"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



A FAMILY GROWS ON JACKSON STREET*

My Family, The Jacksons



Аз съм четири години. Аз съм вървят надолу по пътя с братовчедите ми, подвижен голям железен обръч с телена държа в дясната си ръка. Аз съм в средата на памучните полета, доколкото моите очи може да види, и се смееха. Чувствате се безплатно ....
     Това е една от най-ранните ми спомени от живота в малка Ръдърфорд, град в източната част на Алабама, който дори не съществува вече.
     Моите баби и дядовци и пра-баби и дядовци са земеделски производители на памук. Техните предци са били роби. Един от тях, пра-пра-дядо Кендъл Браун, е бил известен за неговия глас.Гласът му е звънял над всички останали по време на услуги неделя в малка дървена църква, той присъства в най-близката Ръсел Каунти. Гласът му беше толкова силна, че през лятото, когато отвори дървените прозорци, той звънна през малката долина, в която е сгушена църквата. Е, може би пеене талант е в кръвта ни, помислих си аз, когато майка ми свързани с тази история за мен.
     Като се има предвид далечното минало на семейството ми, изглежда, само монтаж, че моите родители, принц Scruse и Марта Upshaw, вързани на възел на празника Алабама, известен като Ден на еманципация - 28 май, 1929. Те присъстваха на тържествата в парка, когато те решиха да се изплъзне и да се оженим.
     Аз бях първото дете, родено май 4, 1930, в малка къщичка, в който живеят на времето в Барбър Държава, на около десет мили от Ръдърфорд. По времето, когато сестра ми Хати, е роден през септември на следващата година, ние живеехме в майката и бащата на баща ми, Принс и Джулия Scruse, голям, с дървена конструкция къща в Ръдърфорд.
     Баща ми беше мускулест мъж, топла и любяща, и много добре изглеждащ. Той е работил за на Seminole Железопътна, и в свободното си време той помогна на дядо ми в неговата ферма. Майка ми беше толкова хубава, колкото баща ми беше красив, и също толкова любов. Тя мразеше да я снимат, така че аз не разполагат с никакви снимки на нея, когато е била млада. Но аз все още помня топлите си очи и усмивка. Тя имаше една малка разлика между първите два предни зъба, точно като мен.
и още ...






     Първоначално, Джо обяви, че иска едно дете, което не можах да разбера. Той е един от петте деца, а баща му е един от двадесет. - Ами, аз искам три ", отговорих аз. Израснал съм пропуснал не като брат, и си помислих, че ако имахме три деца, че шансовете са добри, че щях да имам най-малко един син. Но от време имахме трето дете - Toriano или Тито, роден на 15 октомври 1953 г., в Мърси болница в Гари - Джо и ми хареса родителите толкова много, че ние искахме още по-голямо семейство.        Също така, аз намерих на бременност, за да може да бъде много лесно. Никога не съм се чувствал по-добре, отколкото когато бях бременна, никога не съм имала сутрешно гадене. Никога не съм знаел, че съм бременна, докато не пропусна ми период. Понякога, ако не гледах календара, аз ще бъда в моята бременност месеца или по-дълго, без да се чувствам нищо.
        Джърмейн, нашето четвърто дете, е роден на 11 декември 1954 г..
        Латоя дойде следващата. Тя е родена на 29 май 1956 г., шест години ден след Rebbie влезе в света. В седем килограма, дванадесет унции, тя беше най-голямата ми бебе.
        По-малко от година по-късно бях обратно в болницата, този път раждането на близнаци, Марлон и Брандън, на 12 март 1957.
        Те са два месеца преждевременно. Тъй като аз бях теглене тежка кофа на масло в къща за нашето пространство нагревател, водата ми се счупи. Джо не е бил у дома по това време, така че един от братовчедите си ме откаран в болница. Четиридесет и пет минути след като бях приет, Марлон е роден. Той тежеше четири паунда, пет унции.
        Лекар напуска стаята, когато сестрата извика: "Чакай малко, има още едно бебе там!" Лекар поставя стетоскопа на стомаха ми и се заслуша за миг. "Аз ще бъда проклет, че е!", Възкликна той.Това е същият лекар, който ме прегледа по време на бременността ми, той не е открит факта, че е бременна с близнаци!
        "Ами, тя е твърде уморени, за да се достави", съобщи лекарят. Той започна да се изтегля Brandon с пинсети. Бях упоен, но си спомням, мисля, Той ще направи нещо на моето дете. Той ще да го нарани.
        След Брандън е роден, спомням си, като Го слушаха, плачат много слабо. Осем часа по-късно той умира.
        Майката на Джо избухна новината за Брандън моите деца, и са се почувствали зле. Когато Chrystal споменах, че съм плакала, те почувствах още по-зле. "Е, ние имаме едно бебе", каза Rebbie между ридания, така че майката не трябва да се плаче. "
и още ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен