"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



ИНТЕРВЮ ~ TV Guide 2001 *


~ Снимка ~ Майкъл се появява на корицата на TV Guide ноември 10.16 2001TV Guide : Този телевизор специален празнува дълго си кариера. Спомняте ли си първия път, когато някога излезе на сцената ?MJ : Аз бях на 5 години . И това беше в едно държавно училище съображение . Ние трябваше да се носят бели ризи и къси гащи . И аз ги помня казвайки , " Little Майкъл Джексън идва да пее " Изкачи всяка планина. " " Имам най-голямото аплодисментите . Когато отидох на мястото си дядо ми и майка плачеха . Те казаха: " [ Ние ] не мога да повярвам колко си красива звучи . " Това е първият милион помня.TVG : Това е рядко , за да направите по- TV специален.MJ : Аз съм отказал толкова много , защото аз просто не обичам да ходя по телевизията. Получавам смутен . Така че аз ще направя представление , но аз няма да го гледате , докато почти една година или две по-късно , защото аз съм винаги disapointed в нещо , което направих .TVG : Концертите , които са заснети на това специално бяха опаковани с големи звезди . Това не можеше да бъде disapointing .MJ : The [ втори ] шоуто беше добро. [ Първото шоу ] Беше ужасно , защото , технически погледнато, е имало много повреди и прекъсвания между всеки акт . Това е много трудно . Публиката чакаше и чакаше и чакаше .TVG : Какво е усещането , когато танцуваш на сцената ?MJ : Аз съм роб на ритъма . Аз съм палитра. Просто отидете с момента . Трябва да го направя по този начин, защото ако си мислиш , че си мъртъв . Извършване не е за мислене , а за усещане.TVG : Планирате ли танцови стъпки ?MJ : Някои стъпки са определени с братята ми . Но когато съм сам , всичко е импровизирано . Нищо не е планирано , никога. Всички танцови училища сега учат децата да брои, и това е напълно погрешно .TVG : Какво мислите за сегашните поп групи като N'Sync ? Възможно ли е те да ви имитира ?MJ : Мисля, че са много добри певци . Аз ги познавам много добре , и ние се мотае всеки от време на време и да се смее и да играе . Аз нямам проблем с тях имитира [ ме ] . Това е комплимент . Всеки трябва да започне да вдига поглед към някого. За мен това беше James Brown , Sammy Davis младши, Jackie Wilson , Фред Астер , Джийн Кели.TVG : Специалните feaures на външен вид, като Марлон Брандо . Как е да се включат?MJ : Брандо е добър мой приятел . Познавам го за около 20 години. Той дойде в къщата ми през цялото време. Той обича да си играе с децата. Аз играя с внуците си , и ние обичаме да гледаме филми .TVG : Кой друг ще прекарват времето си с ?MJ : Elizabeth [ Taylor ] , Брандо , Грегъри Пек , това са много близки мои приятели . Или те са много по-възрастен от мен, или много по-млад . Никога не съм имал реален контакт с лице, възраст моето ниво . Мисля, че това се е случило , тъй като през целия си живот съм играл клубове , тъй като бях на 5 години. Видях хора пиян , борба, и това е просто отвратително. Когато хората ми казват днес , " Хей , нека да отидем на клуб, " Аз ще ида, " Няма начин. " Ако отида , той не е парти за мен - твърде много автографи и снимки.TVG : Това ли беше вярно на поста си концерт парти в [ тази] Механа относно Зелената ресторанта ?MJ : Това е по-лошо след това - не можех да дишам , защото всички [ се тълпят около ] .TVG : А ти припадна ?MJ : Това е слух . Беше сензации . [ Пресата ] го измислих . Както обикновено . Те обичат да правят това на мен.TVG : Какво се случи ?MJ : Нищо. Аз не припадне. Не е дори близо . [ Пресата ] направил си за толкова дълго време , и това е отвратително. [ Внимателно , в Париж , който е прескочите около масичка за кафе ] Париж , можете да не вдигам шум . Вие не може - не, не се блъскайте масата. [ Репортерите са ] запис лента.TVG : Лайза Минели също пяха на вашите трибют концерти. Вие двамата изглеждате много близки.MJ : Аз говоря за Liza всяка седмица. Ние идваме от една и съща планета .Подобно на Елизабет прави.TVG : От коя планета е това?MJ : Това се нарича Capricious Аномалия в Морето на Space . [ смее се ] . Gee , аз не мога да го назове . Просто извън нашата слънчева система , мисля. Но това е вярно , а това не трябва да се приема с лека ръка : Хората , които са израснали като деца- звезди имат едно и също нещо общо помежду си. Сладък си , че те обичат , ти мине през неловко етап , те не ви приемат повече. Много малко да направи преход към възрастен звезда. И повечето от тях стават саморазрушително . И това е много тъжно .TVG : Как да избегнете самоунищожение ?MJ : Мисля, че религията е въведена в ?TVG : все още ли сте свидетел на Йехова ?MJ : Да . Аз бях направил , нали знаете, ние го наричаме пионерска . Ние правим 90 часа на месец. Аз не правя толкова много сега, защото съм зает . Ти върви от врата до врата . Аз нося дебел костюм , поп - бутилка очила , мустаци , Бък зъби , и подобно , афро перука. И аз чукам на вратата и казал, че сме свидетели на Йехова .TVG : Това специално е във връзка със стартирането на вашия седми солов албум Invincible . Това ли е вашата завръщане ?MJ : Аз не го виждам като завръщане. Правя само един албум на всеки четири години. Това е просто , че аз съм бил в застой , писане .TVG : Албумът включва рап звезди Уил Смит и Jay- Z . Трудно е да си представим, да работиш с Jay- Z, чийто образ е малко по -грубо от твоя.MJ : [ Той ] беше толкова сладък . И ще чуете тези луди истории за нещо [ някои от тези рапъри ] направи на следващия ден , и е трудно да се повярва . Аз винаги ги видите да бъде много мил . Перфектни господа.TVG : Какво е посланието на " Unbreakable " , първата песен от албума ?MJ : Това [ Аз съм ] непобедим , че съм бил през всичко това . Вие не може да ме нарани. Knock мен , аз да се върна нагоре . [Да Prince , който започва да взрив му Снапъл лимонада на масичката за кафе ] Вж шума , че правиш ? Трябва да бъде хубаво и тихо .TVG : Вие сте известен като ексцентричен . Знаете расте в светлината на прожекторите, да има нещо общо с това?MJ : [ Усмихнати сдържано ] Това зависи от това какъв вид ексцентричности говориш .TVG : Хората те наричат ​​луд Jacko .MJ : Но това не е хубаво. Те правят това, защото те са ревниви . Аз не съм направил нищо . Ходя на болници и сиропиталища . И ние приемаме огромни торби с играчки. I прекарват хиляди долара. Какво му е толкова луд за това?TVG : Заради начина, по който са изобразени в пресата , хората се чудят , " странно ли е той ? "MJ : [ Разгневен ] Направих Опра . Направих Даян Сойер . [ Хората ] ме видяха . [ Пресата ] е просто напълно ревнив . И това е просто едно от онези неща , които трябва да се справим.TVG : Как се справяте с него ?MJ : Аз го превърне в позитивна енергия . И аз пиша за това , то е по мое движение , това е в израза на лицето ми . И тя се превръща в част от мен , част от мое творение . И аз се опитвам да не го оставете да стигне до мен . Защото, ако го направите, вие ще се побърка .TVG : Вашият първото видео, за песента " Ти Rock My World" , всъщност е 15 - минутен късометражен филм . Как успя да излезе с тема гангстер ?MJ : Аз не знам - идеята просто вид се е случило. В Куба . Гореща лятна нощ . A клуб , управляван от тези качулки . Просто ми се иска [ MTV ] ще покаже дългата версия . Кратката версия не ми харесва изобщо. Това не е достатъчно забавен .TVG : Колко са ви участва в процеса на вземане на видео ?MJ : Когато казвате, Michael Jackson , хората винаги мислят за един артист . Те не мислят за това, че аз пиша песни. Аз не се опитвам да се хваля , но аз ги пиша, и аз насочи много от [ видео ] . Не мисля, че [ млади художници ] са наясно с тези неща , които мисля, че ще бъде вдъхновяващо за тях.TVG : Когато се прави това видео , да не си мислите, "Аз искам това да бъде толкова добър, колкото този за " Thriller " ?MJ : Не, защото знам, че не са имали време да се изпълни това. Там са тези, които идват , че ще бъде по-добре .TVG : Смятате ли, нека децата си да гледат MTV ?MJ : В определена възраст ще го направя , не сега. Те ще трябва да бъде 15 или 16.TVG : Смятате ли да гледате телевизия ?MJ : Обичам PBS , на Discovery Channel , The Simpsons . Обичам Sesame Street. Мога да го гледам с часове. Но любимото ми шоу е Малкълм . Това ми напомня толкова много на [ моите братя и мен ], когато бяхме малки .TVG : Кой герой искаш да се отнасят до ?MJ : Malcolm . Главно , защото той се опитва да се впише в обществото , а той не прави - ​​като ET или Bambi , той не може да се приспособи към концепциите на другите хора . И аз се чувствам като че много пъти . След като аз съм от сцената , аз се чувствам неловко , като това не е мястото, където трябва да бъда .TVG : Кое от децата си е най- като теб?MJ : И двете , но по различни начини . Prince обича да дразни , до точката, където искате да дръпнете косата му . Аз винаги се използва , за да дразни сестрите ми през цялото време.TVG : И Париж?MJ : Тя е един труден .TVG : Как е майка им , Деби Роу ? [A бивша медицинска сестра , тя бе омъжена за Джексън от 1996 до '99 . Джексън е бил женен за първата си съпруга Лиса Мари Пресли , от 1994 до '96 ]MJ : Чух, че се справя добре, тя е добре. Париж е силен като ДебиTVG : Що се отнася до вашите финанси , има слухове , че са в несъстоятелност и това е, защо ви таксува високи цени за концертни билети .MJ : Това е таблоид боклук. Те правят нещата. Те търсят нещо, което да продава на хартия.TVG : Със състоянието на света в момента , трябва да бъде загрижен за децата. Ти беше в Ню Йорк , когато терористите нападнаха , нали?MJ : Да , аз получих обаждане от чужбина, които каза на Америка да бъдат атакувани . Аз казах: " Какво искаш да кажеш ? " Те казаха: " Включване на новините. " И аз не можех да повярвам какво видях. И аз изкрещях надолу по коридора , "Всеки , бързо се изправи , ние трябва да отида . " И всички се облече , и имаме в колата и подкара надалеч [ от града ] .TVG : Атаките ви накарали да напише и да произвежда запис на песента " Какво повече може да ми даде" в полза на жертвите на всички звезди . [ Reba McEntire , Celine Dion , Bozy II Men , Mariah Carey , Ricky Martin , Gloria Estefan и Ъшър са сред артистите, планирани да се изпълни. ]MJ : Аз бях болна над Известността на атаките. Аз не знам , ако [ телевизионни новини ] го играе прекалено много пъти, но ние отидохме от страх да мразя да се гневи , за да отмъсти . И мисля, че медиите имат много общо с това.TVG : Чухме, че се планира да говори с президента Буш за песента и нейните приходи .MJ : Аз говорих с [ Буш ] старши . Ние имаме едно телефонно обаждане идва много скоро с президента. Те ни казаха, че те са много горди от това, което правя и , че той каза , че съм международен герой.TVG : Вашата мисия изглежда да е за да помага на хората .MJ : Аз винаги съм правил това , да. Сега е смешно , защото на тази [ терористичната ] нападението , всеки се опитва да се прегрупират , да намерите песни за този вид неща . Правил съм го през целия си кариера: " Heal The World" , " We Are The World" , " ще ви Be There ", " Man In The Mirror" , около планетата , земни песни . И никой не е това, но ми прави , защото това е мястото, където е сърцето ми . Ми пука . Най-голямата ми мечта е да има ден на детето , където децата могат да се свържат с техните родители.TVG : Да децата си да пътуват с вас навсякъде ?MJ : Където и да отида .TVG : Какво ще се случи, когато те тръгнат на училище и не могат да пътуват толкова ?MJ : Аз отивам да се изгради един компютър училище въз основа [ на Neverland , имоти Джексън ] . С други деца.TVG : Така че те могат да отидат на училище онлайн ?MJ : Да . Как те могат да отидат в обществото? Той е Prince Michael Jackson . Тя е Paris Katherine Michael Jackson . Това би било твърде трудно.TVG : Защо мислите, че имате такъв афинитет към деца?MJ : Аз ще ви кажа точно откъде идва . Защото никога не съм имал детство . Когато те са в болка , аз се чувствам тяхната болка. И когато те са в отчаяние , аз се чувствам тяхното отчаяние. Имам такава загриженост за тежкото положение и състоянието на децата ни днес . Ако имаше един ден, в който децата могат да станат с родители и облигации , това ще направи такава разлика . Ако имах , че един ден с баща ми , той щеше да направи разликата в нашите отношения днес - само един ден.TVG : Какви са отношенията  с баща ви ?MJ : Това е много по -добре сега . Той е много по-хубав човек сега. Той е омекотен от много, тъй като той е имал внуци , нали знаеш. Той има тридесет нещо внуци сега.TVG : Какво каза баща ти мисли за концерт специално? Беше ли там?MJ : Той беше на шоуто. Но баща ми , ако той се чувства , което сте направили добро шоу , той просто ще отида, " Добро " . Той няма да каже: " О, ти направи чудесно. " Аз не мисля, че той знае как да се покаже привързаност. [ Майкъл гледа Принс, който пълзи из стаята , с гумена топка остана на носа си , бъбреха и изпълзяват някои репортери по бузата . ]MJ : [ Сладко ] Prince , шт ! Ти ми обеща , че ще бъде тихо , не помниш ли?TVG : Какво друго искаш да правя с кариерата си?MJ : Обичам филми . Отивам да се насочат повече и да действаме повече. Чувствам се най-мощната художествен израз в света е филм. Искам да направя филм с Лайза Минели . Ние планираме филм заедно. Това е около два борят артисти , които се опитват да го направят , те се обърна навсякъде и да отидат. С някои от най-добрите танци всякога. Аз не се шегувам . Защото аз го виждам , аз го чувствам тук . [ Посочва сърцето му .Междувременно , принц изкретва другия край на стаята и седи в краката на баща си . Париж пропълзява в скута на Джаксън и седи там се издигаше , докато той гали косата си. ]TVG : Michael Jackson като баща. Това е образ, ние никога няма да видите . Вие сте добър баща ?MJ : Аз се опита с всички сили . Аз се опитвам да им донесе много забавно . Веднъж годишно I обличаш като клоун , с цялото съоръжение - носа , боята . И Аз им давам бонбони и бисквити.Prince : [ Smiling ] и сладолед.MJ : И сладолед !
UK loves MJ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен