"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Записите на Shmuley Boteach 7 част



Виждал ли се е Майкъл като Божи избранник? Имал ли е способността да лекува?
SB: Исус казва: “Оставете децата да дойдат при мен“ и има толкова невероятни негови цитати за децата и толкова много персонажи, на които им се приписва святост ги виждаме често обградени с деца. Идентифицираш ли се с този тип хора? Чувстваш ли, че Бог ти е дал нещо повече от музикален талант?
MJ: Да, разбира се.
SB: Когато говориш с Гавин, не просто говориш, а го лекуваш? 
MJ: Знам, че го лекувам и съм виждал как децата ме обсипват с любов и само искат да ме пипнат, и да ме прегърнат, и да се сгушат в мен, и да плачат, и да не ме пускат никога. И това без да ме познават. Ще го видиш когато отидем нанякое публично място: майките ми дават бебетата си в ръцете ми- “пипни бебето ми, пипни бебето ми, вземи го в ръцете си“, ме молят. И не защото ме обожават в религиозен смисъл, не е идолопоклонничество.                                                                           SB: Не е идолопоклонничество? Защо? Защо не те обожават? Защото с това се чувстват по- добре в собствената си кожа? Близо до теб хората се чувстват по- леки от въздуха, чувстват, че почти могат да вървят по водата и те. В какъв смисъл това не е идолопоклонничество? 
MJ: Не е, защото моята религия ни учи, че не бива да правим това, в моята църква никога не са се отнасяли с мен както в твоята.“Веднъж заведох Майкъл в синагогата да отбележим sabbat и хората го поздравяваха доста ентусиазирано, но Свидетелите на Йехова много внимаваха да не се отнасят с него по различен начин от другите поклонници. В синагогата не предупредихме събранието, че ще дойде, защото искахме посещението му да остане незабелязано и исках Майкъл да почувства красотата и спокойствието на sabbat без прекъсванията от вълненията от неговият публичен образ, но когато го видяха хората побързаха да го поздравят и да му подадат ръка.“
MJ: Проявяваха учтивост след служба, казваха ми:“ Как си братко Джаксън, всичко наред ли е?“, но да ме прегръщат и да ми казват неща като “О, Господи! Много те харесвам“, това никога. Би им изглеждало като идолопоклонничество и се предполаг...а, че не бива да го практикуваш. Мисля, че най- вероятно не са прави, че преувеличават, защото няма нищо лошо да кажеш: “Благодаря, благодаря за това, което правиш, очаровани сме от работата ти.“

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен