"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*МАЙКЪЛ ALABAMA ADVENTURES-ОТ ALLFORLOVE АРХИВ (ЯНУАРИ 2010 Г.)*

Здравейте всички! Аз отивам да бъде кратка пауза за известно време, тъй като аз съм много подчерта с работа точно сега и да се опитва да получи неща, уловени преди да тръгнем на пътуване извън града за уикенда. За да ви прилив над междувременно, тук е една статия, че е бил погребан за дълго време в старите, преди 2011 Allforloveblog архивите. Мислех, че ще бъде на стойност възкресяване по две причини: първо, не много хора го видяха назад, когато тя за първи път е публикуван, тъй като блогът е все още сравнително нова по това време. На второ място, аз скоро ще се правят някои важни новини за това парче, както аз съм планиране ми собствено разследване на най-роуд в Алабама корените на Майкъл (вероятно тази пролет). Сега, когато имам достъп до старите архиви и копирали повечето от предварително 2011 статии, аз ще бъде повторното отпечатване и актуализиране на доста от тези класически мнения като времето позволява. Насладете се, и аз ще се върна с всички нови материали, включително най-новите актуализации на "Australian Conspiracy" скоро!
Не много хора биха се досещате, че този малък град-НАСЕЛЕНИЕ 592-е място MICHAEL JACKSON ПОСЕТИ ЧЕСТО
НЕ МНОГО ХОРА БИХА СЕ ДОСЕЩАТЕ, ЧЕ ТОЗИ МАЛЪК ГРАД-НАСЕЛЕНИЕ 592-Е МЯСТО MICHAEL JACKSON ПОСЕТИ ЧЕСТО
Въпреки че повечето хора са наясно с корените на Майкъл в Гари, Индиана, а не като се знае много за връзките на Майкъл към Алабама. Като жител и ученето през целия жител на Алабама, това е тема, която е очарован ме-голяма степен, тъй като, подобно на много Alabamians, бях напълно наясно с Алабама връзки на Майкъл, докато след смъртта му. В края на краищата, тя никога не е било нещо, което е широко рекламирана. Майка му Катрин е роден тук, и нейното семейство след това се мести в Индиана, когато тя е била малко дете. В действителност, до края на живота си, Майкъл Джексън, задържан лек Alabama инфлексия, очевидно, в речта си (но едно, че за по-голямата част, само на изискания Alabmaian ухо ще вдигне на). Аз си спомням, че това е огромна сделка през 1984 г., когато The Jacksons дойдоха в Бирмингам, за да репетират за Victory Tour-голяма сделка, защото това означаваше, поне за тези няколко седмици, ние в Алабама трябваше Michael Jackson всичко на себе си и само за малко.
Но това, което повечето от нас Alabamians не знаеше, бе колко често Майкъл беше в състоянието, обикновено lowkey и дори incognitio, разбира се, да посетят роднини на майка му в Russell County и малкия град Hurtsboro (Katherine всъщност е роден в близката Барбър County, но майка си и пастрока късно преселени в Hurtsboro). В автобиографията Латоя, тя посочва, че населението Hurtsboro е около 1000. Но по-скорошно преброяване листвана на Wikipedia дава на населението на града като 592.
Името на града може да бъде повече от малко по-подходящо, като се има предвид, че Майкъл Джексън и дома ми състояние, за съжаление, не винаги са най-топлите отношения. Докато аз съм сигурен, че Майкъл може да са имали някои щастливи спомени от държавата, тя изглеждаше по-късно в живота, че идва да Alabama често лимец бедствие за него. Неговата поредица от лош късмет в щата включени всичко от расистки подбуди побой, който го приземи в Алабама болница, за тежък случай на стомашни спазми, че почти се сложи край на турнето Victory в '84.
От всички неща, които съм научил за влизане и излизане на Майкъл в Алабама, побоя остава за мен най-тревожно-смущаващи по две причини, едната от които е фактът, че е възникнала СЛЕД той вече е бил известен (в действителност, Инцидентът е станал след пускането Thriller), а 2: Никога Защо го държат от местните медии и се докладва? Това, което те са се страхували от? Или Майкъл сам да избере да не стане публична с него?
Но преди да влезе всичко това, нека да направите резервно копие за една минута, за да получите малко повече на фона на Алабама корените на Майкъл.
MICHAEL остана в BIRMINGAM ЗА НЯКОЛКО СЕДМИЦИ ПО ВРЕМЕ НА VICTORY TOUR репетиции
MICHAEL ОСТАНА В BIRMINGAM ЗА НЯКОЛКО СЕДМИЦИ ПО ВРЕМЕ НА VICTORY TOUR РЕПЕТИЦИИ

прочетете на...
 http://www.allforloveblog.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен