"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Знаете Ние приемаме всички Майкъл Джексън? Сандра Sasvári*

Публикувано на 


Понякога не мога да го понасям; мисълта за това, което е направено за вас. Как пищно блестяща и красива и изпълнена с живот сте били, и как светът ви бият, докато не остана нищо. Лъжите, алчността, предадения доверието ... всичко беше замеряни с вас в такава безмилостна скорост за толкова дълго време и да намеря себе си, който желае така отчаяно, че бих могъл да ви защитава.
Това е моята пълна вяра, че с голяма светлина, също така идва и голяма тъмнина. Нещата са такива, каквито са само във връзка с тяхното пряко противоположна, това е факт от живота. И това ме кара да се чудя как са били подготвени много хора, за да се види, че тъмнината в себе си, и все още стоят. Колко хора наистина те обича както ти, когато в най-мрачните си моменти, в които не са били нажежен и командва, но счупен и саморазрушително? Когато сте били ядосани, нетърпеливи, взискателна, несигурни, уплашени, инат ... когато сте били по-малко привлекателен. Ти беше винаги така приемането на други, но колко наистина ли прието? Ако те са имали, би го направил разлика? Аз не знам. 

Не знам.

Всичко, което знам е, че ти не заслужаваш това, което сте били подложени на и това ме прави почти паника при мисълта, че ние трябваше тук, вашата прекрасна гений и огромна, огромна сърце ... и ние ви се счупи. Ние ви взе за даденост и ние никога не слушаше и взехме си гордост и достойнство, и радостта ви, взе и взе и извади от вас, докато там не е достатъчно дори напусна, за да се поддържат. Ние ви изпразни. Ти си мъртъв; лежи в неназован крипта, където нито едно от цветята или ръчно изработени картички, изработени с много любов от хилядите ни, че ти липсва дори позволи да достигне до вас. Но светът все още отнема от вас. Ние някога ще спре? Аз не знам.
Мисля, че на вас, и аз виждам някой с неизмерима доброта и щедрост. Ти ни даде толкова много, защо е, че все още не е достатъчно? Това е, като че ли е в състояние да даде от себе си до такава степен, че останалата част от нас не може просто да подхранва алчността на хората за повече.Колкото повече, че трябваше да даде, толкова повече хора взеха.
Понякога се чудя дали това би било по-добре за вас да спре да дава. За да спрете грижовна и просто да се грижи за себе си. Но аз знам, че ще ми кажеш, че това не е в природата ви. Там не е за унция на егоизма в себе си ... дори не от вида, който води самостоятелно грижи. Това е толкова рядко и толкова уникален, а ние не бяхме готови за него. Ние не бяхме готови за вашето послание на любов и толерантност, защото те са толкова духовно издигнат над останалата част от нас, че ние не може да се отнася за вас. Не можех да видя вашата визия, не можах да разбера. Никой никога не сте разбрали, а аз дори не мога да си представя колко самотен, че трябва да са се чувствали.
Ърнест Хемингуей е казал: "щастието в областта на интелигентните хора е най-редките, което знам". Никой никога не доказа думите му, за да е истина повече от вас. Не само, че виждате света такъв, какъвто е ... но видяхте какво може да бъде. Ти видя решение много преди някой от нас някога съм правил, и се опита да ни каже, но ние не искаше и да чуе. За това, както и за цялата болка, която ти причиних, защото от нея, толкова съм наистина съжалявам. Ти беше пророк и подарък, и фар на надежда за толкова много хора. Ти промени толкова много животи и няма нищо, аз не бих дал, за да те върна ... но ако ви се налага да отворите очите си точно в този втори Знам, че историята само ще се повтори. Ние все още искате да ви правят пакост, още крадат от теб ... все още те убия. Тъй като все още не сме шибан научили. И ако не можете дори може да ни научи ... има ли някаква надежда за нас?

За гладуващите деца, чиито болки в стомасите ви попълнено, за болни и умиращи хора, чиито Надявам се, че подновява само с показването на вратата. За счупени, на бедните, и за всеки човек на тази планета, която е отчаяно, червата wrenchingly самотен в една стая, пълна с хора, но това намери някои чувство за принадлежност в музиката си: Благодаря ви. Има едно място в сърцето си за вас до деня, тя спира да бие, и аз ще никога, за толкова дълго, колкото аз живея, забрави си жертва. Ще се уверите, никой друг не прави един от двамата. Почивай в мир, любимия човек ... И аз те обичам.
http://allforlove1970.wordpress.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен