлина.
Обяд споделят с персонала в зелената решетка работил кухнята чувствах като храна със семейството. Изследване на съдържанието на дрешници г-жа Тейлър, които излъчваха максимална женственост, моята идентичност като Бъч жена е обжалван, а понякога и аз ще си сложа мърляв маратонка до помпа Chanel и клатя глава в страхопочитание. На 129 плочите окончателно избрани бяха редактирани от близо 3000 снимки, направени над шест месеца. Повечето от снимките са натюрморти на интериора, както г-жа Тейлър го оставили. Въпреки това, снимките на бижутата й неизбежно трябваше да се проведат в нейно отсъствие. Крайният образ е взето на деня, Кристис опаковани всичко на търг. На този последен ден ще се постави бижутата на слънце, за да маркирате минута мълчание за своите възлюбени и монументални колекции.За съжаление, никога не съм имал честта да посрещне г-жа Тейлър. В средата на проекта, тя е в болница, а на 23-ти Март, 2011 тя почина. Като художник, че е емоционално и преместване на време за мен да свидетелства за живота си и да я загуби. Нейният дом претърпя много промени след смъртта й. Тези фотографии отразяват този преход по един фин начин, докато все още поддържа интимна портрет на Елизабет Тейлър, чрез личния й пространство.
Това е редактирана извлечение от "700 Ним Road от Катрин Опи, публикувани от Prestel на 1 септември (£ 40). Изложба на тази работа ще бъде най-MOCA, Лос Анджелис Pacific Design Center, от януари 24 до 08 Май 2016 и ще пътува до места в САЩ, докато Април 2017; regenprojects.com
http://www.ft.com/cms/s/2/e2097e88-3bae-11e5-8613-07d16aad2152.html#slide12

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен