"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Това е твърде много за мен*


Неделя, 27-ми окт 2013


Майкъл Джексън и AEG - част 1 - Тези текстови съобщения.

Това е първата част от, предполагам, част три блог. Започнах тази част първо, така че това е първият. Няма друга причина. Когато за първи път започна да говори за това как мога да пиша в блог за нищо имащи отношение към опита AEG, едно от нещата, които хората ме попита за най-много е за текстови съобщения, които Карън Фей (KF) бяха изпратени до приятеля си през юни 2009 г. .Изглежда Има два отделни въпроси, които хората си задават въпроса-първият за това, което каза и защо те въпроса, а вторият за това, което Бюджетни реплики реакция към тях и защо. Аз ще се опитам да обясня и двете от тези неща, за да най-доброто от моите знания / разбиране. Този параграф бе първоначално в края на този блог. Но, мисля, че би се вписал добре в началото:. "Този блог не е написана, за да" защити "Karen Тя не се нуждае от защита по този въпрос IMO, но това не е проблем също.Аз съм много наясно, че някои от тези, които виждат нещата по различен начин, отколкото аз говоря за това как "предубедени" Аз съм и как заради приятелството ми с Карън, не мога да се "вярва". Ами ... вярно е, че Карън и аз сме приятели. Вярно е също, че приятели или не, аз няма да компрометира целостта ми да пиша нищо, че е лъжа, за да защити никого. Но дори и след това ... всичко съм написал тук е фактически. Всичко може да се провери (с изключение на моето мнение, разбира се.) И така ... със знанието, че тези факти са всъщност фактите ... Вие решавате какво заключение да дойде. Кой съм аз приятели с е без значение "

продължава на .. .

http://mjsloveismagical.blogspot.ca/2013/10/michael-Jackson-и-AEG-част-1-those.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен